• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg, ik ga echt iets geniaals doen. Mijn beste vriendin viert binnenkort haar verjaardag, als ik nou gewoon bean boozled koop en het in een zak ompak, heeft ze niets door en kan ik lekker lachen *evil smirk* Of ze me dan nog als beste vriendin wilt weet ik niet, maar het is het proberen waard.

    En met mijn verjaardag (een paar weken later) ga ik het op tafel zetten hier en proberen ergens een camera op te hangen. Kunnen we lachen om kotsende familieleden, hehehe.

    Q'ers die uitgenodigd zijn via FB, GEEN JB's eten, ik herhaal, geen JB's eten xd

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papa, alles ok? Sinds wanneer mag ik twee avonden achter elkaar uit? Sinds wanneer mag ik "kiezen wanneer ik thuis kom"? O.O
    Wat, wat, wat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, ik wil schrijven, maar de focus is er niet :C


    Stenenlikker

    Ik voel me altijd zo populair en blij als ik een gastenboekbericht heb, hahaha:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom word ik basically jelly als ik mensen zie met een pluk wit haar en de rest zwart? I mean, Trevor McNevan though... O.o


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Watthefuck hoor ik nou weer voor geluid buiten. Komt dat uit het park of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brrrr het is best fris.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mood:



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    10.000 gepasseerd!


    What would Emma do?

    Mijn zogenoemde ouders zijn weer thuis en wie krijgt het getyf op zich. En wie ligt er nu boven op bed te janken.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 22:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga jij ook werk zoeken?
    Nee, ik heb het te druk man...

    Te druk met wat? Je doet de hele dag niks anders dan chillen :8


    "It means no worries, for the rest of your days"

    60 FPS is eyegasms <3

    Hierbij wil ik een petitie gaan starten dat teleurstellingen verboden moeten worden. Als het kan met Boerkini's vind in dat iets hatelijks en vervelends als teleurstellingen ook moeten verdwijnen.

    Ik wil toch wel snel op mezelf wonen. Fuck dit huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff. De laatste tijd zo weinig inspiratie. :c


    I'm A Slave 4 U