• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Villainess schreef:
    (...)

    Brand New tho
    Luister maar eens naar Daisy, mooi nummer.

    Thanks ;3 Ik vind het zeker wel een mooi nummer, maar ik bedoel meer iets als dit haha ^^


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    (...)
    Thanks ;3 Ik vind het zeker wel een mooi nummer, maar ik bedoel meer iets als dit haha ^^


    Rustige depressie dus? Em, ik wilde je Bring Me The Horizon aanbevelen, maar dat is halve metal (hoewel Deathbeds echt prachtig en rustig is. Ememmemmm ik zal even nadenken voor je

    Shit man, ik kom terug van vakantie en het eerste wat ik zie is dat m'n aquarium vol met algen zit D: Het is zo ranzig en ik wil mijn vissen geen minuut langer in die vieze smurrie laten, maar (typisch) er is weer niemand die me even wil helpen met schoonmaken en in mijn eentje is het echt onbegonnen werk, want ik kan niet op hetzelfde moment een buisje vasthouden op m'n kamer en een emmer vuil water lossen in de badkamer.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:27 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zo moe. Straks barbecue. Morgen weer naar school. Life is all about the ups and downs.

    Voetjes moe, rekening geplunderd, haar uitgezakt en zweet tussen mn reet en ergens onderweg heb ik mezelf er nog steeds van overtuigd dat comic con geen nadelen heeft


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom faal ik zo?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn buik doet al letterlijk een week pijn en het is echt stom D:

    Tuurlijk. Val maar weer uit. Helemaal niet erg als ik met schoolwerk bezig ben. Kan ik helemaal opnieuw beginnen en de deadline is morgen(: yay dankjewel.

    Edit: OH JA, doe het nog een keer. Uhg, klere ding. Waarom lukt er vandaag helemaal niets en doen ze hier allemaal naar tegen me? Ugh
    Ik ga vanavond wel verder.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:35 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ach als het leven nog niet dramatisch genoeg is, kijken we gewoon nog wat meer dramaseries


    Tears are words the heart can't say.

    Twee comic cons en duizend speurtochten later heb ik het enige schrale stukje hannibal merchandise gekocht dat er aanwwzig is op comic con


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom probeer ik nog? Ik verpest alles, maar dan ook ALLES wat ik probeer en goed lijkt te gaan. Alles gaat ZO KUT.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Waarom probeer ik nog? Ik verpest alles, maar dan ook ALLES wat ik probeer en goed lijkt te gaan. Alles gaat ZO KUT.

    Precies the same problem


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Waarom is mijn kat sinds gisteravond niet thuisgekomen. Kom terug Chester :\
    Waar ben je...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus het wordt geen jurk of rok met corset. Het wordt een lichtblauwe broek met een leuke blouse die we zagen en een steampunk hoed en parasol. Opzich ook leuk maar ik ga pa toch proberen over te halen voor zo'n rok met korset erbij. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik dacht oprecht dat het onmogelijk was, maar hier zijn we dan, we hebben een prei geseksualiseerd.

    'Prei'
    'Welke?'
    'Dat laat ik open voor interpretatie'
    'Interpenetratie?'

    Nu heb ik weer wat fuel voor mijn aankomende verhaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)