• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    'I'm in, de kleuren rood en blauw zullen het wel doen. Wel uitwasbaar hé' ik begin te lachen, "Echt? Dat zou heel leuk zijn!" Ik ben stil wanneer hij weer tegen Jackson begint te praten, niet handig om daar tussen te gaan.


    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Dawn |
    "That Was The Deal, You Know That..."

    'I'm in, de kleuren rood en blauw zullen het wel doen. Wel uitwasbaar hé' Ik luister maar half. Pas wanneer ik me aangesproken voelde kijk ik op,
    'Ik weet zeker dat Jackson hier zijn haar wel in het babyroze wil hebben, past mooi bij zijn gepoederde neus' ik grijns hoofdschuddend, "Babyroze klinkt fantastisch" zeg ik en kijk hem op een volwassen manier aan, "Maar ik wil liever niet zoals jou worden, meisjesachtig.." ik ben even stil, "En zijn die kleurtjes niet te opvallend voor jou, kijkend naar je verleden, je moet niet te veel opvallen he, anders zien mensen je en komen ze naar je toe"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo Michael Sully

    Ik geef Pan een licht duwtje en ga weg. Dan neem mijn laptop vast en ga ik naar mijn kamer. Ik hoop dat er ooit een dag komt wanneer Pan verdwijnt. Zoals ik al zei. En omdat ik aan 50 woorden moet geraken typ ik deze zin...


    Peter Pan
    "It's a kind of game, a really fun game..."
    17 years/immortal | Talks to no one | The hall

    Ik grinnikte en leunde tegen de muur, ik wierp even een blik naar Cadi, om haar even aan te kijken. Ze stond er een beetje als een soort fangirl, maar ik vond het wel leuk ergens, ik bedoelde, aandacht!


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    'Hmpf,' mompelde ik. 'Wacht, je hebt al een foto?!'


    Olive Jackson Twist
    "Yes, I said 'never', but I didn't say how long never is to me,"
    17 years | Talks to Cam/Leslie/Jacksie | Bedroom

    'Zeg Cam.' kwam ik de ruzie binnenvallen. 'Wat heb jij tegen Jacksies neus?'

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 21:16 ]


    obsessive rage

    🚬 Nicotine      'Nicolette'      MariGold 🚬
    [center]17 Jaar | Slaapkamer | Praat Tegen Puck | Telekinese

    "Nicotine? Yesh, Thats My Name And If You Don't Like That, Please F*ck Yourself..."

    'Een verhaal vertellen, paperclips, verf, mijn ontbijt, een toetje? Weet ik veel,' Ik denk even na, "Je hand" grinnik ik, "Nee, euh.." ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen, denk denk denk! "Ik wil een knuffel, en niet een knuffel van jou maar een beestje. maakt niet uit wat voor dier"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Naast Bouncings bed | Praat met Bouncing

          'Hmpf,' mompelt het meisje zacht. Dan pas lijken mijn woorden echt door te dringen. 'Wacht, je hebt al een foto?!'
          'Nou, ja dus,' antwoord ik licht spottend. 'De flitser heeft het half verpest, maar goed. Je staat er heel schattig op.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 20:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    De vlinders vlogen rond in mijn buik toen ik de blik van Peter opmerkte en ik kon wel gillen, een rondje rennen om het huis, eigenlijk alles wel behalve op hem afstappen wat dan wel meteen een hele grote stap zou zijn.
    Ik duwde mijn kop chocolademelk in Iratus'hand en ging mijn mijn eigen hand rond mijn lippen zodat er geen chocolade sporen achter zouden blijven. Even beet ik op mijn lip, ik moest het doen anders kwam het er nooit van.
    'Iratus' begon ik dan ook 'spreek me moed in, ik ga op hem af zeker weten' zei ik terwijl ik hem een verlegen glimlach toe wierp, ik was veel te bescheiden dit zou noiit goed komen. Ik gooide mijn ogen ten hemel en wou het het liefste opgeven, maar zijn ogen, ze gaven me hoop, opgeven zat er deze keer niet.
    'Snel voor ik niet meer durf, oh en je mag mijn chocomel wel opdrinken'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | (locatie) | (status)

          Een kleine blik van plan in Cadi's richting is het begin van een heel ongemak.
          Meteen voel ik haar onzekerheden, en snel drukt ze haar te hete chocolademelk in mijn hand. Ik brand me eraan, dus ik zet de mok op de grond.
          Cadi veegt haar lippen af en kijkt me aan. 'Iratus, spreek me moed in, ik ga op hem af, zeker weten,' zegt ze op zenuwachtige toon. Terwijl het rossige meisje verlegen glimlacht naar Pan - Tibo is vertrokken - verbijt ik een ontmoedigende opmerking.
          'Snel voor ik niet meer durf, oh en je mag mijn chocomel wel opdrinken,' ratelt Cadi nog.
          'Wat een vertrouwen opeens in mij,' mompel ik droogjes. 'Ga ervoor, meid, als je denkt dat Pan je gelukkig maakt.'



