• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    Het negende uur is iets dat op geen enkele middelbare school echt werkelijk ingezet zou moeten worden, laat staan voor vrIJWEL IEDERE DAG


    Ahh, sterkte. Extra reden om uit te kijken naar volgend jaar, want er is een grote kans dat je voor je studie in ieder geval wat minder uren zult hebben. (nerd)
    (En ik moet zeggen dat ik bij "achtste uur" even serieus schrok omdat ik dacht dat je tot zessen op school zou moeten zitten, want bij ons was het laatste uur het zevende en dat was van 15:40 tot 16:40. Ik vergeet altijd dat de meeste scholen vijftigminutenroosters hebben, gelukkig. :'D)

    ---

    Ik heb laatst wat Russische YouTube filmpjes gekeken (en Duitse High School Musical nummers, onbedoeld) en nu krijg ik opeens Franse reclames. Dit is... mysterieus. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik heb bijna altijd tot het 10e uur. :c


    Het tiende? Holy fruitvlieg, tot wanneer is dat dan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het tiende? Holy fruitvlieg, tot wanneer is dat dan?

    Ik schrok ook wel even. :'D Als jullie een vijftigminutenrooster hebben (en dezelfde pauzes als ik) dan zou dat tot tien voor zes 's avonds zijn, wow


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Goldblum schreef:
    Meid, koop een dagboek.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik schrok ook wel even. :'D Als jullie een vijftigminutenrooster hebben (en dezelfde pauzes als ik) dan zou dat tot tien voor zes 's avonds zijn, wow


    Ik las even terug, maar het tiende is hetzelfde als jouw negende, dus het valt nog mee, hahaha. (45 minuten per les) Alleen is ons eerste uur ook rond kwart voor acht of zo, dus dan moet ik zes uur mijn bed uit en met het tiende uur ben ik om half zeven thuis als het goed is


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik las even terug, maar het tiende is hetzelfde als jouw negende, dus het valt nog mee, hahaha. (45 minuten per les) Alleen is ons eerste uur ook rond kwart voor acht of zo, dus dan moet ik zes uur mijn bed uit en met het tiende uur ben ik om half zeven thuis als het goed is


    45 minuten, jeetje. Ik ben zo blij dat wij volle uren hadden, haha. :'D Maar het is goed te weten dat je niet echt tot zes uur op school zit, in ieder geval, al klinkt dit ook niet bepaald ideaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als iemand ooit over 859032893 jaar fan word van een band genaamd Kill The Moon, herinner mij dan, ik ben de eerste fan en de band is geweldig.

    Sigh, ik wil echt mijn ex graag terug. Maar ik kan nu al zeggen dat het toch niet beter gaat worden.

    Moet je nou echt doorgaan tot ik in tranen ben? Wat moet ik doen om het hier gezelliger te krijgen als ik de enige ben die ervoor knokt, hulp zoekt en moeite doet? Jij zit alleen maar met je luie reet op de bank terwijl iedereen zich hier in het zweet werkt voor jou. Vervolgens richt je ook al je frustraties op ons. Daarna mag ik me helemaal volproppen met pillen tot ik geen enkele vorm van emotie meer heb, maar dan krijg ik te horen dat ik ook het recht heb om gelukkig te zijn. Als ik echter wil minderen of stoppen, nee nee nee, we willen je graag terug toen je rustiger was. Met andere woorden; ik mag niet gelukkig zijn, ik moet mezelf volproppen met pillen en elke belediging, trap op mijn ziel of stomp in mijn zelfvertrouwen maar tolereren. Ik trek dit niet. Het is dat ik een vriend heb waar ik zielsveel van houd, maar soms weet ik het gewoon echt niet meer. Het voelt alsof ik hier, in dit huis, overal alleen voor sta. )':


    26 - 02 - '16

    Voor 139 euro aan dingen om bij Wish te bestellen. Uuuh, oeps? Maar ik kan er wel meerdere geweldige outfits van maken. Al die kleren met accessoires zijn zo gaaaaaaf. :9~ Ik hoop echt zo zo zo zo dat papa het ook leuk gaat vinden! Maar stiekem denk ik van wel. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Spannond ._.


    Caution first, always.

    Andy heeft echt de prachtigste stem (als man) in de hele wereld en Juliet de mooiste vrouwen stem. <3

    // Ja, fuck, bedenk maar eens een titel dat niets met een contract te maken heeft. XD
    The contract bestaat al op Quizlet (:

    Ja, ik kan een trilogie bekroond met 21 oscars zien, maar nee, daar heb ik geen zin in. Ik heb geen zin om lord of the rings te kijken. Wauw.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    45 minuten, jeetje. Ik ben zo blij dat wij volle uren hadden, haha. :'D Maar het is goed te weten dat je niet echt tot zes uur op school zit, in ieder geval, al klinkt dit ook niet bepaald ideaal.


    Het klinkt alsof mijn middelbare school het echt chill had. Wij begonnen om 9.45, hadden 45 minuten lessen en het achtste was het maximaalste wat je kon hebben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misschien dat het dan toch nog goedkomt :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.