• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Ok, Qing, ze gaan je niet meer sturen. Je hebt fuckboys gekust, WAAROM DENK JE ANDERS DAT JE HEBT ZITTEN MUILEN. Het is niet dat ik zo speciaal ben. Ze zochten gewoon iemand gemakkelijk en naïef of zo. Crying. Voel me zo slutty lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bonafide schreef:
    @margot welke rot universiteit was dat?


    UVA :')

    @Inge, thanks voor de support (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Aangezien mijn zinnen meestal zo gaan als ik enthousiast over mijn karakters ben:
    Hero is zo'n gave naam. Weetje wat Thimo ooit deed? Jon was echt best raar met zijn pindaverzameling. Wist je dat Valerio Italiaans is? Fiona is echt zo'n moeder. James is echt een cool personage. Ik heb medeleiden met Mitch. Kay past best goed bij Hero eigenlijk. Wist je dat Mana eerst zo heette. Jason had eerst ook een andere naam, maar door een vergissing werd het Jason. Min was echt slim

    En dat zijn zo'n beetje al mijn hoofdkarakters ooit door elkaar. Met grotendeels ook RPG en verhaal door elkaar. Ik zou er ook niet veel van begrijpen :')


    Aha. Jap je bent echt een vreselijke grote zus maar dat wist ik al :W


    Happy Birthday my Potter!

    600 pagina's natuurkunde op één dag. Hoe heb ik dit voor elkaar gekregen? :'D Morgen nog 300, yay.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Metamorphoses schreef:
    Ok, Qing, ze gaan je niet meer sturen. Je hebt fuckboys gekust, WAAROM DENK JE ANDERS DAT JE HEBT ZITTEN MUILEN. Het is niet dat ik zo speciaal ben. Ze zochten gewoon iemand gemakkelijk en naïef of zo. Crying. Voel me zo slutty lol


    Meervoud??


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Aha. Jap je bent echt een vreselijke grote zus maar dat wist ik al :W


    Ik doe het met liefde ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom waarschuwt het internet altijd voordat hij nare of depressieve dingen laat zien/lezen, maar doet mijn hoofd dat niet. Stop. It. Brain.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 22:57 ]

    Dratini schreef:
    (...)

    Meervoud??


    yololife (joehoe)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Volgens mij wordt dit zo'n serie waarbij je een heel seizoen wacht tot het canon wordt en dan aan het einde van het seizoen komt er zo'n net geen canon moment waardoor je seizoen 2 gaat kijken en in seizoen 2 gaan ze vrolijk verder met je iets laten shippen dat toch niet gaat gebeuren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    yololife (joehoe)


    Haha heb je de smaak te pakken? Trek het je in ieder geval niet te persoonlijk aan, zou ik zeggen. Dat ze je niet contacteren wil niet per se zeggen dat ze je makkelijk vinden ofzo, ze hebben gewoon andere intenties. Dat kan vervelend zijn, maar ik zou jezelf hier niet te hard op beoordelen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Reactie op huisje nummer 7
    Fingers crossed...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Note to self: je bent 20 for fuck's sake. Stop met nagelbijten, je was zo goed op weg.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 23:07 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je was er bijna... Je had alleen die laatste zin niet moeten zeggen...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ja Pim, je bent ontiegelijk leuk, maar wil je niet proberen om mijn laptop te claimen? Je hebt 'm bijna omver geduwd o.o


    26 - 02 - '16

    Vroeger gaan slapen, yeah right


    16 - 09 - '17