• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Zonder enige schaamte liep ik mijn slaapkamer uit want we konden wel allemaal het nette meisje uit gaan hangen maar laten we eerlijk zijn de meeste in dit huis hadden de ander echt wel al in slaapjapon gezien hoor of wat je pyjama dan ook was. Ik was dan ook gestopt met er moeilijk over te doen. Ik zag dat haast iedereen al uit onze kamer was en dus besloot ik ook maar te volgen, iedereen op Iratus naar de enige die ik nog wel vertrouwde. Ik twijfelde of ik haar zou moeten wakker maken, ikzelf zou het niet fijn vinden om de laatste te zijn maar sommige waarderen het dan ook echt om uit te kunnen slapen. Ik besloot de gok maar gewoon te maken en schudde haar voorzichtig aan haar schouders wakker.
    'Wakker worden kleine slaapkop, kom op iedereen is al weg' ik keek haar glimlachend aan en voegde er toen aan toe 'ik ga denk ik ook volgens mij is er heel wat aan de hand aan het geroep te horen'
    Ik verdween uit de kamer en gaf haar de tijd om op te staan en me eventueel te volgen desnoods zou ze nog even blijven liggen het maakte mij allemaal niet heel veel uit. Ik volgde het geluid en daar zag ik dat al aardig wat mensen zich om Tibo en Peter hadden verzameld, Peter hij kon ook niet gewoon uit de problemen blijven. Ik sloot me bij het groepje aan en keek lief naar Peter. Ik moest toegeven ik voelde me toch wel een beetje apart om als enige in de pyjama te staan. Toch vergat ik het feit dat ik daar in mijn pyjama stond, al mijn aandacht werd nu even opgeëist door Peter.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 19:40 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    Ik word ook wakker en zie Nicotine op Pucks bed zitten. Snel sta ik op en loop de kamer uit, echt niet!
    Ik loop de kamer binnen van Dawn, die er geiriteerd uit loopt. Ik word nieuwsgierig en loop naar binnen. "Hey..." zeg ik niet al te hard.


    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Dawn |
    'Ja een echte stralende trofee, met hier een daar wat deukjes en het liefst met klitteband zodat ik je op mijn boksbal kan plakken. Maar het hele probleem is dus dat een trofee iets meer glimt, gelukkig kan daar wat aan gedaan worden' hij spuugt op mijn, best bleke, gezicht en smeert het uit. Dat wordt zometeen een douche.
    'Nou dat glimt al heel wat meer, nu die deukjes nog. Maar dat kan ik net zo goed aan Olijfje overlaten wanneer ze je hart voor je ogen verkruimelt.' Ik begin te lachen, "Olive? Oh kom op, ik ben niet verliefd op haar" dat was oprecht, ze was stom, echt enorm vervelend. "Misschien moet je dit eerst maar tegen jezelf zeggen, ze zou jou haar eerder vermorzelen, niet slim om iemand anders ergens mee te beledigen wat je zelf ook hebt, Cam."
    Dan draai ik me naar Olive, "En Ja Olive, dat hoor je want deze liefdevolle gast hier vind je leuk"


    "That Was The Deal, You Know That..."

    🚬 Nicotine      'Nicolette'      MariGold 🚬
    [center]17 Jaar | Slaapkamer | Praat Tegen Puck | Telekinese


    "Nicotine? Yesh, Thats My Name And If You Don't Like That, Please F*ck Yourself..."
    Puck begint te lachen, 'Ja ja Nikki, maar dan moet je niet in de weg zitten,' ik rol grijnzend met mijn ogen, "En waarom zou ik dat doen? Wat krijg ik ervoor terug?"

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 19:58 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Leslie, Jackson & Olijfje

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    Ik glimlach zo gemaakt mogelijk en weet dat hij gelijk heeft. Olive zou mijn hart verbrijzelen om er vervolgens nog op te stampen en te laten verdwijnen, voor goed. Ik wist dat de jongen gelijk had en dat was wat ik aan hem haatte het feit dat Olive hem misschien wel iets vond en hij haar behandelde als een stuk stront, of althans zo zag hij dat. Voor hem betekende ze meer dan alleen vriendschap of zelfs nog minder dan dat, ze betekende alles en daardoor verdween iedere keer weer een stukje van mijn hart.
    'Dat weet ik ook wel' sis ik naar hem terug waarna Olive als geroepen binnen komt walsen. Ik kijk haar stralend aan en wist dat na deze ontmoeting weer een stukje van mijn hart bij haar was achter gebleven en dus zouden we er beter het beste van kunnen maken.
    'Hee Olijfje, heb je lekker geslapen?' probeer ik normaal te doen terwijl mijn ergernis nog vrij hoog zat, maar ik wist ook dat Jackson wat voor haar betekende en dus zou ik hem moeten kunnen waarderen iets waar ik enorm tegenop zag. Het enige moment waarop ik de mislukte barbiepop zou kunnen waarderen is als hij met zijn gepoederde neus in een doodskist lag.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Olive
    Ik had geen zin om op Jacksies gedoe te reageren, ik bedoelde, het was mog véél te vroeg om over dat soort shit te praten. Ik keek naar Cam. 'Nja het slapen was oké, het wakker worden van ruzie beter,'


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | Haar kamer | Wordt wakker

          'Wakker worden kleine slaapkop,' zegt een haast tedere stem. Verrast open ik mijn ogen en ik staar naar mijn eigen benen, half bloot, half in kousen en half bedekt met een korte katoenen broek. Ik heb gedroomd en mijn deken afgegooid. Dan kijk ik op, om Sophamoara - Cadi dus - te zien. Ze glimlacht en ik lach terug. 'Kom op iedereen is al weg,' gaat Cadi verder. 'Ik ga denk ik ook, volgens mij is er heel wat aan de hand aan het geroep te horen.' Ze staat op van mijn bed en loopt weg, terwijl ik overeind ga zitten en opsta. Ik huiver even als et tocht langs de stukjes naakte huid van mijn armen en benen strijkt. 'Ik huiver, pak een groene wollen trui en trek hem aan. Mijn benen overleven het wel.
          Snel glip ik tussen de deur en ik ren achter Cadi aan. 'Bedankt voor het wakker maken,' grinnik ik. 'Anders mis ik alles. Lekker geslapen?'
          We lopen verder. Uiteindelijk komen we in een ruzietafereel tussen Pan en Tibo. Vooral die eerste eist Cadi's aandacht op.
          'Je vindt hem zeker wel charmant,' fluister ik in haar oor.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 13:28 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Tibo Michael Sully

    Ik zag in mijn ooghoeken dat er meer en meer mensen het schouwspel kwamen aanschouwen. "Ik doe tenminste iets nuttigs. Jij daarentegen, jij loopt hier altijd maar in iedereens weg." Ik sprong recht van mijn stoel en sloeg mijn zelfgemaakte laptop dicht. Nu was ik veel groter dan Pan, in kon echt op hem neerkijken nu.

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Zijn kamer | Praat met Bouncing

          Het meisje schiet in de lach terwijl ik even verbaasd naar mijn camera kijk. Ik weet toch zeker dat ik de flits heb uitgezet. Is hij kapot?
          'Zeg stalker, als je goed wilt stalken moet je je flits wel uitzetten,' zegt Bouncing vrolijk. Ik grijns licht.
          'Het lijkt erop dat er iets mis is met mijn camera.' Testend zet ik de flitser uit en maak me klaar om een foto te maken. 'Lach eens!'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | De hal | Mengt zich in de ruzie tussen Tibo en Pan

          'Ik doe tenminste iets nuttigs. Jij daarentegen, jij loopt hier altijd maar in iedereens weg!' Tibo heeft zijn dag niet, blijkbaar. Hij lijkt niet te zien dat Pan helemaal geniet.
          'Shh, rustig maar mensen.' Tot mijn grote ongenoegen is mijn stem nog altijd geïrriteerd door de ruzie van zojuist. In stilte neem ik me voor om wraak te nemen op Jackson en Cameron. 'Niet zo dramatisch. Voor jou, Tibo, hebben we Fiona en de computers en voor jou, Pan...' Ik kom even niet uit mijn woorden. 'Wel, ga jezelf maar lastigvallen.'



