• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De hal | Praat met Cadi

          Ik denk dat ze boos wordt, maar dat gebeurt niet. Ze glimlacht enkel verlegen en zegt: 'Ja, misschien is dat ook wel zo. Maar het is tenslotte een feit dat de aparte op de aparte vallen, is het niet?'
          Peilend kijk ik het meisje aan. Ja, ze is helemaal gevallen voor hem. Hopeloos.
          'Nou ja,' mompel ik, 'dat zal dan wel.'
          'Dus, welke jongen is goed genoeg om de aandacht van de Iratus wel te verdienen?' vraagt Cadi vervolgens. Verbaasd kijk ik haar en ik begin te lachen.
          'Niemand,' grinnik ik. 'Mijn hart is van steen. Maar wel leuk dat je dat lidwoord voor mijn naam plaatst. Klinkt wel leuk.'
          'Zin in een kopje thee of koffie?'
          'Thee.'



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Ik grinnik en loop vervolgens naar de keuken om een kopje thee en chocomel voor mezelf te maken. Fiona zit daar al achter haar laptop en ik zeg snel goedemorgen waarna ik met twee warme mokken terug kom lopen naar Iratus. Snel steek ik de kop thee naar haar uit en ook Cal en Gaia zijn zich ondertussen met de ruzie gaan bemoeien.
    'Een hart van steen lijkt me anders ook maar niets hoor, dan zul je liefde niet eens leren kennen' antwoord ik terwijl ik haar onderzoekend aankijk. 'Want als niemand het hart van de allmighty Iratus kan winnen ga ik je gewoon aan iemand koppelen hoor' ik kijk haar ondeugend aan terwijl ik van oor tot oor moet lachen.
    'Zolang je maar met je handjes van de mijne af blijft'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    'Geen probleem ik kan delen voor twee, welke kant van het bed wil jij hebben' grap ik. Terwijl ik opstond en me langs het groepje dat al groter was geworden heen bewoog. Er waren echt van die typische groepjes in het huis ontstaan, die van de gekken, die van de nog gekkere en die van de totaal insane. Ik behoorde niet echt tot een van die groepjes.
    'Dus weet jij wat er aan de hand is tussen Peter en Tibo? Ik heb tenminste popcorn meegenomen' glimlach ik.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Leslie, Jackson & Olijfje

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    Olive, was in de kamer en vrij wel meteen smolt ik weg maar no way dat ik dat zou laten zien.
    'Als je voor ruzies wakker bent geworden kun je beter op de hal gaan kijken, al is Downy daar zonet heen gegaan dus de sfeer zal daat niet al te leuk zijn' zeg ik op een lichtelijke ijzige toon. Ook Leslie stond in de kamer en het gaf me meteen het idee of er een vrolijk schilderijtje in de kamer hing.
    'Dus Les, wat wordt de volgende kleur?' Vraag ik glimlachend 'anders doe je de mijne ook een keertje' grap ik.
    Ik verplaatste me door de kamer en ging tussen Olijfje en Les want staan, ik hoefde geen seconde langer naast de te hard van zijn krukje gevallen engel te staan, dat hij zijn neus lekker in de badkamer ging poederen dat ik er in ieder geval niet meer tegenaan te hoefde kijken.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Avis Cuckoo
    Outfit | In bed | Talking to Cole

    Don't touch me. Not my body, not my heart, not my soul or my mind. Hands of.

          'Geen probleem ik kan delen voor twee, welke kant van het bed wil jij hebben?' grapte Cole. Hij stond op. 'Dus weet jij wat er aan de hand is tussen Peter en Tibo? Ik heb tenminste popcorn meegenomen,'
          'Pan liep in de weg en Sully maakte daar een drama van,' waarschijnlijk. 'Ik ga koffie halen,'


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De hal | Praat met Cadi

          Cadi grinnikt, loopt naar de keuken. Binnen een minuut - waar Cal en Gaia zich ook een met de discussie bemoeien, naast Dawn - is ze weer terug.
          Ze steekt de kop thee naar me uit en ik pak hem aan.
          'Een hart van steen lijkt me anders ook maar niets, hoor. Dan zul je liefde niet eens leren kennen,' zegt ze. 'Want als niemand het hart van de allmighty Iratus kan winnen ga ik je gewoon aan iemand koppelen, hoor.' Een ondeugend lachje siert haar gezicht.'Zolang je maar met je handjes van de mijne af blijft.'
          'Ik zou niet aan hem durven komen,' mompel ik. 'En hoe dacht je mij te gaan koppelen? En met wie, hm?' Ik neem een slok van mijn thee.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 17:34 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal|| Aan het praten met Cal

    Ugh, en dan antwoord en nog niemand op mijn vraag ook. Stelletje egoïsten.
    Nu ik hier zo sta, merk ik wel dat het niet eens zo'n grote ruzie is: zoals gewoonlijk werkte het geschreeuw van Tibo als een magneet en is iedereen hier gewoon komen doen wat ze normaal doen. Daarbij hoefden ze mij toch niet wakker te maken?
    Dan komt Cal erbij staan. 'Wat is hier weer aan de hand? Tibo en Pan wanneer ook niet, Tibo kom op zeg weet jij niet beter als zo'n beetje de slimste in dit huis?' vraagt hij, waarna hij mij een goedemorgen toefluistert.
    'Wel, echt een heel goede morgen. Er is weer eens ruzie tussen Tibo en Pan - nu ja, eigenlijk staat Tibo gewoon wat in het rond te roepen. En ik zou niet verwachten dat je vragen beantwoord worden, dat deden ze bij mij ook niet', zeg ik schamper. Dan besef ik dat ik zo pissig als wat mag zijn, maar Cal kan er niet veel aan doen. 'Maar goed, goedemorgen dan maar', verzucht ik, lichtjes gelaten.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Bouncing
          Snel trok ik de dekens over me heen, echt niet! Eén foto waar ik op stond was al erg genoeg voor mij, ugh.

    Peter
          Ik rolde met mijn ogen. 'Eén, ik heb niks gedaan. Sully begint uit het niets tegen me te schreeuwen. Twee, hij is niet de slimste uit dit huis.'

    Puck
          'Wat wil je ervoor terug?' vroeg ik met een grijns.

    Olive
          'Doe rood en blauw!' kwam ik de twee binnenvallen, ja wat, ik hield van die kleuren


    obsessive rage

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    'Als je voor ruzies wakker bent geworden kun je beter op de hal gaan kijken, al is Downy daar zonet heen gegaan dus de sfeer zal daat niet al te leuk zijn' ik kijk Cam aan, hier is anders ook een ruzie bezig. Zo te zien.
    'Dus Les, wat wordt de volgende kleur?' hij glimlacht, anders dan ik ben gewend van anderen, dat iemand me niet meteen uitlacht, 'anders doe je de mijne ook een keertje' ik grijns, "Je hebt jezelf gedoemd Cam" ik kijk naar zijn haar 'Doe rood en blauw!' komt Olive ertussen. Ik pak Cams shirt, "Ik ben ervoor, Cam, wanneer kom je langs, ik verf met plezier je haar voor je, met liefde zelfs." ik kijk hem grijnzend aan.


    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"


    🚬 Nicotine      'Nicolette'      MariGold 🚬
    [center]17 Jaar | Slaapkamer | Praat Tegen Puck | Telekinese


    "Nicotine? Yesh, Thats My Name And If You Don't Like That, Please F*ck Yourself..."
    'Wat wil je ervoor terug?' ik denk even na, 'Je hebt niet zoveel..." mompel ik, "Wat kan je me geven?" ik hou zijn polsen vast en kijk hem lachend aan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Puck
    Ik dacht na, wat kon ik geven? 'Een verhaal vertellen, paperclips, verf, mijn ontbijt, een toetje? Weet ik veel,' zei ik en onderdrukte een grinnik.


    obsessive rage

    Asher 'Cal' Levi Cain
    18 years | | Bloed | | Talking to: Pan, Tibo, Gaia

    I always carry a little bit crazy with me you never know when you need it.
    And sometimes if I just pretend to be normal it gets boring so soon, so I go back to being me.


    Glimlachend kijk ik terug nara Gaia 'dat zullen we nog wel eens zien' daagde ik haar uit en gelukkig voor mij antwoorde Pan vrijwel meteen.
    Een grijns maakte plaats op mijn gezicht toen hij beweerde dat Tibo niet de slimste is en ik had mijn weerwoord dan ook meteen klaar staan.
    'Laat zien dat jij de slimste bent dan en ga hier weg laat het voor een keer niet uitlopen op een hele ruzie' ik draaide me naar Gaia toe terwijl ik haar triomfantelijk aan keek.
    'Ik zei het toch'

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 18:23 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    OKAY ISA WAS ME VOOR

    Ga er maar vanuit dat Dawn met haar ogen rolt en wegloopt naar de bieb

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 18:28 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Bouncings bed | Maakt stalkerige foto's van Bouncing

          Snel trekt Bouncing de dekens over zich heen, een seconde voordat de foto wordt gemaakt en ja hoor, mijn flitser laat zijn aanwezigheid merken. Weer frons ik.
          'Rustig maar, Bouncing Ball,' zeg ik. 'Je staat er niet op. Ik heb al een foto van je, dat is genoeg. Het is alleen...' Mijn stem sterft nadenkend weg terwijl ik de camera nader bestudeer, maar ik zie er niets aan. Ik zal er later wel naar laten kijken.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 19:04 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || Haar kamer || Aan het slapen

    Uitdagend kijkt Cal me aan. 'Dat zullen we nog wel eens zien', zegt hij met een scheve grijns. En alsof God vanuit de hemel heeft toegekeken ofzo antwoordt Pan meteen.
    'Eén, ik heb niks gedaan. Sully begint vanuit het niets tegen me te schreeuwen. Twee, hij is niet de slimste uit dit huis.'
    Cal draait lichtjes met zijn ogen. 'Laat zien dat jij de slimste bent dan en ga hier weg. Laat het voor één keer niet uitlopen op een hele ruzie', zegt hij, waarna hij zich naar mijn zin veel te zelfvoldaan naar mij draait. 'Ik zei het toch.'
    Wauw. 'Nu wordt het nog mooier. Dus mijn vragen zijn het niet waard beantwoord te worden en die van Cal weg. Ah, ga toch weg iedereen.'
    Oké, heel misschien reageer ik een bertje overdreven. Nou en, ze zouden toch wel moeten weten dat ik geen ochtendmens ben? Had Tibo maar niet zo moeten schreeuwen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Leslie, Jackson & Olijfje

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    'I'm in, de kleuren rood en blauw zullen het wel doen. Wel uitwasbaar hé' zeg ik met een knipoog in haar richting. En besloot Jackson vervolgens meteen te dissen.
    'Ik weet zeker dat Jackson hier zijn haar wel in het babyroze wil hebben, past mooi bij zijn gepoederde neus' grap ik. Terwijl ik Jackson uitdagend aan kijk.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."