• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    🚬 Nicotine      'Nicolette'      MariGold 🚬
    [center]17 Jaar | Slaapkamer | Praat Tegen Puck | Telekinese


    "Nicotine? Yesh, Thats My Name And If You Don't Like That, Please F*ck Yourself..."
    Voorzichtig open ik mijn ogen, hoelaat is het? Mijn blik gaat door mijn kamer, was er nog niemand op? Toch hoor ik veel geluiden uit allemaal kamers, ah... Dat verklaard, dit zijn gewoon de luie mensen. Ik wrijf in mijn ogen en ga zitten, OMG, yas! Puck! Die kan ik pesten!
    Ik ga staan, doe even snel wat kleding aan. Om vervolgens op Pucks bed te gaan zitten, met een been aan de andere kant van hem en de andere, natuurlijk, aan de andere kant. Dan begin ik half te springen, "Opstaan! Opstaan! Het is ochtend! Opstaan Forvo!" schreeuw ik, ja, de andere personen worden zo ook wel wakker.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 17:11 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Joey      Mortem
    18 Jaar | Praat tegen Tibo en Peter | Pijn Doen Op Afstand


    "I am Broken, A Fox, A Snake. I'm Joey..."
    Grijnzend doe ik een oog open, de sukkels zijn weer bezig hoor. Het hele huis is weer wakker, en dat kan je horen. Overal is geluid. Mijn kamer is alleen rustig, alleen... Peter? Waar zou die nou weer uithangen...?
    Ik besluit hem te zoeken en doe even wat kleding aan. Deo is ook wel handig, geen zin om te douchen. Ik doe niet rustig, iedereen mag van mij best wakker worden, en is het niet van mij, dan wel van die mensen die overal ruzie aan het maken zijn. Zoals elke ochtend.
    Ik loop weg en zie Peter en Tibo, 'Het maakt niemand iets uit dat jij bezig bent, snap?' ik grijns, Tibo.. Gekke gast. Ik leun tegen de muur op ongeveer een meter afstand van de twee en kijk ze afwachtend aan, waar is het popcorn?

    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Dawn |
    Ik open mijn ogen wanneer ik wat boze stemmen hoor, feestje is gestart, 'Wil en ga ik jou dan naar Mexico brengen?' aan de stem te herkennen is het Dawn, 'Nee,' gaat ze verder 'Nee, ik zie niet in waarom. Je zoekt maar een andere manier.' ik grijns en sta op, ik zie dat ze tegen Cam praat, oh geweldig... Hij. Ik leg mijn hand op zijn schouder en mijn gezicht gaat dicht bij zijn oor zodat ik niet zo luid hoef te praten, "Ik denk niet dat ze iets met je wil." grijns ik spottend maar op een ouderlijke toon, "Iemand anders maar proberen? Iemand die je kan dwingen, anders kom je nooit aan een meisje he. En al helemaal niet zo."


    "That Was The Deal, You Know That..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    'Gewoon nieuwsgierig. Dus die mensen die je hebt neergeschoten kende je hen?' Mijn nieuwsgierigheid borrelde aan alle kanten omhoog en aan haar ietwat nerveuze manier van antwoorden leek Avis dit op te merken. Ik keek haar met begripvolle ogen aan in de hoop er wat meer van los te kunnen plukken. Ik bedoel een mooi gezichtje hoeft de viezigheid van binnen niet meteen goed te maken. En dus wou ik weten hoe vies ze nu precies was.
    Ik begon een deuntje te fluiten alvast nadenkend over mijn vokgende vraag. Al dwaalde mijn gedachten nogal gauw af naar het feit dat ik een hond wou. Een zwarte grote hond met de naam Dev.
    Terug naar de vragen die ik nog wou gaan stellen.
    'Dus wat is je allergrootste geheim?' Graaf ik verder. Ik keek haar vol verwachting aan, hier kon ik me wel mee vermaken, ik zou later een journalist worden, zou dat niet perfect bij me passen. Zuchtend stond ik op en liep naar Avis toe, Cams bed lag vreselijk.
    'Kleed je aan. Ik wil zien wat er aan de hand is tussen Peter en Tibo.'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

          Puck
          'Opstaan! Opstaan! Het is ochtend! Opstaan Forvo!' riep een bekende stem, even, heel even wilde ik boos worden op de eigenaar van de stem - Nikki - maar eigenlijk barstte ik daarna vrijwel meteen in lachen uit. Ik ging zitten voor zover dat lukte.
          'Ja ja Nikki, maar dan moet je niet in de weg zitten,' plaagde ik haar.


    obsessive rage


    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Dawn

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    'Nou zeg jij wijzigt je plannen snel net zei je nog ja. Daarnaast hoef ik helemaal niet naar Mexico ik wou alleen zon en dat schijnt hier vrij weinig te zijn' zeg ik blikkend uit het raam.
    'Maar Downy kunnen we niet een deal maken, we gaan samen een weekendje weg en dan heb je een hele maand geen last van me belooft' probeer ik. Ik had een hekel aan regen en alles dat nat was en dus was de zon geheel mijn ding. Ik wierp mijn ogen naar boven toe toen ik ook de gevallen god uit zijn bed zag komen. Die moest zijn ego maar even ergens anders gaan opkrikken ik was niet echt in de mood voor zijn onzin. Naar mijn idee was hij net iets te hard op zijn hoofdgevallen toen die vanuit zijn plek ergens boven ons van zijn kruk afviel door een poederdoos en met zijn hoofd op de harde waarheid van de aarde belande. Dat hij maar mooi even zijn neus ging snuiten in zijn eigen kleren, dat zou een echte karma zijn. Hij had hier sowieso nooit een stap binnen moeten zetten laat staan op de aarde.
    Geïrriteerd keek ik op toen de jongeman tegen me begon te praten. Ik balde mijn handen tot vuisten en mijn nagels boorden zich in het vlees waar de vochtige substantie al uit begon te lopen. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en gaf hem een rake linkse.
    'Ik hoef haar ook helemaal niet' zei ik met een gemene ondertoon. 'Ik wil Olive, de zon en jouw hoofd als een troffee op mijn nachtkastje.'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Zijn kamer | Maakt foto's

          Het huis gonst weer eens. Ruzie, gesprekken, een meisje gilt maar ik heb geen idee wie het is. Ik noem dit het dagelijkse drama. Je went eraan.
          Maar momenteel is het stil. Doodstil. Iedereen is slechts een standbeeld, stilstaand, plotseling verstijfd. Als he naar de klokken kijkt zul je zien dat ze niet tikken. De tijd staat stil.
          Ik sta niet stil. Ik ben net wakker geworden van iemand die weetikhet naar Pan schreeuwde. Die moet ook overal een drama van maken - Pan, bedoel ik.
          Nu zit ik in mijn bed. Rechtop, me afvragend of ik op zal staan wat ik dan toch ook maar doe. Iedereen - Cal, Olive en Bouncing - in mijn kamer slaapt, wat inhoudt dat ik ze zometeen wakker zal maken. Wie? Gisteren had ik Olive, eergisteren had ik Cal. Vandaag is het Bouncings beurt.
          Snel kleed ik me aan, in het geel vandaag, en ik loop op het meisje af. Haar mond is halfopen, haar ogen gesloten, ze fronst. Ik maak er een foto van en laat de tijd gaan. Wacht... Was dat mijn lichtflits? Oeps.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 21:08 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Avis Cuckoo
    Outfit | In bed | Talking to Cole

    Oh, so now you're looking at me? I thought you didn't want to look at ugly creatures, remember?

          'Gewoon nieuwsgierig. Dus die mensen die je hebt neergeschoten kende je hen?' vroeg Cole verder, ja, hij was me aan het ondervragen. Ugh. Jackson was ondertussen ook wakker, logisch ook met deze herrie.
          'Sommigen wel,' zei ik kortaf, ja wat, degene die je aan het ontvoeren was neerschieten was zo vreemd toch niet? En de rest... Deed er even niet toe.
          'Dus wat is je allergrootste geheim?'
    What the hell was dat voor vraag? Ik trok dan ook een wenkbrauw op, als hij zo dom was te denken dat ik hier dan ook maar één woord aan ging verspillen, dan was het nog meer terecht dat ik dat niet deed. De domkop stond zuchtend op, blijkbaar lag het bed van meneer de player toch niet zo zacht als gehoopt, maar hell no dat hij dan in dat van mij mocht liggen!
          'Kleed je aan. Ik wil zien wat er aan de hand is tussen Peter en Tibo.' Ik rolde met mijn ogen, dus nu moest ik mee?
          'Dus omdat jij hen wilt zien, zegt dat dan dat ik mee moet?' vroeg ik ietwat geïrriteerd. 'Oké, laat maar, waag het niet te kijken,'
    Ik sloeg de deken van me af, stapte uit het bed, griste wat kleding uit mijn kast en liep de badkamer in. Fiona was er al. 'Morgen,' groette ik haar kortaf en probeerde me om te kleden zonder echt iets te laten zien, want ja, awkward.


    obsessive rage

    C H R I S T I A N
    • 16 Year • Idiot •

    Ik genoot vroeg in de ochtend al van mijn chocolade koekje. Vroeg opstaan was vandaag blijkbaar mijn ding, vooral voor chocolade koekjes. Ik kijk naar Pan en Tibo, tot dat Joey tegen de muur ging hangen. Een meter van die twee af, een meter van mij af. Ik boot hem ook een chocolade koekje aan, ''jij ook? het gaat nog lang duren.'' Een grijns verscheen op mijn gezicht en mijn hoofd draaide terug naar de twee. ''Waar ging het ook al weer over?''

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 18:21 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | Haar kamer | Praat met Cam en Jacksie

          'Nou zeg, jij wijzigt je plannen snel. Net zei je nog ja. Daarnaast hoef ik helemaal niet naar Mexico, ik wou alleen zon en dat schijnt hier vrij weinig te zijn.' Hij kijkt geïrriteerd uit het raam. 'Maar Downy, kunnen we niet een deal maken? We gaan samen een weekendje weg en dan heb je een hele maand geen last van me, beloofd,' probeert hij.
          Net voor ik kan zeggen dat ik géén ja heb gezegd en dat hij kan opdonderen met zijn beloftes wordt ik onderbroken door een andere jongen die in beeld stapt. Jackson, held.
          Hij legt zijn hand op Camerons schouder. 'Ik denk niet dat ze iets met je wil,' zegt hij spottend. Wacht, wat? 'Iemand anders maar proberen? Iemand die je kan dwingen, anders kom je nooit aan een meisje, hè? En al helemaal niet zo.'
          Mijn wangen kleuren vuurrood van verontwaardiging, ik wil iets zeggen maar Cameron is hem al voor. Niet dat ik hem dankbaar ben - zijn woorden zijn niet bepaald bemoedigend.
          'Ik hoef haar ook helemaal niet. Ik wil Olive, de zon en jouw hoofd als een trofee op mijn nachtkastje,' is wat hij zegt na een harde linkse stoot. Ik grijns iets. Die had ik beter kunnen geven.
          'Houd. Je. Mond,' sis ik tegen Jackson. 'Of liever, doe het allebei. En ga toch weg met je beloftes,' vervolg ik tegen Cameron. 'Ik kan niet eens mensen meenemen als ik teleporteer.'



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Joey      Mortem
    18 Jaar | Praat tegen Tibo en Peter | Pijn Doen Op Afstand


    "I am Broken, A Fox, A Snake. I'm Joey..."
    ''jij ook? het gaat nog lang duren.'' Ik kijk op, oh! Koekjes! Ik pak er een, "Ja zou best kunnen" grijns ik en neem een hap, niet vergiftigd toch? ''Waar ging het ook al weer over?'' Ik negeer de vraag, niet dat ik het wist.

    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Dawn |
    Ik zie de wangen van Dawn vuurrood worden en grijns lichtjes totdat ik een harde stoot in mijn gezicht krijgen en ik naar achter loop. Ik wrijf over de plek, auch. 'Ik hoef haar ook helemaal niet. Ik wil Olive, de zon en jouw hoofd als een trofee op mijn nachtkastje,' Ik grijns door deze reactie, "Nawh, mijn hoofd, een trofee?" ik ga weer wat rechter staan en laat wat donder horen van buiten, geen zon voor hem... "Ben ik dan zo'n moeilijke tegenstander voor je?" zeg ik spottend.
    'Houd. Je. Mond,' Ik kijk haar aan en negeer het. 'Of liever, doe het allebei. En ga toch weg met je beloftes,' Oh wauw Cam, fail. 'Ik kan niet eens mensen meenemen als ik teleporteer.'


    "That Was The Deal, You Know That..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Dawn

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    Ik draai me naar Dawn, puur om het feit dat ik voor enkele seconden het liefst minuten, dagen, jaren het liefst gewoon helemaal niet meer maar dat zal wel niet gebeuren en dus zou ik het met de seconden doen.
    'Oké dat is wel heel zielig mop, iedereen weet dat een teleporteerder dat zou moeten kunnen. Heb je wat lessen nodig? Ik bedoel daar ben ik voor om zwakkelingen zoals jij te helpen. En vergeet niet dat ik je kan breken stuk voor stuk en dus gedeeltelijk je gedachten kan lezen, daarbij kan ik je dus vertellen dat jij echt niet harder had geslagen, maar je mag voelen als je wilt?'
    Woedend draaide ik me terug naar Jackson ook voor hem had ik nog een leuke reactie klaar staan? Zijn uitdagende blik laaide mijn woede alleen maar op en ik wou het liefste de arrogante kop er per direct van af halen maar dat zou hem niet worden. Als voor goed weghalen geen optie is wat doe je er dan mee, nou dat was in mijn geval in ieder geval op poetsen.
    'Ja een echte stralende trofee, met hier een daar wat deukjes en het liefst met klitteband zodat ik je op mijn boksbal kan plakken. Maar het hele probleem is dus dat een trofee iets meer glimt, gelukkig kan daar wat aan gedaan worden' ik spuugde in zijn gezicht en wreef het vervolgens met mijn mouw schoon.
    'Nou dat glimt al heel wat meer, nu die deukjes nog. Maar dat kan ik net zo goed aan Olijfje overlaten wanneer ze je hart voor je ogen verkruimelt.'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    'Ik zou niet durven' zei ik terwijl ik me omdraaide en op Ava wachtte. Terwijl ik haar bed claimde en die mij eigen maakte, haar bed lag al heel wat comfortabeler dan dat van Cam. Wie overigens in best wel wat terecht was gekomen en ik kon er slechts met een glimlach naar kijken, blij dat ik juist deze kamer had gekozen om lastig te vallen.
    Het vervelende was dat mijn chocoladereep was verdwenen het positieve was dat Cam genoeg onder zijn bed had liggen en dus was de zak met popcorn het volgende dat ik er onder vandaan viste. Grijnzend keek ik naar wat er zich voor me afspeelde en gooide ik om de twee minuten weer wat popcorn naar binnen, in mijn achterhoofd houdend dat ik ook nog wat moest bewaren voor bij Peter en Tibo wat ook nog wel eens wat zou kunnen worden. Al werd hier wel al geslagen. Life struggles.
    Al snel was de zak halfleeg en besloot ik hem dus te sluiten en te bewaren voor Avis, Peter en Tibo wat sowieso ook een hele voorstelling zou worden. Misschien zou ik voortaan ook wat eten onder mijn bed moeten bewaren het was echt geen slecht idee en het was hoe dan ook handig.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    C L Y M E N E
    • 9 Years • Thief •

    Ik werd wakker van een hoge gil en een ruzie op de gang. Ik vermoedde dat het ochtend was. Na een paar keer in mijn ogen te wrijven verscherpte ook mijn blik zodat ik kon kijken. Iedereen in het huis was wakker geworden en keek naar de ruzie op de gang. Ik besloot mijn kleren te pakken en in één zwiep was de deken van mijn lichaam en kon ik me aankleden. Mijn kleren die ik de gisteren al klaar had gelegd lagen netjes opgevouwen en ik besloot te wachten op mijn tweeling.


















    C H R I S T I A N
    • 16 Year • Idiot •

    Hij genoot van mijn koekje, jayy. Ik nam zelf ook nog één en langzamerhand staarde ik naar iedereen die binnen kwam. Niemand nam de moeite om er tussen te springen, iedereen genoot van de ruzie. Ik ook, dat moest ik toegeven, maar is dit niet gewoon zielig leedvermaak? Ik besloot het maar te vergeten, ik wilde niet de pretbederver zijn. Het volgende koekje ging mijn mond in, en ook ik genoot.










    C L A U S
    • 18 Jaar • Betweter •

    De ruzie op de gang wekte me, maar niet zo veel dat ik direct uit mijn bed sprong. Eerder draaide ik me om zodat ik met mijn hoofd naar de muur lag. Ik was vermoeid. Niet omdat ik gisteren laat naar bed ging, ik ga altijd precies op tijd. Ik was moe, moe van de dag zonder dat hij was begonnen of dat ik één mens had gezien. Ik legde mijn kussen op mijn hoofd en besloot droogjes verder te slapen.


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Bouncing
    Ik schrok wakker van een flits en schoot overeind, wat was dat? Ik fronste toen ik Ander zag en schoot vervolgens in de lach. 'Zeg stalker, als je goed wil stalken moet je je flits wel uitzetten,'

    Avis
    Ik kwam terug en zuchtte toen ik zag dat Cole mijn bed had ingepikt. 'Cole, dat is mijn bed.' zei ik rustig. 'Ik houd niet van delen,'
    Vlak na dit gezegd te hebben besefte ik dat dat best wel fout klonk, uh hehe...

    Olive
    Zodra ik wakker werd hoorde ik lawaai. Lawaai! Yesh!
    Ik sprong, nog in mijn blauw rode pyjama, uit bed en alsof ik nooit had geslapen rende ik de kamer uit. De kamer waar het meeste lawaai vandaan kwam was die van Camcake en Jacksie, en het watje en dat norse kind. Goed genoeg. Ik rende naar binnen en hoorde mijn naam, goed, bijnaam, maakte niet uit.
    'Hoor ik mijn naam nou?' grijnsde ik toen ik zag dat het van Cam en Jacksie kwam.


    obsessive rage

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | Haar kamer | Praat met Jackson en Cam

          'Nawh, mij hoofd, een trofee?' Ik hoor de donder buiten rollen - Jackson, opschepper. 'Ben ik dan zo'n moeilijke tegenstander voor je?'
          'Oké, dat is wel heel zielig, mop,' begint Cameron en mijn ogen laaien woedend op. 'Iedereen weet dat een teleporteerder dat zou moeten kunnen. Heb je wat lessen nodig?' biedt hij aan. Het bloed trekt uit mijn gezicht weg en mijn blik gaat naar standje dodelijk. 'Ik bedoel, daar ben ik voor, om zwakkelingen zoals jij te helpen. En vergeet niet dat ik je kan breken, stuk voor stuk, en dus gedeeltelijk je gedachten kan lezen, daarbij kan ik je dus vertellen dat jij echt niet harder had geslagen, maar je mag voelen als je wilt?'
          De belediging, de bedreiging, het pesterijtje maken me woedend. Ik wil de uitdaging aannemen, het tegen dit walgelijke, arrogante schepsel opnemen en winnen - natuurlijk heb ik voor de zekerheid ook mijn messen bij me. Maar iets zegt me dat dat niet zo'n verstandig idee is. Hij probeert me in de val te lokken, bedenk ik net voor ik in een echte aanval van woede kan ontsteken. Ik haal diep adem. 'Dat mag je voor later bewaren, het breken en het slaan,' zeg ik zachtjes. Terwijl Cameron verder tekeergaat tegen Jackson draai ik me om en ik loop, nog steeds diep en regelmatig ademhalend, naar de badkamer, waar Fiona staat. Ik neem de moeite niet om haar te begroeten en ik trek de deur dicht, kleed me zo snel mogelijk om, en ik loop de gang weer op. Na een korte aarzeling beweeg ik me in de richting van de ruzie tussen Pan en Tibo.



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner