• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)

    Tadaa, situatie geschetst en jij of Ava opent

    Ava zei net dat ze morgen pas post ;-;


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Jap. Rip ons dus


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Jap. Rip ons dus


    Sowwyyy anders moet ik weer achter mijn laptop


    obsessive rage

    Mon topico


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik kan pas om half acht ('s avonds) weer...


    Tibo Michael Sully

    "Pan, ga weg, zie je niet dat ik bezig ben?" Schreeuw ik. Pan moet ook altijd in de weg lopen. Nooit kan hij eens ergens niet zijn. Hij is overal waar hij niet hoeft te zijn. Ik hoop dat er ooit iets gebeurt waardoor hij verdwijnt ofzo... :P

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 7:29 ]


    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Dawn

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    Ik had officieel een hekel aan laat op staan het was nu rond negen uur en dat was voor mijn doen extreem laat. Ik trok mijn sloffen aan die hoe ironisch dan ook de vorm hadden van een draak, maar ze waren nu eenmaal super amazing en iedereen die daar een probleem mee had die had een probleem met mij. Zuchten liep ik de trap af om een kop koffie voor mezelf te gaan zetten en daarna zou ik Dawn wakker maken want ik had iemand nodig zodat ik me niet zou vervelen. Ik zette het koffieapparaat aan en wachtte even tot de kop volledig gevuld was. Waarna ik er nog twee achterover goot en besloot dat ik er nu wel een hele dag tegenaan zou moeten kunnen. Ik hoorde Tibo al tegen Pan schreeuwen en dat maakte me best nieuwsgierig maar niet genoeg om me van mijn eigen plan af te halen. Dus vervolgde ik mijn weg naar boven en pakte daar de emmer die standaard onder mijn bed stond, net zoals er altijd een mes lag en een voedselvoorraad mocht er ooit iets gebeuren wat ervoor zou zorgen dat ik de kamer niet meer uit kon.
    Ik liep naar de badkamer waar ik de emmer helemaal vol liet lopen en vervolgens met een geheel gevulde emmer naast Dawns bed ging staan. In mijn hoofd telde ik langzaam af en zonder ook maar enige aarzeling knikkerde ik de volledige inhoud over haar hoofdje terwijl ik er zelf grijnzend naar stond te kijken. Dit was genieten, en ik moest mezelf in houden om geen grote grijns op mijn gezicht te krijgen slechts de norse speelse blik die er altijd wel opgeplakt leek.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 9:35 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | Haar kamer | Wordt onplezierig wakker gemaakt door Cam

          Misschien kan je het wijten aan mijn gewoonlijk al zo chagrijnige karakter, of om de kou, maar de enorme bak water laat me in één tel overeind zwaaien. Er komt een soort vreemd geluid uit mijn mond, een halve gil die gesmoord wordt door het water. Gedesoriënteerd zwijg ik dan even terwijl ik om me heen kijk. Naast mijn bed staat een wat gebruinde jongen zijn lach in te houden. Cameron.
          'Wat heeft dit te betekenen?' vraag ik op ijzige, kwade toon. Koud kijk ik hem aan terwijl ik mijn haar uitwring. Oké, erg veel indruk zal dat niet maken. Ik stap uit mijn bed, waarbij ik Cameron aan de kant duw, en ik houd mijn natte grijze shirt van mijn lichaam af.



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 19:29 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.


    Ik had ook deze nacht een nachtje slapen gemist en toch kon ik zonder enige moeite de dag doorkomen. Mijn gave zorgde er tenslotte voor dat ik zonder enige moeite een hele week zonder slaap kon of zelfs meer. Dat was dan ook wat er ook deze nacht weer was gebeurd, ik was niet toe aan een nacht vol nachtmerries en nare gebeurtenissen en dus heb ik de hele nacht doorgebracht met Netflix en chill. Ik keek dan ook op toen ik Cam beneden zag komen en flink wat koppen koffie naar achteren zag gooien, ook Tibo en Pan waren al wakker. Ik zette de televisie uit en rekte mezelf uit, ik besloot als tweede het koffiezetapparaat te gebruiken maar niet voor mezelf ik had namelijk al lang besloten om Avis eens op te gaan zoeken, ze had wel weer lang genoeg geslapen. Met een kopje koffie in mijn hand kwam ik dan ook de kamer binnen walsen net op tijd om te zien dat Cam een emmer water in het gezicht van Dawn gooit en ze daar niet heel vrolijk op reageert, ik doe mijn best om mijn lachen in te houden en breng het kopje koffie naar Avis toe. Zachtjes stoot ik haar aan.
    'Wakker worden slaapkop' zeg ik vrolijk, het was tijd om weer wat meer van Avis los te kunnen plukken. Cam was druk bezig met Dawn en dus viste ik een chocolade reep onder zijn bed vandaan en legde deze bij de kop koffie neer. Ik plofte op het voeteneinde van Avis bed neer een bekeek de toneelvoorspelling die zich voor me aan het afspelen was, ik had weer de goede kamer uitgekozen.
    "Avis als ik jou was zou ik wakker worden" sprak ik wat luider deze keer "dit wil je niet missen" en ik stootte haar nog een paar keer aan en bleef me verbazen over het feit dat ondanks al de herrie Jackson nog steeds sliep, ik haalde mijn neus op en richtte mijn blik weer voor me op de nu helemaal doorweekte Dawn en de grijnzende Cameron. Ik brak voor mezelf een stuk van de chocolade reep af en stopte deze in mijn mond.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 9:55 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Fiona Maria Alderman


    18 • The Hacker• 'Don't hate the hacker, hate the code...' • Outfit •



    Met een zachte kreun opende ik langzaam mijn ogen, maar het bleef donker. Met mijn hand haal ik langzaam mijn slaapmasker van mijn gezicht, waardoor ik even moest knipperen met mijn ogen om aan het licht te wennen. Met mijn handen wreef ik even over mijn gezicht om echt goed wakker te worden. Op de achtergrond hoorde ik Tibo schreeuwen, waardoor ik opmerkte dat zijn bed in onze kamer leeg was. Ik kwam overeind en pakte mijn mobieltje om te tijd te kunnen checken. Het was pas 9 uur en dat was vroeg voor mij. Ach, wat deed je eraan? Sommige mensen konden niet met elkaar overweg en dat leidde soms tot ruzie. Kalmpjes sloeg ik mijn deken van me af en trok mijn paarse ochtendjas aan. De meeste van ons zouden direct naar beneden gaan voor het ontbijt of koffie, maar ik moest mezelf eerst altijd opmaken. Ik kon nooit naar beneden komen met mijn 'morning-look'.
    Na enkele minuten getreuzeld te hebben was ik eindelijk uit mijn bed gekomen. Ik liep direct door naar de badkamer, waarvoor ik eerst Tibo moest passeren, die blijkbaar ruzie had met Peter. Ik passeerde de twee zonder iets te zeggen en met mijn ochtendjaskraagje wat hoger opgetrokken, zodat mijn gezicht niet goed zichtbaar was. Na de twee ruziezoekers gepasseerd te zijn glipte ik de badkamer in waar ik mezelf kon opmaken.


    Do I look like Mother Teresa?

          Peter Pan
          Ik zuchtte toen Sully weer eens tegen me begon te schreeuwen, alsof ik vanalles verkeerd had gedaan. De aansteller, ik had niks gedaan, nog niet. "Pan, ga weg, zie je niet dat ik bezig ben?" schreeuwde hij waarna ik met mijn ogen rolde.
          'Sully,' begon ik, met opzet zijn achternaam gebruikend. 'Het maakt niemand iets uit dat jij bezig bent, snap?'

          Avis Cuckoo
          Het eerste wat ik hoorde toen ik wakker werd was het geschreeuw van sukkel Tibo, daarna hoog gegil - waarschijnlijk afkomstig van Dawn, de enige in deze kamer de zulk hoog geluid kon produceren, en vervolgens iemand die me aanstootte. Blijkbaar tijd om wakker te worden dus.
          'Wakker worden slaapkop,' zei iemand, vermoedelijk Cole. Zou ik luisteren? Geritsel, toen iemand die op mijn voeteneinde neerplofte. 'Wakker worden slaapkop,' herhaalde de persoon. 'Dit wil je niet missen,'
          Goed, die ging blijven zeuren tot ik opstond, dus misschien moest ik maar wakker worden. Ik opende mijn ogen en ging zitten. 'Wat?'

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 15:11 ]


    obsessive rage


    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Dawn

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    'Wat heeft dit te beteken?' vraagt ze op ijzige maar kalme toon, iets waar ik me eigenlijk wel aan stoor. Als ik een emmer water over mijn hoofd gegooid had gekregen was ik niet zo kalm al zij was en daardoor kon ik me haar situatie ook geheel niet voorstellen.
    'Ook goedemorgen, Downy' grinnikte ik vrolijk. Blij dat ik een gepaste bijnaam had kunnen verzinnen waar ik van binnen eigenlijk best wel hard om moest lachen maar ik vanbuiten slechts om grijnsde. 'Snap je hem Dawn, Downy' probeer ik ook haar aan het lachen te maken terwijl ik haar met haar natte shirt terug trek om naast me plaatst te nemen. Ik pakte de kop koffie die Cole had meegenomen nam er een slokje van en gaf deze vervolgens aan Dawn.
    'Kijk jij mag het misschien niet hebben zien aankomen, Cole wel hier en die heeft zelfs een kop koffie voor je meegenomen' nu ik in de mok keek moest ik toegeven dat ik geen slokje had genomen, de halve mok was leeg maar ik hield nu eenmaal van koffie en iedereen die daar problemen mee had kon gaan. Ik legde mijn hand op haar schouder en keek haar in de ogen aan.
    'Maar daarvoor kwam ik niet, zou je me even naar Mexico willen teleporteren want ik moet daar een pakketje ophalen en het gaat wel zo snel als je me even brengt.' Met grote puppy ogen keek ik haar aan terwijl ik onder mijn bed (ja dat lag er ook al) een handdoek uitviste en deze richting haar hoofd slingerde.


    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    Ik keek vrolijk op toen Avis overeind kwam en vroeg wat eraan de hand was. Ik pakte de kop koffie op en wou hem aan haar geven toen Cam hem uit mijn hand viste en hem aan Dawn gaf, ik rolde met mijn ogen en vervolgde met de chocolade reep.
    'Je kan dus kiezen, of naar een natte Dawn en Cam kijken of Peter en Tibo. Al moet ik je vertellen dat mijn voorkeur naar een plek gaat waar we in ieder geval kunnen zitten want ik ben nogal lui vandaag' ik ging er simpelweg vanuit dat Avis wel met me mee zou komen want ik zat overduidelijk niet te wachten op ook maar enige tegenspraak. Ik viste nog een stuk chocolade uit het pakje en stopte ook deze in mijn mond en ik moest toegeven het smaakte veel beter dan ik me kon herinneren, ik verkoos namelijk popcorn en chips boven chocolade was me veel te zoet, maar precies goed voor in de morgen.
    Ik stond op van haar bed en plofte op dat van Cam neer, daar had ik iets meer ruimte en al kreeg ik een woedende blik toegeworpen die jongen was te druk bezig met Dawn of Downy zoals hij haar zelf noemde. Wat overigens echt de slechtste grap was die ik ooit had gehoord.
    'Dus Avis vertel heb je ooit een bank beroofd?' De echte reden waarom ik haar had wakker gemaakt kwam omhoog en ik was van plan veel zoetsappige details uit haar verleden los te pulken.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 15:59 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | Haar kamer | Praat met Cam

          'Ook goedemorgen, Downy,' grinnikt Cameron, niet onder de indruk van mijn toon. 'Snap je hem, Dawn, Downy?' Hij grijnst breed en ik antwoord nog steeds niet, het enige wat ik doe is me opladen, de woede op me in laten beuken en wachten tot hij er uit komt. Hij gaat eraan, hij gaat er zo hard aan, besluit ik terwijl ik mijn nagels in mijn handen druk.
          'Kijk jij mag het misschien niet hebben zien aankomen, Cole wel hier en die heeft zelfs een kop koffie voor je meegenomen.' Het volgende moment vouwt de jongen mijn handen om het hete aardewerk van een mok heen. Bijna laat ik het ding vallen, geschrokken door de hitte. Toen nam ik een heel klein slokje. Cameron legde zijn hand op mijn schouder en keek me aan.
          'Maar daarvoor kwam ik niet, zou je me even naar Mexico willen teleporteren want ik moet daar een pakketje ophalen en het gaat wel zo snel als je me even brengt.' En er wordt een handdoek in mijn gezicht geslingerd. Weer laat ik de koffie net niet vallen, ik zet het kopje gauw op de grond en ik droog mijn haar af. Mijn shirt is kansloos - maar die verwissel ik later wel.
          Dan kom ik uiteindelijk aan mijn antwoord. 'Jóú naar Mexico teleporteren?' zeg ik ongelovig. 'Oh, ja, natuurlijk, met alle liefde. Een gast die ijskoud water in mijn gezicht gooit en af en toe wel eens met mijn angsten speelt.' Mijn stem wordt steeds harder, kwader. 'Wat denk je zelf!' snauw ik, en ik sta op en duw hem aan de kant terwijl ik met grote passen naar mijn kledingkast loop en de deur opentrek. 'Bovendien, je bijnaam is niet zo pakkend denk ik.' Snel haal ik er een broek, een shirt, ondergoed en sokken uit voor ik aanstalten maak om naar de badkamer te lopen.



