• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    klerelijer. ik haat je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    klerelijer. ik haat je.


    Ik ook! Let's cut of his dick and feed it to the dog.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook! Let's cut of his dick and feed it to the dog.

    je kent m niet eens en ik vind het zielig voor die hond, die verdient wel beter vlees. ik laat een gat graven, gooi hem erin en gooi er wat benzine met een vuurtje achteraan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo geen respect voor de vent van mijn moeder, wat denkt hij wel niet? En dat mijn moeder hier lichamelijk en geestelijk kapot van wordt is nog wel het ergste. Wij moeten zo snel mogelijk weg hier, maar we kunnen geen kant op.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Weet je. Misschien is medicatie wel goed, ik ben echt veel te snel aangevallen voor mijn gevoel en ugh. Ik heb een hekel aan iedereen om mij heen of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lucht zo op om keihard te huilen op de fiets, pfoeh.


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    (...)
    je kent m niet eens en ik vind het zielig voor die hond, die verdient wel beter vlees. ik laat een gat graven, gooi hem erin en gooi er wat benzine met een vuurtje achteraan.


    Ik hoef degene die jou pijn doet niet te kennen. Behalve dan als ik hem in het gat mag gooien.


    Your make-up is terrible

    Akutagawa schreef:
    Ik wou dat ik nu naar iemand toe zou kunnen, maar ja, dat is nu eenmaal het nadeel van (bijna) geen vrienden hebben..


    You can always come here, Wendy.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, ik kan beter weg gaan daar. Ik ben clearly not welcome! Alles dat ik zeg wordt verkeerd opgevat. You know what, BYE! :/

    Ik weet echt niet meer hoe ik dingen moet neerzetten om niet verkeerd over te komen. Ik gebruik nou eenmaal niet vaan smileys en ik ga het niet veranderen. Ik ben niet zo'n positief smiley persoon. Ben sowieso niet zo'n positief persoon, maar goed. Dat is de andere kant van de munt. Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat ik dingen niet verkeerd bedoel. Ik blijf het niet doen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 22:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks. Nu voel ik me echt beter, not.


    26 - 02 - '16

    Thirsty because I'm salty


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nee, dit voelt lekker verwelkomend. :/
    Maar goed ik ben weg daar, dus niet meer kijken jij.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh shit, mijn haar blijft roze...


    Your make-up is terrible

    I've given everyone a little piece of me and now I'm left with an empty shell.


    kindness is never a burden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.