• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eduard had de auto koud geparkeerd of Michael was al uitgestapt.
    "Gedraag je," had hij nog gezegd, maar hij was al uit beeld verdwenen. "Ik ga de koffers uitladen en dan nemen jullie je eigen bagage mee, goed?" Hij haalde alle koffers uit de achterbak en zette ze zo neer dat ze meteen meegenomen konden worden.
    "Als jullie een karretje willen haal ik die hoor," zei hij toen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kelsey stapte uit de auto en pakte haar koffer ietswat onhandig in combinatie met de rugzak die maar om één schouder zat. ''Zo is het prima, ik ga eventjes een flesje drinken kopen.'' deelde ze mee en ze liep richting een of ander winkeltje.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Sophia stapte uit de auto en zag Micheal al richting de grote gele M lopen. Ze pakte snel haar koffer zodra die uit de auto was gehaald. "Dankjewel pap! Ik ga even eten halen." Riep ze over haar schouder terwijl ze hard wegliep. Toen Sophia binnen kwam bij de Mac zag ze Micheal al in de rij staan. Ze ging snel bij hem staan "Ik wist gewoon dat je hier was." Zei Sophia een beetje lachend.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    En toen bleef Eduard alleen achter bij de auto. Ietwat verbaasd keek hij om zich heen.
    "Oké. . . " mompelde hij en hij pakt zijn koffer en handbagage ook op. Hij had de auto afgesloten en liep toen richting het vliegveld(heet dat zo?) om daar naarde afgesproken plek te gaan waar hij Robert zou zien.

    Toen de auto stopte, sprong Ramon eruit en opende de kofferbak. Hij pakte zijn koffer en deed zijn rugzak op zijn rug.
    "Mogen we even rondlopen?" vroeg hij aan zijn vader en keek hem aan. "Of wil je liever dat we bij elkaar blijven?" Hij had zin in de vliegreis en dat was waarschijnlijk wel te merken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ''Hoe oud ben je Ramon? Tuurlijk mogen we even rondlopen.'' Ruby rolde met haar ogen terwijl ze iet wat verderop liep en een sigaret opstak maar voor haar hield zodat haar vader het niet zou zien. Ze vroeg zich af hoe de kinderen van haar vader's nieuwe vriend was maar zo nieuwsgierig was ze er ook weer niet naar, het was vast een sukkel. Haar vader had niet echt een goede smaak.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Nou sorry hoor, misschien wil pap wel dat we bij elkaar blijven voor we de vlucht missen... bitch," dat laatste mompelde hij zachtjes en hij haalde een hand door zijn haren. Wat een irritant kind was Ruby.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vincent stapte de auto uit met zijn hoodie aan, het ging een heuse rit zijn naar Hawaii en hier op het vliegveld zou hij eindelijk de nieuwe vriend van zijn moeder én zijn kinderen leren kennen. Niet dat hij daar veel zin in had, maar veel keus had hij niet. "Hoe ziet hij er eigenlijk uit," vroeg Vince aan niemand in het bijzonder en ging naast Nova wandelen. "misschien is het die daar." zei hij plagend waarna hij naar een man wees, die overduidelijk een stuk ouder is dan hun moeder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meredith hoorde dat haar dochter Nova vroeg waar ze had afgesproken met haar nieuwe vriend.
    "Als het goed is, hebben we afgesproken bij de uitgang," zegt ze daarom ook tegen haar. Zelf had ze erge zin in deze vakantie. Ze antwoord op Vincent's eerste vraag dat het er tropisch uit ziet maar bij de volgende vraag schudt ze haar hoofd.
    "Nee, dat is hem niet," zegt ze glimlachend.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 16:43 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    'Hmh... Ik had geen tijd om te eten. En door zijn gezeik vond ik dat ik wel een menu had verdiend' grijnsde Micheal naar zijn zusje. Hij was inmiddels aan de beurt en bestelde voor beide een menu. 'Ik heb echt geen zin.'


    El Diablo.

    Charlie stapte uit de auto en pakte ondertussen haar koffer. Ze keek even om zich heen en strekte zich uit, voor ze zich naar haar moeder keerde. 'Wat kunnen we eigenlijk verwachten mam? Een zakenman? Gespierde latino?' vroeg ze plagend met een speelse glimlach


    El Diablo.

    Ze vermoedde dat haar moeder inderdaad haar hoofd te vaak gestoten had, want ze zag geen logica in afspreken bij de uitgang. 'Had afgesproken bij ergens waar ze eten verkopen,' murmelde Nova. 'Moeten we nu gelijk er heen?' vroeg ze vervolgens. Anders zou ze wat eten gaan halen. Ze hoopte dat haar moeders lover "okay" bleek te zijn, en dat had niet één of andere creep was. 'Hoe oud zijn zijn kinderen eigenlijk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meredith hoort Charlie vragen wat voor type Christoper is.
    "Dat zie je vanzelf wel," zeg ze glimlachend. Ze heeft geen idee of haar kinderen hem zullen mogen dus vertelt ze nu nog maar niks. Vervolgens hoort ze Nova vragen of we gelijk naar de uitgang gaan. Ze schudt haar hoofd.
    "We kunnen beter eerst wat eten halen en daarna daarheen gaan," zegt ze dan vervolgens.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Charlie pruilde even maar accepteerde het maar. Ze zal het zo wel zien. 'Ja asjeblieft, ik heb nog niet gegeten' zei ze vervolgens met een lachje. 'Er is toch wel een mac?'


    El Diablo.

    Aiden sprong uit de auto en was blij dat hij zijn benen even kon strekken. Hij voelde zich altijd zo benauwd in een auto. Hij was liever buiten en maakte graag plezier. Hij hupte een aantal keer heen en weer op zijn voeten en liep toen om de auto heen.
    "Wanneer vertrekt het vliegtuig?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vincent reageerde meteen op het voorstel om eerst wat te gaan eten. "Ja Mac!" kirde hij vrolijk en keek zijn twee zusjes uitdagend aan. "Wie het laatst bij de Macdonalds is moet me een McFlurry tracteren!" zei hij waarna hij met zijn koffer in de hand naar de MacDonalds liep


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH