• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hannah stapte uit de auto en tilde met wat moeite haar koffer uit de achterbak. Ze schudde geïrriteerd haar hoofd toen Ramon en Ruby een meningsverschil kregen. "Hou eens op met dat kinderachtige gedoe" zei ze chagrijnig tegen allebei en leunde tegen aan koffer.

    Ramon stak zijn handen in de lucht.
    "Hé, zij deed meteen zo bot. Moet je mij niet aankijken," zei hij met opgetrokken wenkbrauw en hij sloeg zijn armen over elkaar, waarna hij tegen de auto aanleunde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Na de auto afgesloten te hebben en de laatste nodige spullen van de bestuurdersplaats weggehaald te hebben, stapte ook Robert uit zijn auto, waarna hij naar zijn zoon en dochter liep die naast de auto stonden. Ze sloeg zijn armen om beiden heen.
    'Ik heb er echt zin in, jongens.' zei hij enthousiast, waarna hij naar het portier van zijn jongste zoon liep om deze open te trekken.
    'Mack, kom je er ook uit?' Mac kom soms. zo. verdiept zijn apparaten, dat het leek alsof hij niets meer meekreeg van de rest van de wereld. Mack stapte langzaam uit de auto zonder zijn blik van zijn spel te halen. Zelfs de deur dichtdoen deed hij op gevoel.
    Robert had inmiddels zijn koffer en die van Mack uit de auto gehaald, waarna hij de koptelefoon van zijn zoons hoofd haalde en de koffer in zijn handen duwde.
    'Huppakee, nu ben je even in de echte wereld.'



    Nou, dat was even leuk spelen met mezelf (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Toen Ramon geen antwoord had gehad van zijn vader, rolde hij met zijn ogen en liep hij maar richting het vliegveld met zijn spullen. Misschien kon hij ergens een puntje taart kopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even bleef ze bij de auto staan maar al snel liep Hannah achter haar tweelingbroer aan. "Ik ga mee' zei ze ondanks dat ze geen idee had waar hij heen ging. Ze had geen zin om met de rest daar te blijven niks doen.

    ruby keek even kort naar mijn vader en Mack, "waar staat Eduard?" Vroeg ze en had de peuk weggegooid. "Slapen we ook met hun?" Voegde ze er aan toe.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Ik ga kijken of ik ergens gebak kan vinden, I'm desperately in need of some good cake," zei Ramon overdreven kreunend tegen Hannah. Hoewel iedereen in zijn familie het wel wist, zou hij nooit toegeven dat hij een taartverslaving had. Het maakte hem niet uit wat voor taart het was, hij vond alles lekker.
    "En daarbij heb ik even geen zin om bij sommige familieleden in de buurt te zijn," gaf hij eerlijk toe. Hij wilde zijn vakantie niet laten verpesten. "Heb je er een beetje zin in?" vroeg hij met een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even moest ze grinniken om zijn overdreven reactie over gebak en knikte. "Ja, I also want cake" zei ze overdreven terug en liep naast hem richting de winkeltjes en restaurantjes op het vliegveld. "Dat begrijp ik" zei ze grijnzend en keek hem even aan. "Opzich wel, Hawaï lijkt me echt prachtig" zei ze en dacht na over het strand en het heerlijke weer. "En jij?"vroeg ze en keek om haar heen.

    Ramon grinnikte om de net zo overdreven reactie van Hannah en luisterde naar wat ze vertelde.
    "Ja, ik heb er ook echt zin in. Ik wil ook best dat andere gezin ontmoeten. Ik vraag me af hoe ze eruit zien en hoe ze zijn," hij keek in het rond en toen hij een gebakzaak zag begonnen zijn ogen te glinsteren.
    "Taart!" riep hij uit en hij snelde er heen. Het water liep hem in de mond toen hij de verschillende soorten gebak zag staan. Welke moest hij nou kiezen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hannah knikte toen hij vertelde over het ontmoeten van het andere gezin en daar moest ze hem gelijk in geven. Ze was zelf ook wel benieuwd wat voor mensen het waren. Voordat ze kon reageren zag hij een gebakzaak en holde erheen. Snel liep ze achter hem aan maar op haar eigen tempo en grijnsde bij het zien van al het gebak. Hannah keek op door de jongen die achter de kassa hun begroette en ze knikte even als terug begroeting voordat ze een keuze probeerde te maken.

    'Ik moet hem eventjes bellen.' antwoordde Robert. Om zijn woorden te versterken pakte hij zijn telefoon uit zijn zoek en drukte op de sneltoets.
    'Ja, we slapen in hetzelfde huis.' Hij keek aan met een overdreven vreemde lach om zijn mond met zijn telefoon al aan zijn oor. 'Gezellig hè?'
    'Hey, Eddie!' zei hij enthousiast door de telefoon op het moment dat hij dacht dat de telefoon overging.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Christopher zette de auto stil, stapte uit en liep naar de achterbak om de koffer uit te laden.
    Aiden was de auto ook uitgesprongen en dwarrelde rond tot hij weer naar de auto terugliep. Toen hij wat vroeg keek hij even bedenkelijk en haalde een hand door zijn haren. "Geen idee maar ik denk dat het niet zolang meer kan duren, we moeten eerste nog wachten op het andere gezin."

    Eduard voelde zijn mobiel trillen en toen hij opnam hoorde hij de enthousiaste stem van Robert.
    "Hé! Ik ben bijna bij de afgesproken plek, was je er al?" vroeg hij toen hij rustig doorliep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maeve stapte uit de auto om vervolgens haar koffer uit de achterbak te halen. Ook die van haar broertje haalde ze eruit, al had hij dat ook zelf kunnen doen.
    'Geen idee, we kunnen zo wel op een bord kijken.' Ze reageerde tegelijkertijd met haar vader op Aiden. Ze glimlachtte even naar haar vader, voordat ze een blik op haar telefoon deed om erachter te komen hoelaat het was.
    'Ik ben echt benieuwd, pap.' zei ze met een lach op haar gezicht. Ze had er echt zin in.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 20:23 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    'We zijn net aangekomen. Ik sta hier met Mack, Austyn en Ruby.' zei hij, al wist hij ook wel dat zijn vriend waarschijnlijk geen beeld zou hebben bij die namen. Hij wenkte zijn kinderen en pakte een koffer in zijn vrije hand. De andere koffers moesten zijn maar meenemen.
    'Hannah en Ramon zijn er al op uit - ik hoop dat we ze zo weer terugvinden, maar wij komen in ieder geval nu dan naar jullie toe.' Terwijl hij het zei, begon hij te lopen richting afgesproken plek.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman