• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shack schreef:
    JE MOEDAHR.

    ME MOEDAHR


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    Ik krijg steeds meer het idee dat zo ongeveer alles wat ik ben kan worden samengevat als "is meestal een redelijk oké persoon" en dat is prima want ik kan definitief leven met een redelijk oké persoon zijn maar ik weet niet wat ik wil met mijn leven en je kunt niet leven op mensen plaatjes van puppy's sturen als ze een slechte dag hebben en er zijn geen vacatures die op zoek zijn naar "m/v die afval altijd netjes in de prullenbak werpt" en idk, in het kort, ik begin me een beetje zorgen te maken.

    Ik weet precies hoe je je voelt. Heb hetzelfde probleem. En heel stiekem hoop ik soms dat ik gewoon de loterij win zodat ik de rest van mijn leven gewoon kan schrijven en me geen zorgen hoef te maken over dingen zoals een baan krijgen die genoeg oplevert en nog een beetje leuk is.

    'Jack waarom kan jij zo gemeen lachen'
    - Ik ben gemeen.
    ':|'


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Irritaties, irritaties. Mijn ouders die vaak dingen beter weten, oké maar dan help ik ook niet meer mee. En nee, twee losse salontafels staan niet mooi naast elkaar hier, maar het is niet mijn huis dus ik houd me wel stil. (cat)

    Waarom snappen mensen het niet als ik niet reageer op hun poging tot contact? Ik wil geen contact meer met je, laat me gewoon met rust.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sommigen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen van wie ik wil dat ze me met rust laten blijven me achtervolgen, maar de mensen met wie ik zo graag contact wil praten niet tegen me. *sigh*

    <3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 14:25 ]

    Waarom doe je nog moeite vriendin? Vorig jaar was het ook een drama...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, inspiratie stroomt..
    Trotse ikke..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Het is veel te warm


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jeuznjkds ik zoek gewoon nummers die op zichzelf al fucked up en duister klinken, geen liedjes die vrolijk klinken en stiekem depressieve lyrics hebben.


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    Jeuznjkds ik zoek gewoon nummers die op zichzelf al fucked up en duister klinken, geen liedjes die vrolijk klinken en stiekem depressieve lyrics hebben.


    Brand New tho
    Luister maar eens naar Daisy, mooi nummer.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:02 ]

    Ik wil slapen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ahh, het is blijkbaat weer pick-on-Femke-middag, dus ik ga maar weer naar boven om mezelf op te sluiten. Yay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!