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 20:47 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    'Ik heb heerlijk geslapen, al lijk ik de enige te zijn die zich nog niet heeft aangekleed' grap ik tegen haar. Ik was blij dat ze me was gevolgt want ze was tenslotte een van de enige die ik ik echt kon waarderen in het huis en nu was ik niet heel open, Iratus kreeg meer uit me los gepeuterd dan ieder ander.
    'Niet alleen charmant, wanneer hij in de buurt is lijken al mijn zorgen te verdwijnen en mijn emoties twee keer zo sterk te worden' ik antwoord fluisterend mijn blik niet van Peter afhalend. Hij was inderdaad charmant maar hij was meer dan dat en ik kon het niet echt bevatten. Iets in me wou niets liever dan dat hij me in zijn armen sluit terwijl het andere deel schreeuwde dat hij fout en gevaarlijk was en een bepaalde afstand beter was. Ik zuchtte diep en het verbaasde me dat niemand ertussen sprong iets wat ik graag zou willen doen maar Peter besloeg al mijn adem en ik wou de pret van de rest niet slechts met mijn gevoelens bederven.
    'Dus hoe heb jij geslapen' vraag ik afwezig waarna ik me geschrokkken omdraai 'wacht jij vindt hem toch niet ook leuk he?'
    Op dat moment bemoeid Dawn zich met de ruzie en wordt mijn blik weer die kant opgetrokken.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 20:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De hal | Praat met Cadi

          'Ik heb heerlijk geslapen, al lijk ik de enige te zijn die zich nog niet heeft aangekleed,' zegt Cadi gevat. Ik grijns en staar van haar jurkje naar mijn kousen, korte broek die onder mijn trui uitsteken.
          'Nou..,' antwoord ik plagerig.
          'Niet alleen charmant,' praat Cadi verder, zonder me te horen lijkt het, 'wanneer hij in de buurt is lijken al mijn zorgen te verdwijnen en mijn emoties twee keer zo sterk te worden.' Ze fluistert ademloos, dromerig, en verbaasd kijk ik Cadi aan. Verliefd dus, hopeloos verloren en naar Pans grote slechte punten zal ze nooit meer kijken. Ze gaat de fout in, ze gaat verschrikkelijk de fout in. Ik frons bezorgd maar antwoord niet.
          'Dus hoe heb jij geslapen?' vraagt ze, alsof ze er nu pas op komt dat dat een beleefde vraag is. 'Wacht jij vindt hem toch niet ook leuk he?'
          In de laatste zin klinkt een lichte schrik door. 'Goed, dank je,' ga ik in op haar eerste vraag. 'En nee, ik val niet op kinderachtige leugenaars.' Misschien was dat laatste een beetje bot, bedenk ik me te laat.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Fiona Maria Alderman


    18 • The Hacker• 'Don't hate the hacker, hate the code...' • Outfit •



    Ik keek op van de wasbak, net nadat ik met mijn handen mijn gezicht nat had gemaakt om echt goed wakker te worden. In de spiegel zag ik de badkamer deur opengaan, waardoor ik de ruzie weer kon verstaan, maar ik hier schonk ik geen aandacht aan. In de spiegel zag ik dat Avis de badkamer binnenkwam lopen, wat mij gerust deed stellen. 'Morgen,' groette ze me kortaf. Via de spiegel keek ik haar aan en glimlachte zachtjes naar haar waarna ik haar een goedemorgen teruggewenst had. Vervolgens bestudeerde ik mezelf weer in de spiegel en begon mezelf ook om te kleden aan de andere kant van de badkamer, waar ik zoals gewoonlijk mijn outfit van vandaag al had klaargelegd de vorige avond.
    Opnieuw ging de badkamer deur open en dit keer kwam Dawn de badkamer binnen. Ze zei niks tegen zowel Avis als mij, maar ik liet het voor wat het was. Zo snel als ze de badkamer binnen was gekomen, zo snel was ze er ook weer uitgegaan. Ik haalde enkel mijn schouders op en liep terug naar de spiegel om nu mijn haar en make-up te kunnen doen. Daarna kon ik me pas tegenover de rest van de groep presenteren, maar waarschijnlijk zou ik na mijn ochtend kopje thee, direct doorgaan naar de computerruimte.
    Het moment dat ik net de badkamerdeur open wilde doen om mijn kopje thee op te halen, hoorde ik plots mijn naam vallen. 'Niet zo dramatisch. Voor jou, Tibo, hebben we Fiona en de computers,' De rest van de zin ontliep me even, maar dat kon me niet schelen. Ik schudde even de gedachtes van me af en liep de badkamer uit, waarna ik de groep waar nu ook meerdere toeschouwers stonden passeerde.

    In de keuken schonk ik een glas thee voor mezelf in en ging een beetje afgezonderd in de kamer zitten waar ik rustig een begin kon maken aan mijn werk van gisteren wat nog op mijn laptop stond.


    Do I look like Mother Teresa?

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || Haar kamer || Aan het slapen

    'Ik doe tenminste iets nuttigs. Jij daarentegen, jij loopt hier altijd maar in iedereens weg!', hoor ik Tibo roepen. Wauw, hij heeft weer eens ruzie. Langzaam rek ik me uit en vraag ik me af of ik terug moet gaan slapen, maar als Dawn al even luid iets terugroept besluit ik dat ik dat plan wel kan vergeten. Geërgerd zwaai ik mijn bed uit, schuif ik mijn voeten in mijn zwarte pantoffels - niet dat ik ze graag draag, maar ze zijn steenkoud. Ik loop verveeld de hal binnen, waar Pan en Tibo ruzie staan te maken, of eigenlijk: Tibo roept en Pan luistert er met een scheve grijns naar. Natuurlijk.
    'Ugh, wat is er hier aan de hand? Was het echt nodig om zo luid te roepen dat ik wakker werd?', vraag ik pissig.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 17:49 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Nieuwsgierig draai ik me om naar het meisje en kijk haar met een ietwat verlegen glimlach aan.
    'Ja, misschien is dat ook wel zo. Maar het is tenslotte een feit dat de aparte op de aparte vallen is het niet?' Ik wist dat ze gelijk had Pan was gevaarlijk en een kinderachtige leugenaar, maar met niemand anders had ik ooit dezelfde aantrekkingskracht gevoeld.
    'Dus' begin ik met een speelse glimlach 'welke jongen is goed genoeg om de aandacht van de Iratus wel te verdienen?' Met sprankelende oogjes keek ik haar, terwijl mijn blik op en neer vloog tussen het gevecht en haar, oftewel Pan en haar. Maar met mijn gedachten was ik volledig bij het gesprek en benieuwd naar haar antwoord. Misschien zou het Cole wel zijn of Puck, misschien zelfs wel Jackson. Ik grinnikte bij de gedachten aan Jackson, onze hond werd vroeger wel eens Jack genoemd de afkorting van Jackson. Dat vond ik dan ook leuk om hem nog altijd zo te noemen.
    'Zin in een kopje thee of koffie?' Aan Cappucino deed ik niet dat was weer teveel van het goede. Ik mocht Iratus bij de minuut wat een positieve evaluatie was en eigenlijk ook wel een uitzondering voor mensen zoals mij.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher 'Cal' Levi Cain
    18 years | | Bloed | | Talking to: Pan, Tibo, Gaia

    I always carry a little bit crazy with me you never know when you need it.
    And sometimes if I just pretend to be normal it gets boring so soon, so I go back to being me.

    Chagerijnig stond ook ik op, het was niet echt mijn doel geweest al zo vroeg wakker te zijn door wat geschreeuw op de gangen. Ik schoof mijn voeten in mijn sloffen en trok wat andere kleren aan pas toen liep ik met mijn slaperige kop op het groepje af.
    'Wat is hier weer aan de hand? Tibo en Pan wanneer ook niet, Tibo kom op zeg weet jij niet beter als zo'n beetje de slimste in dit huis?' Ik liet mezelf lichtelijk tegen de muur hangen en wachtte op een antwoord op eigenlijk wel alle bij mijn vragen ik glimlachte even naar Gaia en fluisterde goedemorgen in haar richting.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Dawn |
    'Dat weet ik ook wel' Ik grijns, "Wat goed van je" zeg ik sarcastisch, 'Ben enorm trots op je"
    'Hee Olijfje, heb je lekker geslapen?' ik merk dat Olive niet wil reageren op mijn, eerlijke, antwoord en gaat verder op die van hem in. 'Nja het slapen was oké, het wakker worden van ruzie beter,' ik grinnik maar zeg, wijselijk, niets.
    Op dat moment komt ook een ander meisje binnen, Leslie, het kleine zusje van Joey. "Oh, hey" zegt ze waardoor ik knik als een hey


    "That Was The Deal, You Know That..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]