• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Suzannah Laurentien Hummel
    shout out to my ex, you're really quite the man, you made my heart break then made me who i am



    Act natural, Suus. Doe alsof je regelmatig zo met mensen danst. Doe alsof dit je helemaal niet beangstigt.
    Robin had namelijk flink gelijk toen ze zei dat ik vast droogstond, want dat is ook zeker zo. Kurkdroog. Alle pandapunten. Zielig.
    Toch lukt het me redelijk om op het meisje in te spelen, en een van mijn handen vindt haar heup terwijl een andere een lok haar uit haar gezicht veegt.
    Ze is mooi, dat kan ik niet ontkennen. Ik voel me over het algemeen totaal niet seksueel aangetrokken tot wezens van mijn eigen geslacht, maar dat betekent niet dat ik nog nooit met een meisje gezoend heb. Je moet toch wat, als je eenzaam bent en geen enkele jongen je ziet staan. Voor Tobias was mijn leven heel saai en seksloos... eigenlijk net zoals mijn leven na Tobias.
    "Fuck," ontsnapt over mijn lippen en ik lach. Wat ben ik aan het doen? Ach, fuck it. Je bent maar een keer jong, en een feest zoals dit maak je niet zo vaak mee in je leven. Waar is Noor, ze zou zo trots op me zijn als ze dit zou zien. JC ook, dat sowieso. Al heb ik over het algemeen geen idee waar die uithangt, waarschijnlijk ergens met Niels, en die hoef ik niet tegen te komen.
    Zo sexy als ik maar kan, dus waarschijnlijk niet echt sexy, gaan mijn heupen heen en weer en beweegt mijn haar zo af en toe mee op de maat.
    Ik voel me een mess, maar wel fine as fuck. Tobias weet niet wat hij mist. "Ik doe dit normaal gesproken nooit," weet ik boven de muziek uit te brengen, "can you tell?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Horney as fuck with my hot 'n steamy hulk • 16+

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Ik hijgde nog luid na, maar voor ik helemaal mezelf kon laten kalmeren hoorde ik de jongen boven me al hard mijn naam roepen. Zijn lid ging nog tekeer tussen mijn billen, voor ook deze er uit getrokken werd met het condoom. Het condoom was gevuld met wat wit vloeistof, maar deze werd al gauw eraf getrokken, terwijl Niels zichzelf bleef stimuleren. Warm vloeistof spoot zich tegen mijn kont gat, wat totaal de nut van het condoom dragen de hele rit weg nam, voor hij ook een straal spoot op mijn borst. Hoeveel zaad kon één jongen wel niet hebben. Ik beet op mijn lip, gezien het toch wel ontzettend kinky was op een of andere manier. Mijn ogen bleven mijn blonde medespeler dan ook volgen, die zich naast me in het bed liet vallen. Algauw voelde ik zijn zachte lippen weer op die van mij, die ik maar al te graag beantwoorden. Al dan wel op een rustigere en zachtere manier dan eerst. ‘Je bent de allerbeste JC.’ Fluisterde de jongen zachtjes in mijn oor, waarbij zijn hand even over mijn slappe vorm liet gaan. Aanhankelijk begon ik zachte kusjes te drukken tegen de zijkant van zijn gezicht aan; waarbij Niels wat mompelde. Iets wat ik niet kon verstaan. Waarschijnlijk waren we beide wat moe geworden hiervan, want ik kon zeker wel in slaap vallen.
    Zachtjes kroop ik weer op Niels, zodat ik bovenop hem lag. Ik stal nog een kleine tongzoen van hem, waarbij ik zijn handen toch wel weer rond mijn billen legde. Op een of andere rare manier voelde dat fijn en verlichtend. ‘I don’t think I have to shower anymore… cause you just gave me one.’ Lachte ik zachtjes, waarbij ik kleine figuurtjes, met mijn vinger, op zijn borst begon te tekenen. Het leek alsof alle herrie van beneden en bende niet bestond voor ons. Het was alsof enkel wij voor een keer uitmaakte en dat voelde fijn. Misschien was het voor Niels wel de duizendste keer, maar dit was mijn eerste keer en ik had het toch met niemand anders willen hebben. Niemand was zo vertrouwd voor mij als Niels. Ik wist dan ook niet of ik nu ook geheel dronken te bestempelen viel; gezien dit behoorlijk echt aanvoelde. Iets wat ook volgens mij bij Niels moest zijn; hoopte ik dan. Of misschien wilde ik wel dat hij het vergat zodat we weer normale vrienden konden worden. Meestal had hij namelijk geen contact meer met zijn ‘veroveringen’ die hij gehad had.
    Zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn wang, terwijl mijn ogen kort contact zochten met die van hem, voor ik weer weg keek en mijn armen rond zijn nek legde.
    ‘You know… ik weet niet hoeveel we morgen gaan onthouden… But whatever happens; I don’t want to lose you.. remember. Ever.’ Voor de jongen kon antwoorden drukte ik mijn lippen alweer vol op die van hem, waar ik met mijn handen die van hem ving en ze boven zijn hoofd trok. Mijn armen waren gestrekt samen met die van hem, naast en boven onze hoofden in de kussen, waar ik even nog de kus voortzetten, voor ik een klein kusje boven zijn lippen plaatste.
    ‘Don’t ever leave me. Please.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SERVAN WESSEL MOLENWIJK
    Die hard Troublemaker | surfer en fotograaf | bedrijfskunde | 21 jaar | talking to Jemma | In de taxi aangekomen.
    clothes shoes

          "Heb je zin in vanavond?" vroeg Jemma. We zaten inmiddels in de taxi, de wegreed, op weg naar het huis van Lars. "Is er iemand aanwezig die je interesse heeft?"
          "Ik heb zeker zin in vanavond. Maar of er iemand is, hmm, zien we vanzelf wel hè," grinnikte ik. "Of beter gezegd, meestal zie jíj dat wel," zei ik vrolijk, terwijl ik Jemma in haar zij porde.
          Snel contact leggen met mensen doe ik niet. Ik ben altijd bang dat ik het verkeerde zeg, en ze me afschuwelijk vinden. Ik houd me liever afwezig en wacht tot er iemand naar mij toe komt. Echter, als iemand me kent, ga ik los. Of eigenlijk, dan ben ik mezelf. Ik heb geen ADHD, maar het lijkt er op dat moment toch echt bijzonder veel op.
          Jemma, daarentegen, legt ongeveer alle contacten voor mij. Als zij een geschikt iemand ziet, zorgt ze er wel voor dat ik het meisje leer kennen. Zonder Jemma ben ik gewoon een soort van kansloos. Thanks Jemma, for saving my life.

          Ik trok de fles malibu uit de plastic tas, die op mijn schoot lag, en draaide hem open. De vorige keer dat ik in de taxi zat, werd er niet moeilijk gedaan over drinken in een taxi, dus ik ging ervan uit dat nu dezelfde regels gelden.
          Ik nam een grote slok uit de fles, en overhandigde hem daarna aan Jemma, terwijl ik de grote slok in kleine slokjes door mijn keel liet stromen om mijn keel niet te laten afbranden door de alcohol. "Jij ook wat?" grijnsde ik.
          "Trouwens, wat ben jij van plan vanavond te gaan doen dan?" vroeg ik, om stiltes te voorkomen.

          De taxi ging voor de laatste keer de hoek om en stopte toen voor het huis van Lars. Ik pakte de plastic tas vast en opende de taxideur, waarna ik uitstapte. "We, eh, bellen wel als we weer opgehaald willen worden. Komt wel goed toch?" zei ik tegen de taxichauffeur. Ik wachtte zijn antwoord niet af, en klapte de deur dicht.
          "Nou, laten we dan maar gaan." Ik klemde mijn hand wat steviger (al is dit bijna niet mogelijk) om de gele plastic tas waar in grote witten koeienletters JUMBO opstond en liep richting Jemma die, nogal logisch, aan de andere kant van de taxi was uitgestapt. De taxi gaf gas, en reed weer weg, waardoor we als enigen op de weg achterbleven.
          Ik was er klaar voor, en had er oprecht zin in. Veel zin zelfs. En met een paar liter alcohol herinner ik me er morgen niks meer van, dus kan ik ook nergens spijt van krijgen. Of nouja, behalve dat ik spijt van krijgen dat ik teveel heb gedronken kan ik nergens spijt van krijgen.
          Jezus, ik denk veel te veel. Ik schudde mijn hoofd, om mijn gedachten van me af te zetten, en liep met Jemma richting de voordeur.


    take risks

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘Two shots of whatever, please.’

    Suus lijkt eerst een tikkeltje overdonderd door mijn move, voordat ze besluit mijn voorbeeld te volgen, en een hand op mijn heup te leggen. Met haar andere hand veegt ze een eigenwijze pluk haar uit mijn gezicht. Zo sierlijk mogelijk – en om eerlijk te zijn ben ik alles behalve sierlijk, dus ook nu niet zo – wieg ik mijn heupen op het ritme van de diepe bass die er door de kamer dreunt. Ook Suus laat zich meeslepen door de muziek en beweegt haar lichaam mee op de muziek. Op een één of andere manier heb ik het gevoel dat we lijken op twee omaatjes in een bejaardendisco, maar wat zou dat. We hebben lol, en wat andere daar van denken is hun probleem.
          ‘Ik doe dit normaal gesproken nooit,’ roept Suus boven de muziek uit tegen mij, ‘can you tell?’ Ik grijns een beetje en haal mijn schouders op.
          ‘Maakt het uit? Voor alles is er een eerste keer en een juist moment.’ Wauw, wat filosofisch van je Joelle, al helemaal in deze staat. Mijn ogen vallen op Suus' ex – volgens mij heette 'ie Tobias of zo – die ons nog steeds nauwlettend in de gaten houdt. Ik schenk hem even een knipoog voordat ik Suus aankijk.
          ‘Wat dacht je van een knallende finale voor onze show?’ Ik blik kort naar haar lippen die er ontzettend kissable uitzien. Ik moet zeggen dat ik zelf er nog niet helemaal overuit ben of ik me voel aangetrokken tot meisjes, ik heb namelijk nooit echt iets bijzonders gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Wel heb ik al een paar keer gezoend met een meisje, en ik moet zeggen dat ik het – om het zo maar even te zeggen – ‘niet vekeerd‘ vond. Zodoende leg ik mijn handen ook op Suus' heupen voordat ik zachtjes mijn lippen op die van haar druk.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    shout out to my ex, you're really quite the man, you made my heart break then made me who i am



    Wat de fuck. Wat. de. fuck? Oké, je moet blind zijn geweest om dit niet aan te zien komen, maar toch word ik even weggeblazen door de zoen van het meisje tegenover me. Ik doe dan ook meteen een stap naar achter, niet omdat ik het niet wil maar omdat ik schrik van haar plotselinge actie.
    Kalmeer, Suus. Gelukkig blijft er een glimlach op mijn gezicht achter, en kijk ik niet vol walging - mijn natuurlijke gezichtsuitdrukking, dus het meisje moet doorhebben dat ik het niet vreselijk vond dat ze dit deed.
    Met dezelfde glimlach plant ik mijn lippen weer op de hare, minder aftastend en zachtjes dan zij net deed. Een van mijn handen vindt haar nek en in onze zoen steek ik mijn middelvinger op naar de jongen die waarschijnlijk nog steeds naar ons staat te kijken van een afstandje. Net goed, aangezien hij altijd vol walging sprak over homoseksualiteit. Alhoewel, de kans dat hij hier op afknapt is klein, want welke jongen vindt twee meisjes nou niet spannend?
    Een van mijn handen glijdt naar haar billen, waar hij blijft rusten. Oh man, wat heb ik dit gemist.
    De ellebogen, knieën, benen en armen van wildvreemde mensen die ik tegen me aanvoel weet ik te negeren, er is nu geen tijd om geërgerd te reageren op mensen die staan te duwen.
    Als mijn vrienden, voor hoever ik die nog heb, dit zouden zien, weet ik niet hoe ze zouden reageren, maar dat kan me heel weinig schelen.
    Deze finale is zeker knallend, daar moet ik haar gelijk in geven, en een prima einde van mijn poging om met Tobias te kloten. Of hij me nu ook echt met rust gaat laten is maar de vraag, aangezien de jongen nogal.. ingewikkeld is, zeker onder invloed, maar dat zien we dan nog wel.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘Two shots of whatever, please.’

    Verward zoen ik het meisje gewillig terug, als ze haar lippen weer op de mijne plant. Niet omdat ik het onprettig vindt of iets, maar omdat ze mij zonet nog had weggeduwd. Hoezo tegenstrijdige signalen. Maar ach, wat zit ik nu te klagen. Glimlachend zoen ik haar terug terwijl ik mijn tong langs haar lippen laat glijden. Ondertussen glijden mijn handen over haar lichaam richting haar onderrug, waar ik haar huid streel, terwijl zij haar hand op mijn kont legt. Van alle kanten worden we inmiddels nog dichter tegen elkaar gedrukt, als sardientjes in een blik, tussen warme, zweterige lichamen. Echter maakt het me op dit moment niet eens zoveel uit. Het enige waar ik me nu op focus zijn Suus' lippen waar ik geen genoeg van lijk te krijgen. Helaas bestaat er zoiets als zuurstof, wat ik als een normaal levend wezen zo nu en dan toch nodig heb. Met een pruillipje trek ik me terug en kijk Suus aan.
          ‘Hij is weg.’ Ik knik in de richting waar Tobias zonet nog stond, maar waar nu een stelletje elkaar staat af te lebberen als twee honden. ‘Mission accomplished?’ Ik lach naar haar en steek mijn beide duimen in de lucht op.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 14:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    shout out to my ex, you're really quite the man, you made my heart break then made me who i am



    Nou en, denk ik als ze me vertelt dat hij weg is. Natuurlijk was dat de belangrijkste reden dat ik met haar zoende, maar ik wil haar niet het idee geven dat ik haar gebruikte om mijn ex jaloers te maken.
    "Ja, mission accomplished," glimlach ik dan, en ik lach als ze haar duimen opsteekt. Wat doe ik nu? Loop ik weg, blijf ik hier staan, zoen ik haar nog een keer? Ik weet het niet meer.
    Een beetje onwennig sta ik een tijdje voor het meisje, of eerder tegen haar aan, omdat de ruimte steeds voller lijkt te worden. "Ga je mee een drankje halen, anders? In ieder geval even weg uit deze drukte.." Dat is zo goed als onmogelijk, natuurlijk, aangezien dit huis waarschijnlijk gaat ontploffen door de hoeveelheid mensen in elke ruimte.
    Ik sleep haar achter me aan richting de keuken, maar vlak voor we de keuken inkomen herken ik Robin's boze stem al uit duizenden. Gelukkig is het te druk om haar echt tegen te komen, dus gebaar ik naar Joelle dat ik zo terug ben. Vluchtig schenk ik twee beker vol met bacardi, schenk er een drupje cola bij om het een mixdrankje te maken, en ik loop weer terug.
    "Alsjeblieft," grijns ik, terwijl ik een van de bekers in haar hand duw en de andere hand vastpak. Het is hier te druk. De gang is nog steeds druk, maar minder dan de algemene ruimtes. Hier en daar staan mensen, maar je kunt er nog ademen. Glimlachend neem ik een aantal slokken uit mijn beker, waarna ik het meisje voorzichtig tegen een van de deuren duw en mijn lippen op de hare druk. Een kleine 'bonk' klinkt als haar rug tegen de deur belandt en ik glimlach in onze kus.
    Op de een of andere manier moet haar elleboog de deurklink geraakt hebben, want het lukt me nog net om mijn armen om haar middel te slaan zodat ze niet met de deur mee de kamer in valt. Mijn beker valt op de grond, mijn schoenen voelen nat door de vloeistof, en ik lach ongemakkelijk. "Oeps," mompel ik, als een soort van excuses voor het gezelschap in de slaapkamer.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    "Swiggity swooty,
    I'm coming for the booty."

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | AT THE PARTY WITH SERVAN |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |
    De taxi rit ging vrij snel voorbij waarin ik samen met Servan wat drank naar binnen werkte. Nuchter arriveren was geen optie en gelukkig leek de jongen naast me dat gevoel met mij te delen.
          "Trouwens, wat ben jij van plan vanavond te gaan doen dan?" Vroeg Servan nadat hij me eerder had verteld niet echt iemand op het oog te hebben voor vanavond. Ik deed mijn best om nonchalant mijn schouder op te halen maar uiteraard gingen mijn gedachten uit naar Robin. Een week geleden waren we met elkaar naar bed geweest en tot mijn teleurstelling was ze de volgende ochtend verdwenen. Dat het aan me knaagde was een understatement en ik was dan ook van plan het meisje zo snel mogelijk op te zoeken.

          Niet veel later kwamen we aan bij het huis van de feest en al licht aangeschoten stapte ik uit. De enige waarmee ik een korte tijd zoveel kon drinken was Servan, een punt in onze vriendschap die ik nu heel erg waardeerde. Want er was echt geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om Robin nuchter te confronteren. Zeker niet terwijl ik wist dat zij waarschijnlijk al even op het feest was.
          Samen met Servan liep ik naar binnen en keek ik even om me heen. "Nou, we zijn duidelijk niet meer fashionable late." Merkte ik op terwijl er door een willekeurige persoon drank aan ons werd aangereikt. Het was onwijs druk en her en der stonden mensen tegen elkaar op te rijden. Smakeloos? Ja. Leuk? Absoluut.
          "He Ser, vindt je het oké als ik Robin zo ga zoeken?" vroeg ik de jongen terwijl ik hem even onderzoekend aankeek. "Ik moet even met haar.. praten." Uiteraard zou ik liever andere dingen met haar doen. Een herhaling van vorige week was namelijk mij zeker wel waard. Het punt was alleen dat ik eerst moest weten wat ze precies er van vond. Als ze zich schaamde of mij gebruikte om iets te vergeten, dan kon ik misschien beter iemand anders zoeken.
          "Heb jij trouwens Niels en JC al ergens gezien?" Vroeg ik aan Servan terwijl ik op mijn tenen ging staan terwijl ik de ruimte door speurde. Maar nee, helaas waren de twee nergens te bekenen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 20:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘Two shots of whatever, please.’

    Een beetje schaapachtig sta ik voor me uit te staren terwijl Suus twee drankjes aan het regelen is voor ons. Een aantal keren word ik haast wéér omver gelopen,maar deze keer krijgen de boosdoeners een minder warm onthaal van mij. Ik voel dat ik een bekertje in mijn hand krijg gedrukt met een bruine vloeistof. Ik neem een slokje en grijns, een baco.
          'Top, thanks!' Ik laat me meeslepen door het meisje tewijl ik rustig een paar slokjes neem van mijn drinken. Zo te proeven had ze niet bepaald zuinig gedaan met de rum, heerlijk. Ik giechel een beetje en voel hoe ik plotseling tegen een hard oppervlak geduwd word. Nog voordat ik goed en wel kan reageren, voel ik Suus' extreem zachte lippen weer op die van mij. Gretig en glimlachend wil ik haar kus beantwoorden, maar daar krijg ik de kans niet meer toe. Het ene moment sta ik nog tegen een deur gedrukt, het volgende moment trekt de zwaarte kracht aan me. Slechts dankzij Suus' hulp, die haar armen rond mijn middel slaat, val ik niet al te lomp de kamer binnen. Het eerste wat me opvalt is dat het een jongenskamer die toebehoort aan een overduidelijke nerd. Het volgende eat ik opmerk zijn twee jongens in een bed, poedelnaakt. Eén van de twee is JC.
          'Holy shit, sorry we gaan al!' Roep ik lachend en bedek grappend Suus' ogen. 'Gaan jullie maar gerust weer verder! Have fun JC!' Ik haal mijn hand weer weg en kijk Suus wenkbrauw wiebelend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    I'm betting you like people, and I'm betting you love freak mode. And I'm betting you like girls that give love to girls, stroke your little ego.



    Of ik het goed gezien heb durf ik niet te zeggen, maar ik weet bijna honderd procent zeker dat de andere jongen Niels was. Van die laatste verbaast het me niets, maar JC.. Hij heeft gewoon een relatie, de laatste keer dat ik hem sprak ten minste. En ik weet voor de volle honderd procent dat het niet Tessa was die bij hem in het bed lag, tenzij ze een metamorfose heeft ondergaan.
    Ik wist wel dat de vriendschap tussen die twee hecht was, maar zó hecht?
    Gelukkig gaat de deur op tijd weer dicht en kan ik even bijkomen van het beeld op mijn netvlies. Hey, ik heb geen enkel commentaar op welke seksualiteit dan ook, maar iets hier is toch.. fout.
    "Ik dacht dat hij en Tessa..?" mijn zin loopt af in een vraag, omdat ik even geen idee meer heb wat ik hier van moet vinden.
    Zet je er overheen, Suus. Niet jouw zaak. Maar, hoor ik in mijn achterhoofd een stemmetje, had jij het niet willen weten als je vriendje vreemdging?
    Stop. Zijn zaken. Niet de jouwe.
    "Goed," glimlach ik dan, "ik ben dus mijn drankje kwijt. Dus we kunnen een nieuw drankje gaan halen, of..." Ik maak mijn zin niet af, het lijkt wel een trend geworden in mijn spraak, en druk mijn lippen opnieuw op die van het blozende meisje voor me.
    Mijn handen glijden over haar lichaam, allebei deze keer omdat ik nu geen beker meer heb om vast te houden. Een van de twee glijdt weer naar haar billen, die honderd keer zachter zijn dan die van welke jongen dan ook, de ander rust op haar ribbenkast net onder de beugel van haar BH. Mijn tong glijdt over haar lippen, de kus verdiept, deze keer met het meisje tegen de muur aangeduwd en niet tegen de deur. We willen niet nog een keer letterlijk met de deur in huis komen vallen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Kort liet de jongedame haar plastic beker tegen die van mij tikken.
    'Proost.' Zei ook Macy waarna ze naar me glimlachte. Ik keek toe hoe ze zichzelf op het aanrecht hees, hierdoor kwam ze op ongeveer dezelfde hoogte als dat ook was. En als ik eerlijk was, zou dat wel wat makkelijker praten. Ik volgde Macy's blik door de keuken en uiteindelijk naar buiten. Fronsend keek ik naar het springkasteel dat zich in de tuin begaf, een lachje hoorde ik bij Macy vandaan komen.
    'Dus hoe gaat het op school.' Kort frons ik mijn wenkbrauwen als Macy deze vraag staat. Ik kijk haar even aan en voel een kleine glimlach rond mijn lippen ontstaan. Het was niet echt een onderwerp dat ik had verwacht, en dat maakte me duidelijk dat ook zij geen idee had waar ze het met me over moest hebben. Net als ik antwoord wil geven op haar, toch ietwat aparte, vraag, rolt er een zucht over haar lippen.
    'Nee dat was niet wat ik wou vragen.' Zei Macy vluchtig en ik keek haar even vragend aan toen ik het idee kreeg dat ze nu snel een andere vraag aan het bedenken was.
    'Hoe gaat het met de ladies.' Vroeg Macy vervolgens, waarna ze kort glimlachte. Ik keek haar even schuin aan, geen flauw idee wat ik wel had verwacht, maar deze vraag niet. Kort haalde ik mijn schouders op, veel zin om het nu daarover te hebben had ik niet. Ik vroeg me ook oprecht af of het Macy wat zou interesseren als ik het over mijn ex zou hebben of onbekende meisjes die ik weleens op feestjes ontmoeten.
    'Zijn gangetje, denk ik.' Ik glimlachte even en keek haar toen even vragend aan.
    'En jij?' Begon ik mijn vraag.
    'Houd jij je een beetje in met al je geflirt?' Terwijl ik dat zei verscheen er grijns op mijn gezicht. Ik zette het glazen bekertje aan mijn lippen en liet een grote slok van de wijn naar binnen glijden.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    Nicole Luna Castillo
    Diergeneeskunde || 20 || Popular social butterfly || Outfit

    Het ene moment zit je met je vrienden, je pakt een drankje en opeens is iedereen weg. Ik bijt zachtjes op mijn lip en kijk om me heen. Hier en daar zie ik een bekend gezicht, maar niemand die me op het moment veel interesseert. Een zachte zucht rolt over mijn lippen en ik vis een fles Trojka uit de koelkast. Even kijk ik naar de knalroze fles in mijn handen, voor ik hem open en een paar grote slokken neem. Ik grijns even bij de zoete smaak en begin dan maar door het huis te dwalen. Hier en daar maak ik een kort praatje of deel ik de zoveelste knuffel uit, maar erg lang blijf ik nergens hangen. Ik neem uiteindelijk plaats op de trap en kijk maar weer om me heen.
    Door de hoeveelheid drank voel ik me al snel iets lichter worden, al zou ik het nog niet dronken noemen. Dit weerhoud mij er echter niet van om meer te drinken dus wederom zet ik de felgekleurde fles aan mijn lippen. Ik kijk op als er iemand naast me komt zitten en ik herken de jongen naast me al snel van mijn klassen. Daley. Oh boy.. Ik luister met een half oor naar het verhaal wat hij met zijn rood aangelopen, dronken kop wil vertellen. Zo nu en dan knik ik lichtjes of neem ik weer een slok. 'Oké, heel interessant Daley.. Maar ik moet gaan, girl problems.' zeg ik en geef hem een snelle glimlach, waarna ik een kus op zijn wang druk en me naar de woonkamer begeef. Hier moet toch wel iemand zijn die me interesseert?


    El Diablo.



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT HIS HOUSE



    Bij mijn vraag wat er aan de hand was geweest antwoorde Noor dat het niet was geweest al betwijfelde dit toch wel een beetje als ik het mottige gezicht van Suzannah zag. "Niets waar jij je zorgen over hoeft te maken, meidendingen." vervolgde ze waarbij een 'oh' gebaartje mijn mond verliet en ik even ongemakkelijk heen en weer schuifelde. Tja daar kon ik nu ook weer niet echt wat op zeggen, zo lang mijn keuken maar niet rood was....
    Echter LEek Suzannah een spook gezien te hebben en nam even Noor beet waardoor de twee vast weer 'meiden dingen' aan het bespreken waren? Geen idee ik begreep geen vrouws."Sorry, meisjesdingen. We zijn zo terug." De brunette had nog even wat slokken vodka binnen gewerkt voordat ze samen met Noor richting een blonde jongen met een bos krullen liepen. Ik had hier duidelijk wat gemist... Van ver volgde ik het tafereeltje waarbij de jongen ongelukkig een drankje over zich heen gegoten kreeg waardoor er toch een zacht lachje mijn lippen verliet en er niet echt bij na dacht dat ik dit mooi ging mogen opkuisen... Mensen begonnen te joelen en wat dingen te roepen, maar doordat ze meer mensen dichterbij kwamen verloor ik de twee dames uit het oog, waarbij ik toch even bezorgd rond keek of ik hen niet kon vinden. Na even aarzelen besloot ik dan toch om de mensen massa in de gaan om Noor te zoeken welke ik dan toch met wat moeite vond. "He gaat het? Ik was even bang dat je verdwenen was in de mensen massa." zei ik met een licht glimlachje, oh man straks vond ze me een sulletje omdat ik dit werkelijk dacht...








    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    De krullenbol bovenop me begon teder zachte kusjes te drukken tegen mijn kaak aan wat me tevreden deed glimlachen en ervoor zorgde dat mijn handen liefkozend over zijn rug gleed. Ik was uitgeput en mijn adem kwam met wat moeite terug naar zijn normale ritme al ging mijn hart nog steeds bonzend tekeer want telkens ik naar de jongen keek maakte mijn hart een sprongetje. Ik voelde Hoe JC naast me bewoog en zachtjes op me kroop waardoor ik de jongen met een vermoeid glimlachje aankeek en hem mijn handen liet vast nemen die hij dirigeerde naar zijn achterwerk. Ik pruttelde dan ook niet tegen en haf een licht kneepje in zijn ronde kussentjes wat me deed grijzen al was dit voor korte duur want ik mocht weer genieten van zijn zoete lippen.
    ‘I don’t think I have to shower anymore… cause you just gave me one.’ Jc lachte zachtjes wat me ook even deed gniffelen terwijl ik met mijn handen zijn billen even masseerde. "Hmm ja al zou ik het niet erg vinden om vanavond nog met je te gaan douchen." mompelde ik speels terwijl ik me eigenlijk niet meer bewust was dat we nu in iemands anders kamer zaten tijdens een enorm feest. ‘You know… ik weet niet hoeveel we morgen gaan onthouden… But whatever happens; I don’t want to lose you.. remember. Ever.’ JC's woorden drongen tot me door en ondanks dat ik enorm dronken was ging ik deze niet vergeten, dat verplichte ik mezelf want mijn gevoelens voor deze jongen waren veel te echt om dit door alcohol te gaan verkloten Ik voelde hoe hij mijn handen opnieuw beetnam en deze boven mijn hoofd strekte maar voordat ik nog wat kon zeggen tegen de jongen smoorden zijn lippen mijn woorden al waardoor ik genietend mijn ogen weer sloot en liefdevol JC terug zoende. ‘Don’t ever leave me. Please.’ prevelde hij tegen mijn lippen aan waardoor ik de jongen weer in zijn prachtige bambi bruine kijkers aankeek. "I promise, just you and me against the world." mompelde ik tegen zijn lippen aan en drukte liefkozend nog enkele kusjes in zijn nek voordat onze pillowtalk verstoord werd door Suzannah en Joelle die zomaar zonder enige aankondiging binnen kwamen. Ik was dan ook wakker geschrokken uit mijn roes al betekende niet dat ik JC zomaar ging dumpen. Eens de twee dames buiten waren keek ik even naar JC. "Nou die weten ook wel hoe een geweldig moment te verknallen." mompel ik voordat ik nog een vluchtig kusje op zijn lippen drukte. "Misschien moeten we maar wat kleren aan doen voordat we nog meerdere mensen een trauma bezorgen." gniffelde ik zacht al was er ook enige teleurstelling te horen in mijn stem. Ik had gewild dat we voor eeuwig zo konden blijven liggen.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SERVAN WESSEL MOLENWIJK
    Die hard Troublemaker | surfer en fotograaf | bedrijfskunde | 21 jaar | talking to Jemma, Joelle en Suzannah | Rondwandelen in de kamer.
    clothes shoes

          "Nou, we zijn duidelijk niet meer fashionable late," merkte Jemma op, wanneer er meteen bij binnenkomst drank aan ons werd uitgereikt. Ik wiebelde een beetje op mijn benen heen en weer, niet wetend wat ik met de plastic tas vol drank moest, aangezien daar nog een fles wijn en een fles passoa in zat. Jemma had de malibu fles nog, maar hoeveel daar nog in zat, geen idee.
          Het was zeer druk en ik herkende zeer weinig mensen. Niet dat ik heel veel mensen kende, eigenlijk. Misschien van gezicht, maar met namen ben ik een ramp. Overal stonden wel mensen bij elkaar, intiem of niet, ze stonden er. En ik zie wel, wat de avond me brengt.
          He Ser, vindt je het oké als ik Robin ga zoeken? Ik moet even met haar.. praten," vroeg Jemma.
          Ik lachte. "Niet zo ongeduldig, Jem, je komt haar vast nog wel tegen," zei ik, terwijl ik mijn tong uit stak.

          "Heb je trouwens Niels en JC al ergens gezien?" vroeg Jemma, waarna op haar tenen de kamer doorkeek.
          Ik schudde van nee, en zei: "Misschien dat we ze wel tegenkomen als we de andere kant oplopen." ik zei het zo hard mogelijk, maar het was net alsof mijn stem nog steeds moeilijk boven de muziek uitkwam.
          Ik trok Jemma aan mijn hand mee richting een tafel, waar ik even de plastic tas oplegde, om daarna de fles passoa eruit te trekken. "Jij mag de tas wel houden," grijnsde ik, terwijl ik de plastic tas met de fles wijn aan Jemma overhouden. "Gratis en voor niks, ook al heb ik er 10 cent voor betaald. Lief ben ik weer."
          Ik draaide de zwarte dop van de passoa fles af, en nam een grote teug van het goedje. De eerst fruitige smaak die daarna zeer bitter werd, brandde in mijn keel, maar erg druk maakte ik me er niet om. Zal allemaal wel. Eigenlijk vind ik passoa niet eens echt lekker. Maar de jumbo had maar een klein assortiment en als je dan moet kiezen tussen WKD, Smirnoff Ice en Passoa, is de keus qua alcoholpercentage snel gemaakt.
          Ik nam nog een grote slok, en voelde me, wonderbaarlijk genoeg, een stuk beter. Óf de alcohol deed zeer snel zijn werk, óf het zat tussen mijn oren dat de alcohol zeer snel zijn werk deed. Wat het ook is, het hielp me wel.
          "Volgensmij staat Niels daar!" riep ik opgewonden naar Jemma, terwijl ik haar hand weer vastpakte en haar achter me aan trok. Toen we wat dichter bij kwamen, zag ik tot mijn teleurstelling dat het Niels helemaal niet was. Teleurgesteld leun ik tegen de muur. "Sorry," mompelde ik, terwijl ik verontschuldigend lachte en niet iets beters wist te zeggen.

          Mijn oog bleef hangen op twee meisjes die door een deur heen vielen en daarna lachend de deur weer achter zich dicht trokken. Ik tikte Jemma op haar schouder, en wees naar de twee meisjes. "Dat bruinharige meisje daar..." begon ik, totdat ik realiseerde dat ze allebei bruin haar hadden. "Ik bedoel, die gene waarvan het haar het meest stijl is, ofzo. Ken jij die niet? Ze lijkt op de profielfoto van dat ene meisje waar je weleens mee praatte." Met een zwoel keek ik Jemma aan, waarna ik weer mijn aandacht op het tweetal richtte. Mijn vrolijke lach nam plaats voor eentje die duidelijk liet merken dat ik misschien het verkeerde had gezegd. De twee meisjes stonden zoenend tegen de muur aan.
          "Uhm, kuch, hihi. Nouja, we kunnen er op zijn minst even langs lopen om te kijken of dat het ene meisje is," zei ik, en weg was ik. Ik liep vrolijk, met de fles passoa zwaaiend in mijn hand op het tweetal af, in de hoop dat Jemma me achterna liep. Ik en langs iemand lopen zonder iets te zeggen als ik het wel grappig vind om iets te zeggen? Doei.
          "HALLO!" schreeuwde ik vrolijk in het oor van het meisje die niet tegen de muur aan stond gedrukt, in de hoop haar te laten schrikken.


    take risks

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘Two shots of whatever, please.’

    Hij en Tessa? Mijn ogen worden plotseling groot en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. In plaats van dat ik hem een uitbrander gaf, moedigde ik hem alleen maar aan door mijn lompe geschreeuw.
          'Sh-...,' verder dan dat kom ik niet, want ik voel Suus' lippen alweer op de mijne geplakt zitten. Glimlachend trek ik haar dichter tegen mij aan, voordat ik mijn haren een beetje verstrengel in haar haren. Ondertussen glijden haar handen over mijn borst en billen voel glijden. Ik sta tegen de muur aangedrukt terwijl we, ondanks de nog steeds feestende mensen om ons heen, opgaan in onze zoen. Net wanneer ik me echter een tikkeltje wil terugtrekken, roept er iemand een keiharde 'HALLO!' in het oor van Suus. Hoewel de muziek luid genoeg staat dat je niet normaal kan praten met elkaar, kan ik de jongen behoorlijk goed verstaan. Misschien ook omdat ik zo ontzettend dicht op Suus sta. Ik trek me geschrokken terug, terwijl ik de bruinharige jongen met grote ogen aankijk. Vervolgens trek ik mijn wenkbrauw naar hem op en laat Suus los.
          'Kunnen we je helpen?', vraag ik iet wat sarcastisch, maar zie dan Jemma achter hem staan.
          'JEMMA!', roep ik uit en trek haar in een blije knuffel.


    I just caught the wave in your eyes