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Leslie, Jackson & Olijfje

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    'Kleurtje zijn helemaal mijn ding hoor, Poederneus' antwoord ik vijandig. 'Daarnaast wat weet jij van mijn verleden en al weet je er een simpel woord vanaf dan weet ik dat je zeker niet intelligent genoeg bent om er ook maar iets van te begrijpen, dus beter hou je het bij je eigen houten hersenen, straks is het nog besmettelijk' antwoord ik hatelijk.
    'Olive, het valt jou misschien niet op maar alles is mis aan zijn neus al is het ergste nog wel dat hij zijn neus veel te dik bepoederd, maar ja dat kan je dan ook niet voorkomen als je door een poederdoos naar beneden valt' mijn humeur was officieel verpest. Ik bedoel dat Jackson hatelijk deed no big deal, dat Olive het voor zijn neus, ZIJN NEUS?! ging opnemen ging echt te ver. Geïrriteerd draaide ik me dan ook naar Leslie toe.
    'Ik heb deze donderdag nog wel een gaatje vrij, ik wil wel de Harley Quinn look he'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Ik rolde met mijn ogen naar haar dat was wel weer de meest bemoedigende peptalk ever. Ik glimlachte naar 'ooit komt het met jou ook nog wel goed met je stenen hartje van goud. Daarnaast lijkt Puck heel veel op Pan en mag je dus eigenlijk helemaal niks zeggen, want ook jij bent beste vriendjes met de duivel' grijns ik. Waarna ik me omdraaide en op Pan afstapte zonder ook maar enig plan.
    Nu ik zo voor zijn neus stond was het het slechtste plan dat ik ooit had gehad en ik wierp dan ook enkele onzekere blikken op Iratus wensend dat ik nog terug kon, onzeker draaide ik een pluk om mijn vinger en beet op mijn onderlip. Hier stond ik dan ook maar zonder enige openingszin of iets waarmee de stilte zou stoppen.
    'Hee' zei ik daarom maar. 'Lekker geslapen?' ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan wat was dat nou weer voor een openingszin. Nog steeds keek ik wanhopig naar Iratus maar als dit zou mislukken wist ik dat ik dat er nog flink ingewreven kreeg van Iratus.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De hal | Toekijkend naar een hopeloos koppel

          'Ooit komt het met jou ook nog wel goed, met je stenen hartje van goud. Daarnaast lijkt Puck heel veel op Pan en mag je dus eigenlijk helemaal niks zeggen, want ook jij bent beste vriendjes met de duivel.'
          Goed gezien Cadi, goed gezien. Maar ik voel niets voor Puck. Hij is enkel mijn beste vriend, dat is alles. Goed, misschien alleen maar omdat hij een paar geheimen van me kent, maar nou ja... Ik zucht diep. Als Cadi me echt eens wil koppelen ben ik weg.
          Zonder nog op mijn antwoord te wachten stapt ze in Pans richting. Ik hef mijn ogen ter hemel. Dit gaat wat worden.
          Als ze bij hem is staat ze stil, werpt een paar onzekere blikken in mijn richting. Ik wist het, maar het enige dat ik doe is mijn wenkbrauwen optrekken. Ik help je als je dat echt nodig hebt, sein ik haar met mijn lippen. Geen idee of ze kan liplezen, maar goed.
          'Hee,' zegt het meisje uiteindelijk. 'Lekker geslapen?'
          Heeft hij überhaupt geslapen? Zonder de twee uit het oog te verliezen en met gespitste oren loop ik naar de keuken en ik haal al vast een bak roomijs uit de koelkast. Ik schep een flinke portie in een schaaltje en zet deze terug in de vrieskist, dan loop ik weer naar de hal. IJs helpt altijd.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 22:32 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Clymene



    Ik word wakker door al het geluid op de hal, ik besteed er geen moeite aan en ik trek mijn kleren aan, dezelfde als die van Clymene. Ik vind het leuk om dezelfde kleren te dragen, dan weten ze niet goed wie wie is. Ik ga met mijn handen over de blauwe armband die om mijn pols zit. Lex zelf is wit met een blauwe gloed, de meeste geesten zijn wit, maar omdat hij met mij verbonden is heeft hij een soort van een kleurtje. Ik loop naar Clymene toe. 'Lekker geslapen?' vraag ik aan haar. 'Of ben je ook wakker geworden door al dat geluid?' Ik rol met mijn ogen, het is bijna altijd een ruzie, maar ruzies zijn saai. Ze worden pas leuk als er mensen gewond raken of pijn lijden, maar volgens mij is dat hier nog niet het geval.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 16:04 ]


    Peter Pan
    "It's a kind of game, a really fun game..."
    17 years/immortal | Talks to Cadi | The hall

    De roodharige dame liep op me af, ietwat onzeker. 'Hee,' zei ze, nogal nerveus. 'Lekker geslapen?'
    Ik grijnsde. 'Ja hoor,' Zolang als ik had geslapen dan. 'Jij?'



    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    Ik rolde met mijn ogen. 'Doe maar niet meer,'


    Olive Jackson Twist
    "Yes, I said 'never', but I didn't say how long never is to me,"
    17 years | Talks to Cam/Leslie/Jacksie | Bedroom

    Ik stapte op Jacksie af en ging met mijn vinger langs zijn neus, alsof ik werkelijk geloofde dat er poeder op zat, al was dat niet zo.


    Robin Goodfellow "Puck"
    "That was sarcasm, don't panic."
    17 years/immortal | Talks to Nicotine | Bedroom

    'Oh god! Waar moet ik dat vandaan halen?'

    [ bericht aangepast op 1 mei 2017 - 18:04 ]


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: Pan | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    'Nja, op zich wel tot ik wakker werd van alweer een ruziënde Peter' antwoorde ik grappend met een glimlach op mijn gezicht. Een glimlach die ik gauw ook even naar Iratus toe wierp om haar duidelijk te maken dat alles goed was en dat ik ook ijs wou hebben.
    'Dus leg uit hoe dat zit jij neemt in plaats van koffie een goede ruzie?' ik grijns naar hem en zwijmel stiekem weg in zijn ogen. Ik hoopte Puck nog altijd over te halen als leraar voor mijn gave en ondertussen zat ik hier weg te kwijnen in de ogen van zijn tweelingbroer, letterlijk zijn tweeling. En ik wist heel zeker dat ik Puck niet leuk vond, daarom wou ik weten wat er zo anders was aan Pan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2017 - 19:13 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    'Wacht laat me niet alleen, ik wil ook' snel rende ik achter haar een aan en grijnzend sloeg ik mijn arm om haar schouder heen. Of althans dat was het plan tot ik Cals vernietigende blik zag en hem er meteen weer aftrok. Nooit aan andermans meisje zitten Cole herinnerde ik mezelf.
    'Ik neem denk een koffie met rum, daar wordt je pas goed wakker van' sprak ik verder. Vrolijk fluitend liep ik verder en deed alsof er zonet helemaal niets was gebeurd. De popcorn onder mijn arm geklemd, het gevecht was schijnbaar al over, al snapte ik de reactie van Iratus wel. Die stond mooi naar Cadi en Pan te kijken, met een bak ijs. Dat zou nog wel eens een tweede voorstelling kunnen worden.
    Bewaar een plekje voor mij seinde ik daarom naar haar.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Bij Bouncings bed | Praat met Bouncing

          Bouncing rolt met haar ogen. 'Doe maar niet meer.'
          Teleurgesteld kijk ik haar aan. 'Maar Bouncing... Je hebt geen idee hoe mooi mijn foto's van jou zijn.' Ik loop naar mijn eigen bed en haal één van mijn koffers eronder vandaan. Zorgvuldig maak ik het slot open met de cijfercode en ik leg mijn foto boven in het laatste nette vakje. Die zal over een week wel volzitten.
    Intussen laat ik mijn ogen over de rest van de vakken glijden en ik haal al snel een foto met een vrolijke Bouncing tevoorschijn. Ik laat hem aan haar zien en grijns uitdagend.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner