• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb het al superheet in een jurkje xd. Maar dan zijn er alsnog dunnere lange broeken, alleen ik zie bijna alleen maar spijkerbroeken of zwarte broeken. Dat is toch veel te warm als het 30 graden is +.+

    Ja, een spijkerbroek draag ik ook niet. Doe mij maar een losse dunne stof (:

    // op naar de begraafplaats.

    CHURROS O M G. so delicious *-*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zapdos schreef:
    (...)
    Ja, een spijkerbroek draag ik ook niet. Doe mij maar een losse dunne stof (:

    // op naar de begraafplaats.

    Ik loop hier in een 3kwart broek en een zwart t-shirt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb opeens een geweldige idee voor een verhaal.

    MCCOY: Do you know why you're not afraid to die, Spock? You're more afraid of living. Each day you stay alive is just one more day you might slip and let your human half peek out. That's it, isn't it? Insecurity. Why, you wouldn't know what to do with a genuine, warm, decent feeling.
    SPOCK: Really, Doctor?
    MCCOY: I know. I'm worried about Jim, too.


    HOLY SHIT JONGENS


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pink Magnum :9~


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het nadeel van niemand uit je familie vertellen van je miskraam is dat niemand dan snapt waarom je boos bent omdat je zusje en tante zwanger zijn. Ik ga ze ook niet vertellen daarover.

    Klote weer. Zo, ja nu "zeik" ik, maar dood gaan van de hitte is niet leuk. Bedankt voor de begip (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed moment om Silent Hill te gaan kijken.

    Huh, onze plant rookt...


    Your make-up is terrible

    Stop met zeiken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wel fuck you too dan, jezus. Het sjip is dood dat duurde ook niet lang


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En ik zeg weer iets verkeerds. Whatever.

    Wiarda schreef:
    Wel fuck you too dan, jezus. Het sjip is dood dat duurde ook niet lang


    Huh what happened?

    //

    Vandaag werd ik midden in de winkel, met klanten ernaast, sukkel genoemd door mijn baas. En het was niet als grapje bedoeld. Daarna werd een echtpaar boos op me omdat hun luiers niet in de aanbieding waren en ze dat niet duidelijk genoeg aangegeven vonden. En met boos bedoel ik ook echt boos. Dit is waarom ik niet met mijn baas in onderhandeling wil gaan over mijn contract, ouders. I'm out.


    i put the fun in funeral

    Lmao je zit bijna elke dag op mijn profiel maar oke


    Caution first, always.