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 18:22 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Dawn

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    Ik trok even mijn wenkbrauwen op bij de kleine uitbarsting van de dame maar begin daarna te grijnzen. Voor de tweede keer hield ik haar tegen en besloot ik alle vormen van sarcasme die ze in haar stem had gelegd te negeren. Ik drukte een kus op haar voorhoofd.
    'Ik denk dat je een schat bent om me weg te brengen, owh en overigens ook ophalen, naar Mexico. En dat er meer types zoals jou zouden moeten zijn. Trouwens Cole is van de angsten ik kan ook nog andere dingen ertussen uit vissen. Pak snel een douche want er is haast bij ik moet er om twaalf uur zijn en ik weet hoe meiden kunnen miepen met hun make-up en dingen dus ja.'
    Ik duwde haar in de richting van de badkamer waar Fiona ook al was. Hoe durfde ze te zeggen dat Downy niet pakkend was, ik wist zeker dat er mensen waren die het konden waarderen. Met mijn ogen zocht ik de ruimte af tot mijn oog op MIJN chocoladereep viel. Mijn gezichtsuitdrukking veranderde en ik keek zowel Avis als Cole woedend aan en rukte de reep weg waarna ik hem zelf stukje voor stukje opat.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Avis Cuckoo
    Outfit | In bed | Talking to Cole

    Oh, so now you're looking at me? I thought you didn't want to look at ugly creatures, remember?

          'Je kan dus kiezen, of naar een natte Dawn en Cam kijken of Peter en Tibo. Al moet ik je vertellen dat mijn voorkeur naar een plek gaat waar we in ieder geval kunnen zitten want ik ben nogal lui vandaag,' begon Cole nadat hij zich naar Cam's bed had verplaatst.
          'Dus Avis, vertel, heb je ooit een bank beroofd?'
    Ik fronste, wat was dat nu weer voor vreemde vraag? Het klonk alsof hij me onderzocht, als een jager die eerst kijkt naar de gewoontes van zijn prooi, en dat was geen prettig gevoel. Ik was geen prooi, kom op zeg. Bovendien, een bank beroven, waar kwam dat vandaan?
          'Mensen neerschieten wel, en ik ben ook wel eens in een bank geweest,' - die beroofd werd toen ik erin stond, maar dat deed er niet toe - 'maar niet zelf beroofd, hoezo?'


    obsessive rage

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | Haar kamer | Praat met Cam

          Het gaat zo snel dat ik het nauwelijks voel. Twee lippen op mijn voorhoofd, heel kort. 'Ik denk dat je een schat bent om me weg te brengen, owh, en overigens ook ophalen, naar Mexico. En dat er meer types zoals jou zouden moeten zijn. Trouwens, Cole is van de angsten. Ik kan ook nog andere dingen ertussen uit vissen. Pak snel een douche want er is haast bij. Ik moet er om twaalf uur zijn en ik weet hoe meiden kunnen miepen met hun make-up en dingen, dus ja,' ratelt Cameron. Zonder me kans op een reactie te gunnen duwt hij me richting de badkamer.
          Als door een wesp gestoken draai ik me om en ik storm de kamer weer binnen. Cameron is op het moment doodleuk een chocoladereep naar binnen aan het werken. Ik kijk hem dodelijk aan.
          'Wil en ga ik jou dan naar Mexico brengen?' Ik bal mijn handen tot vuisten. 'Nee,' antwoordt ik voor mezelf. 'Nee, ik zie niet in waarom. Je zoekt maar een andere manier.'



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 17:03 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner