• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          De sfeer was voor haar in een paar seconden omgeslagen, het eerste wat Noor dat ook kon doen was beide vriendinnen uit zo'n ongelukkige situatie halen. Het had haar teleurgesteld, maar er was niets wat ze kon doen om de relatie tussen de meiden te lijmen. Dit was ook de reden waarom ze zich gewoonlijk er niet mee zou bemoeien. Dit ging haar echter te ver, wie zou er nou ooit een gevecht hebben over een jongen? Tobias vond ze zelf niet eens zo spectaculair. Hij had een rare neus en zijn haar zat vaak in de war, geen jongen voor Eleonora, om het zo maar te stellen. Ze kijkt naar Suzannah die zich voorstelde aan Lars en het feest complimenteerde. "Wat was er trouwens aan de hand in de keuken?" Vroeg de donkerharige jongen, waardoor hij Noor uit haar gedachte haalde. "Niets belangrijks." Antwoordde ze vrijwel meteen. Ze had geen zin om Robin slecht op de kaart te zetten, dan kon ze alleen al goed genoeg. Met een zachte glimlach keek ze zijn kant op, "Niets waar jij je zorgen over hoeft te maken, meidendingen."
          Paniek. Dat leek er uit de ogen van haar vriendin te komen, pure paniek. Noor wist meteen dat er iets niet goed was. Suzannah leunde haar kant op en begon in haar oor te fluisteren. "Toby is hier." Toby, Tobias, godverdomme, dat ettertje was er. "Wat moet ik doen? Ik heb hem niet meer gezien sinds... shit." Suze nam een paar slokken uit de fles vodka die ze bij zich had en keek wat moedeloos Noor's kant op. Met een gebalde vuist volgde haar blauwe kijkers hoe de jongen van meisje naar meisje ging. Het gaf haar een misselijk gevoel, hoe hij naar ze keek. Hoe hij ze aanraakte, en hoe hij op die manier ook Suzannah voor schut zette. Walgelijk. "Ik ga naar hem toe. Ik ga hem aanspreken." Ze keek in Suzannah's ogen en gaf haar een kleine knik. "Dit is het plan, ik ga op hem af en "flirt" met hem, waardoor jij kan toeslaan." Vervolgens stak ze haar vuist naar haar uit, "Natuurlijk niets echts, girl code."
          Onderweg naar hem toe vulde de toon van de bas haar gehoorgangen op, waardoor ze een klein dansje deed. Ze kwam in zijn gezichtsveld en ze zag meteen een grijns rond zijn mond vormen. Diep vanbinnen had Noor allang een sprint voor de deur gemaakt, maar deze was voor Suzannah. "Hey." Ze begroette hem met een zachte stem en keek hem even aan. Van dichterbij zag hij er nog slechter uit, ze zal al helemaal niet te spreken over de geur van zweet die zich rond hem manifesteerde. "Hey schoonheid." Mompelde hij tegen haar, terwijl hij haar van top tot teen bekeek. Nog nooit had ze zich zo eye-raped gevoeld. Ze wist niet wat Robin óf Suzannah ooit in deze gast hadden gezien. Zo ging het nog zo'n vijf minuten door, hij flirtte schaamteloos met haar en ze lachte wat oncomfortabel. Suzannah moest nu echt even komen met een goede rechtse.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    Nog voor ik tegen haar in kan gaan is ze al weg. Noor, wat doe je nou? Ik wil hem helemaal niet tegenkomen, laat staan dat ik hem opzoek.
    Van een afstandje kijk ik naar hoe mijn ex met haar flirt, het bekende glimlachje rond zijn lippen. "Sorry," mompel ik dan tegen Lars, die nog steeds bij ons staat, "meisjesdingen. We zijn zo terug."
    Als ik dichterbij kom herken ik de polo die hij aanheeft. Zijn favoriet, is het, en hij draagt het ding altijd op feestjes. Het is net niet zwart, eerder een soort lelijke kleur donkerblauw, maar hij zwoor dat het hem geweldig stond en ik sprak nooit tegen. Pas nu zie ik hoe flets het hem maakt, en hoe de stof zijn armen af lijkt te knellen.
    "Excuus," glimlach ik, terwijl ik een bekertje uit de handen van een meisje til. "Noodgeval." Het meisje roept iets boos naar me, vast een belediging, maar ik hoor haar niet over de muziek heen en ik ben inmiddels een aantal stappen verder.
    Het bekertje zit vol met een mix van mierzoete drankjes, en gaat sowieso een vette vlek achterlaten op het walgelijke shirt, waar hij toentertijds toch zeker 3 a 400 euro voor heeft betaald.
    Met een veel te vriendelijke, nog zoeter dan het drankje in de beker, glimlach leg ik een hand op Noor's schouder. Ze is vast blij dat ik haar bevrijd uit de handen van deze jongen.
    Als ik hem in zijn ogen aankijk vergeet ik heel even wat een hekel ik aan hem heb, en voel ik mijn hart even overslaan. Ik mis hem, zo erg. Oh, man.
    Dan, door een duwtje van misschien wel Noor, kom ik weer in de realiteit. Ik haat hem, ik haat wat hij me aan heeft gedaan en hoe hij geen enkele spijt lijkt te hebben.
    "Hey, Tobias." Mijn glimlach neemt overdreven maten aan. Alle boosheid die ik nog heb overspoelt me, gecombineerd met alles dat Robin me vertelde, en voor ik het doorheb, heb ik hem een flinke klap in zijn gezicht gegeven. Terwijl hij me, met zijn mond open, aankijkt en zijn wang rood wordt, glimlach ik nogmaals. "Die was voor het feit dat je het uitmaakte via een whatsappje."
    "En deze," de jongen trekt zijn gezicht weg, in de angst nog een mep te ontvangen. Tot zijn verbazing keer ik het bekertje dat ik in mijn hand heb vanaf zijn hals om, waardoor de gehele polo een goede lading breezer-safari-wkd ontvangt. "Is voor het feit dat je het lef had dat te doen vlak voor ons 4 jarig jubileum."
    De glimlach verandert in een grijns terwijl ik Noor's hand vastpak. "Fijn feestje nog."
    Aan haar hand sleur ik Noor mee, zo'n vijf stappen, voor ik me bedenk en me nog een keer omdraai. "Oh en trouwens.." ik hef mijn vrije hand en steek mijn middelvinger naar hem op, "ik fakete het al die 4 jaar."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Horney as fuck with my hot 'n steamy hulk • 16+

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Ik hing nog amper boven hem, of ik voelde Niels zijn handen al aangenaam onder mijn shirt verdwijnen, op zoek naar een stukje bloot huid. Iets wat hij maar al te gauw gevonden had. Mijn huid tintelde bij zijn aanrakingen en ik kon het niet laten dat mijn buik wat in en uitklapte door zijn vingers die daarover streken. ‘Onbewust vanaf het begin, maar sinds een aantal maanden… stond je toch wel in mijn stoutste dromen..’

    Een klein glimlachje verscheen direct bij die woorden over mijn gelaat, waar ik algauw op mijn lip beet toen hij mijn shirt over mijn hoofd trok. Zachtjes daalde ik dan ook op hem neer, zodat de mouwen mijn armen verlieten en ik even meteen gebruik kon maken om zijn lichaam onder mij te voelen.
    Echter duwde ik mezelf alweer een klein beetje omhoog, doordat Niels wat omhoog rees om zich weer een plek in mijn nek te vinden, met behulp van zijn lippen.
    ‘En om je tweede vraag te beantwoorden.. Ik wil in je, I want to teach you how to fuck.’ Schor kwamen zijn woorden eruit, waar hij direct stopte met kleine kusjes in mijn nek te plaatsen, door deze vast te zuigen op een bepaalde plek in mijn nek. Een zachte, maar duidelijke kreun verliet mijn lippen toen hij het plekje los liet waarbij het stukje tere huid nog steeds na bleef branden. Echter had ik niet lang om te helen, gezien zijn lippen al van mijn ontblootte torso, naar beneden gingen tot aan de knoop van mijn broek. Lucky him dat ik geen riem aan had. Het duurde dan ook enkele lange secondes dat hij hem los kreeg en van mijn billen wist te schuiven. Ik volgde met mijn ogen even mijn broek die door de lucht vloog; voor Niels zijn ogen weer in die van mij piercete; wat haast leek alsof hij me nu al penetreerde, terwijl hij helemaal nog niks gedaan had. ‘Maar eerst zal ik jou laten genieten..’ Voor ik het wist, trok hij me alweer op hem, waarbij zijn lippen vol die van mij wisten te bedrukken. Algauw opende ik mijn lippen, waar zijn tong die van mij tegemoet trad. Mijn handen gleden over zijn zijdes, waar ik zo nu en dan het niet kon laten om mijn nagels er in te boren, als een klein katje die aan het melktrappelen is. Niels arm lag stevig rond mijn bovenlichaam, maar voor ik onze lippen weer kon scheiden om zijn lichaam verder te verkennen, trok hij mijn onderbroek al uit. Mijn – ooit zo – geheimen package kwam eronder vandaan, waar Niels zijn vingers erover liet gaan. Het was nog amper een beweging te noemen, of ik voelde al bloed erheen sprinten. Op een of andere manier wist mijn bewustzijn toch iets door de hele alcohol wat in mijn bloed speelde, naar boven te komen. Mijn handen gleden dan ook weer richting Niels, omdat ik toch ergens weer eenzelfde angst voelde. Echter verdween dat algauw toen Niels koele kijkers die van mij bezochten en ik zijn vertrouwde stem weer door de kamer hoorde weerklinken. ‘Just chillax babe.’ Zei hij dan ook, voor ik algauw zijn tong over mijn lid zijn lengte voelde tintelen. Een zachte kreun verliet mijn lippen, waarbij ik gauw mijn ogen sloot. Blindelings zocht ik met mijn handen zijn haar, waar ik teder mijn vingers over zijn nek tot aan zijn opgeschoren haar liet gaan. Ik voelde zijn lippen strak om mijn eikel heen zuigen, waar zijn hand mijn stam bewoog. Ik beet hard op mijn lip, terwijl de jongen langzaam steeds meer tempo er in zetten. Mijn lip schoot dan ook los van mijn tand, waardoor een kreun vrijkwam. Fuck dit voelde goed.
    Mijn handen klemde zich algauw strakker aan zijn haar, terwijl ik mijn spanning steeds hoger en hoger voelde worden. Gauw stopte ik hem dan ook, wat behoorlijk moeilijk was. Echter als ik dit niet gedaan had, was ik waarschijnlijk al vol in zijn mond gekomen. Iets wat behoorlijk verleidelijk klonk.
    ‘Calm down, dadi.’ Hijgde ik zachtjes, waar ik nog net een wiebelwenkbrauw wist te slagen. Ik greep naar zijn handen, waar ik hem over me heen trok en mijn lippen weer op die van hem plantten. Mijn handen lieten zijn handen los, om hun weg te banen naar zijn billen die nog bedekt waren met het spijkerstof wat tot de categorie broek bestempeld werd. Ergens was het maar goed ook, want anders was er nu een hevig stokkengevecht op een bepaald area. Lustig knepen mijn handen in zijn billen, hoewel mijn hersenen steeds meer richting de verlangens van mijn erectie dachten in plaats van logica en wijze keuzes. ‘I want you so much right now.’ Kreunde ik dan ook ietwat hijgend toen ik onze lippen liet scheiden. Ik boorde mijn tanden dan ook verlangend in zijn nek, waar ik de rollen omdraaide en weer boven op ging, achter zijn lid, met mijn billen naar zijn gezicht toe. Mijn vingers begonnen te wrikken aan zijn riem en knoop, die algauw losschoten. Express boog ik met mijn kont in zijn gezichtsveld naar voren, om zijn schoenen te ontdoen en direct zijn broek over zijn voeten trok. Mijn hand wreef plagend over de bobbel in zijn onderbroek, die een poging deed om te ontsnappen. Echter was Niels onderbroek te strak om dat voor elkaar te krijgen. Ik maakte mijn vinger wat nat met wat speeksel, waar ik even door het stof heen zijn pracht masseerde en zijn vorm voelde. Iets wat me alleen meer ging laten verlangen naar de zicht van zijn stam en de intimiteit die we samen zouden gaan beleven, als laatste stap van onze sekstrip.
    Langzaam en ietwat plagend liet ik zijn onderbroek langs zijn lid schuren, voor ook deze van zijn benen af haalde, waardoor we beide bloot achterbleven. Ik draaide me om, zodat mijn billen aan de kant van zijn lid kwamen en mijn gezicht weer boven dat van hem. Mijn hand gleed langs zijn kaak, waar ik het niet kon laten om zachtjes van zenuwen te grinniken. ‘Once you go Niels, you are going to end up in a wheelchair.’ Grapte ik, waar ik zijn nek lustig begon te zoenen. Mijn handen gleden over zijn borst en sleutelbeenderen, terwijl mijn billen speels tegen zijn stam aanschuurde. Als ik nuchter was geweest had ik me waarschijnlijk zorgen gemaakt over het feit hoe het allemaal erin ging passen, maar nu lag dat helemaal niet in mijn hart.
    ‘…Show me how big you are… Dadi’


    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 21:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR +16




    Eens een zachte kreun over zijn lippen rolde wist ik dat ik dan toch in mijn opzet geslaagd was om hem te laten genieten van mijn handelingen. Zijn vingers vlocht hij in mijn witblonde haren wat mij alleen maar meer motiveerde om hem een zo goed mogelijke buurt te geven. Vaak waren de rollen omgedraaid en kreeg ik de blowjobs van meiden, komt ook doordat ik vaker met het vrouwelijke geslacht het bed deelde al was Jc niet mijn eerste mannelijke 'verovering'. Nee ik had éénmalig ook op een feestje een ruige nacht met een jongen gehad, maar dit was echt iets heel anders. JC was voor mij geen verovering, en dat maakte ik hem duidelijk althans voor zover ik dat kon in deze dronken gemoedstand. Mijn tong liet ik cirkeltjes draaien rond zijn eikel terwijl ik met mijn ene hand stevig zijn stam heen en weer bewoog en de andere hand zijn ballen wat masseerden. Het voelde vreemd aan maar langs de andere kant kon ik er ook best van genieten en haf het me voldoening eens hij helemaal stijf was. Zijn vingers trokken wat harder aan mijn blonde lokken waardoor ik enkel maar het tempo versnelde en af en toe beet ik zachtjes aan zijn top om hem nog meer op te winden al betwijfelde of zijn kleine heer nog groter kon worden. Het was nou ook weer niet dat ik zo'n grote mond had want zijn vriend was echt groot en veel zin om hem te gaan deep throaten had ik niet. Ik haalde zijn trots uit mijn hand eens hij harde snukjes aan mijn haren haf wat voor mij een teken leek dat hij bijna zou gaan komen. Langs de ene kant had ik er geen bezwaar tegen gehad om zijn sperma in te slikken, al had ik geen idee hoe ik überhaupt zou gereageerd hebben als het zo ver zou gaan komen.
    ‘Calm down, dadi.’ hijgde de jongen en even likte ik mijn lip terwijl ik toekeek hoe hij me een wenkbrauw wiebel schonk. Hoewel ik nuchter vreemd zou opgekeken hebben van het koosnaampje Dadi -welke mijn ene vader ook had- vond ik het nu eigenlijk alleen maar geinig. Zijn handen omhulden die van mij waarna hij me over hem heen trok, waardoor ik mijn handen nu liet steunen op het star wars dek bed wat me even zachtjes deed lachen.

    "I'm your Dadi hmm?" vroeg ik de jongen geamuseerd voordat ik zijn lippen weer op de mijne proefde en hem gewillig terug zoende. Zijn lippen waren zoet van de alcoholische drankjes die hij daarnet naar binnen had gekieperd, maar mij hoorde je zeker niet klagen. Ik volede hoe zijn kleine klauwtjes even in mijn kussentjes knepen waardoor ik even speels in zijn lip beet ‘I want you so much right now.’ Kreunde JC tegen mijn lippen aan en ik voelde zijn onregelmatige ademhaling tintelen tegen mijn lippen waardoor ook een zacht en verlangend kreuntje mijn lippen verlieten. Eens ik zijn lippen weer in mijn nek voelde sloot ik genietend mijn ogen waardoor hij me weer omrolde en bovenop me kwam te zitten. Kleine Niels drukte hevig tegen de stof van mijn broek aan wat aanduidde dat hij nu bevrijd moest worden voordat ik een nette plek in mijn broek zou gaan krijgen. Pas toen zijn lippen plots uit mijn nek waren opende ik mijn ogen waardoor ik zijn koningsbutt in mijn gezicht kreeg geworpen. Wat verbaasd en nieuwsgierig wachtte ik af wat de jongen van plan was al was dit gauw duidelijk.
    Zijn vingers trokken wat aan mijn broeksknoop die vervelend leek te doen, dus richtte ik mijn aandacht weer op zijn achterste waar ik mijn handen even over zijn ronde billen liet glijden. Zachtjes kneep ik in deze schatjes terwijl de jongen mijn schoenen uittrok zodat hij met gemak mijn broek over mijn lange benen wist te trekken. Een kreun rolde over mijn lippen zodra ik zijn handen plagend over mijn gevoelige plek voelde gaan. mijn vingers priemden wat harder door zijn kussentjes heen eens ik voelde hoe hij mijn trots een massage schonk waardoor deze enkel maar meer vocht met de stof van mijn bokser.
    Eens deze na een te lange tijd eindelijk bevrijd leek te zijn slaakte ik een opgeluchte zucht terwijl ik zijn billen ook weer los liet, deze zouden zo meteen hun behandeling wel krijgen. JC draaide zich weer om waardoor ik zijn prachtige snoetje weer te zien kreeg hongerig keek ik de jongen aan terwijl hij zijn hand langs mijn keek liet glijden. Mijn handen liet ik door zijn krullen heen strijken terwijl mijn poelen zijn bruine kijkers weer zochten. Damn wat een prachtkind was hij toch.
    ‘Once you go Niels, you are going to end up in a wheelchair.’ Grapte de jongen waardoor ik even lachte van de zenuwen al verdween deze weer zodra ik zijn lippen in mijn nek voelde kietelen. Een genietend kreuntje verliet dan ook weer mijn lippen terwijl mijn lichaam tintelde van al zijn warme aanrakingen. "Daar heb ik het wel voor over." mompelde ik schor waarna ik mijn handen uit zijn lokken haalde en deze lustig over zijn lichaam liet glijden. ‘…Show me how big you are… Dadi’ de woorden van JC liet me even rillen van opwinding waardoor ik dan ook weer de rollen omdraaide zodat JC met zijn rug op de matrass zat nu en ik Bovenop hem ging. Mijn derde been prikte hevig tegen zijn binnenbeen aan al , zocht ik nog vlug in mijn broek die wat verderop lag met voorbehoedsmiddel en rolde de condoom over mijn trots heen. " I'll take it easy on you, boo." zei ik met een knipoogje, waarna ik mijn handen over zijn benen liet glijden, waarna ik deze ook wat verder uit elkaar zette zodat ik er tussen kon kruipen. mijn duim stak ik even kort in mijn mond, zodat deze wat bedekt was met speeksel want ik ging niet zomaar droog binnen in de jongen stootten en ik vermoedde dat Lars hier ook geen glij middel had liggen, dus moest het maar op deze manier. Ik drukte mijn duim tegen zijn achterste aan waarna ik deze even bij JC naar binnen drukte zodat zijn butthole nat was - en daarbij had hij ook even een voorproevertje van het grove werk. "Ready, love?" ik keek Jc even aan waarna ik mijn lippen in zijn nek drukte om hem te laten ontspannen, voordat ik mijn lid bij hem naar binnen stootte. Ik wilde het niet traag doen, want 1 ik had daar het geduld niet voor en twee, ik had het ook al eens gehad en geloof me, de trage manier was de meest pijnlijke. Eens ik mijn trots in hem gepenetreerd had nam ik zijn heupen vast en begon ik met stoten terwijl mijn ademhaling zwaarder werd en mijn lippen nogsteeds in zijn nek kusjes drukten.







    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 20:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit

    Nonchalant haalde Jonah als een eerste stille antwoord op mijn woorden, zijn schouder een keer op alvorens hij besloot me tussen de menigte door naar binnen te leiden. Onbewust gleden mijn poelen zoekende tussen de mensen door, in afwachting van een glimp van JC terwijl ik trouw Jonah’s arm vast bleef houden; geen haar op mijn hoofd die op dit moment er over nadacht hem los te laten. “Genoeg in elk geval,” grijnsde hij vervolgens waarop ik lachend met mijn hoofd schudden. Dat het feest genoeg genodigde bezat leek nog een zacht understatement, overal waar je keek keer het te krioelen van mensen - vooral naarmate we steeds dichterbij kwamen.
          Zigzaggend vervolgde we onze weg volledig naar binnen en hoewel mijn poelen bleven zoeken vingen ze geen enkele teken op van de krullenbol die zich mijn vriend mocht noemen. “Zou JC niet ook komen?” vroeg Jonah, alsof hij mijn stille gedachten zojuist gehoord leek te hebben. Bedenkelijk blikte ik nogmaals rond en kwam al snel tot de conclusie dat het met deze drukte nooit een gelaagd plan ging worden hem zo te vinden. “Ik heb hem gezegd dat we er aankwamen, “ beantwoorde ik Jonah’s vraag bedenkelijk en richten mijn donkere kijkers ditmaal op hem. “Anders gaan we wat drinken halen? Misschien komen er Robin onderweg ook tegen.” Grijnzend wierp ik hem een schuine blik toe en haakte mijn arm opnieuw in de zijne. Dat er iets speelde tussen hem en mijn lieftallige nichtje was geen geheim, ze hadden het alleen beide niet zo heel goed door - had ik het idee.
          Nog voor ik Jonah met me mee kon leiden werd ons vriendschappelijke onderonsje echter snel verstoord door de brunette zelf. Te laat wist ik de aanstormende, boze Robin tegen te houden waardoor de inhoud van haar glas volledig in het gezicht van Jonah werd gegooid. “Dus omdat jij denkt dat je hier iedereen op het feest al hebt gehad, dat je maar met mijn nichtje kan zitten flikflooien. Donder op man. Ga lekker een ezel neuken ofzo. Die wilt misschien nog wel.” Geschokt voelde ik hoe mijn vrije hand werd beetgenomen en Robin me los trok van Jonah, wiens arm ik vast had gehouden tot op het laatste moment.
          ‘..Je hoeft me ook niet meer naar die kot te brengen hoor, ik word nog liever aangerand door een zwerver dan dat ik nog een nacht met een eersteklas slet als jou onder een dak slaap. Klootzak.’
    Ongeloof joeg door me heen en maakte het dat ik mijn hand uit die van mijn nichtje trok en een stap terug deed. Met een niet begrijpende uitdrukking staarde ik haar voor enkele tellen aan en schudde vervolgens mijn donkere lokken zacht heen en weer. “Jezus, Robin, relax!” bracht ik uit en draaide me half om-om naar Jonah te kunnen kijken; die volledig onder het drankje zat wat de brunette voor me over hem heen had gegoten. Verontschuldigend wierp ik hem een vluchtige blik toe. “Hij is alleen maar met me naar hier gegaan zodat ik niet alleen hoefde te gaan,” vervolgde ik en blikte terug naar Robin. Nauwlettend nam ik haar op en kwam al snel tot de conclusie dat er iets niet geheel aan de haak was. Echter, haar manier van doen tegenover Jonah was volkomen onredelijk en dat punt maakte ik duidelijk door niet bij jongen vandaan te gaan.
          ”Dit slaat nergens op. Was het nu echt nodig?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | In the kitchen with Daan

    Toen het tweetal naar de fles wijn waren gelopen pakte Daan de fles op en twee plastic bekkertjes. De plastic bekertjes leken zo onzinnig en alles behalve chique, maar ja Macy had nou niet echt een andere keuze dan uit het plastic bekertje te drinken. Daan tilde zijn bekertje op en zei zoals elk mens zou doen: 'Proos.' Macy deed het zelfde en liet de bekertjes kort tegen elkaar aan vallen. 'Proost' Zei Macy waarna ze naar Daan glimlachte. Hierna hees de jongedame zichzelf op het aanrecht hees waardoor ze nu ongeveer op dezelfde hoogte zat als Daan. Macy keek kort de keuken door en keek toen via het raam in de keuken naar buiten waar ze een springkasteel zag staan. Een lachje rolde over Macy haar lippen heen toen ze dat zag, dat was zeker niet iets wat ze verwachte hier. Als het springkasteel niet zo vol was geweest dan had Macy meteen tegen Daan gezegd dat ze er heen moesten gaan echter leek het springkasteel hoog bevolkt te zijn. Zo bevolkt dat het Macy niet zou verbazen dat het ding aan het einde van de avond lek was. Macy bleef dus rustig zitten en nam een klein slokje van haar wijn. Ze had echt geen flauw idee waar ze het met Daan over moest hebben. 'Dus hoe gaat het op school.' Begon Macy een vraag waar de jongedame zich een seconde later wel voor wou afstraffen. Hoe het op school ging dat was wel de meest stomme vraag die er bestond, want Daan interesseerde zich niet voor school in ieder geval niet nu. Nu kon het de jongeman waarschijnlijk geen worst schelen hij was niet op school. Een zucht rolde over Macy haar lippen. 'Nee dat was niet wat ik wou vragen.' Zei Macy snel waarna ze nog heel even nadacht over wat ze wel kon vragen. 'Hoe gaat het met de ladies.' Zei De jongedame waarna ze een korte glimlach liet zien. Ze probeerde het nog positief te houden, maar van binnen ging ze dood ze wou zo graag het feestje verlaten. Echter kon ze Daan dat niet meteen aandoen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Horney as fuck with my hot 'n steamy hulk • 16+

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Een brede grijns sierde mijn lippen, terwijl ik met mijn vingers even wat blonde, zweterige lokken in model bracht. Het voelde goed om zoiets intiems en tevens serieus samen te doen, waarbij de jongen zoveel aandacht aan me schonk dat ik alsnog kon blijven lachen.
    De druk van zijn handen op mijn billen verdwenen, waar ook de jongen bij mij een paar krullen beter legde, voor zijn handen maar al te gretig over mijn lichaam gleden. Iets wat nog steeds even goed en verslavend aanvoelde als de eerste keer dat hij me aanraakte. Ik drukte dan gauw mijn lippen weer op die van hem, waar mijn mond weer de binnenkant van zijn mond betrad om de liefdesritueel door te zetten. Echter stopte dit gauw, toen Niels de rollen omdraaide en mij in de matras duwde. Ik keek naar hem op, terwijl hij zich plaats wist te maken tussen mijn benen, waar zijn lid uitdagend tegen de binnenkant van mijn been pronkte. Ik stak dan ook even mijn hand uit, waar ik mijn hand even over zijn derde been liet gaan. Een naam die hem wel sierde aan zijn formaat te voelen. Ik zou zijn vader ooit nog eens moeten gaan vervloeken hiervoor. Echter was ik al te opgewonden om te denken aan de eventuele pijn wat zich ermee ging voortbrengen.
    ‘I’ll take it easy on you boo.’ Zei de jongen met een knipoog, voor hij een raar hoesje tevoorschijn toverde, wat ik herkende als een condoom. Plagend hield ik even zijn hand tegen, voor hij deze om kon doen.
    ‘Buhuuuut me wants your babies…’ fluisterde ik dan ook met een klein pruillipje. Echter verdween mijn acteerkunsten totaal toen ik hem zijn vingers nat zag maken met speeksel, voor deze zijn vingers bij me naar binnen bracht. Zachtjes, maar voelbaar gleden zijn vingers in mijn kont gat. Iets wat toch wel een enorm raar gevoel was. Ik probeerde dan ook een vorm van Niels te grijpen, maar hij was helaas uit handbereik. Gelukkig haalde hij al gauw zijn vingers uit me, maar lang gespaard bleef ik niet. ‘Ready, love?’ vroeg de blondharige jongen dan ook, die best behoorlijk intimiderend uit zag, nu hij zo boven me uittorende en de macht over me had. Ik beet dan ook even zenuwachtig op mijn lip, voor ik mijn tand er helemaal in boorde toen zijn stam in me gedrukt werd. Hij boog over me heen, wat ervoor zorgde dat mijn vingers direct naar zijn rug gleden, waar ze zich inboorden. Zijn lippen gleden in mijn nek, terwijl hij maar door stootte en Niels ademhaling zwaarder werd. Mijn nagels kraste over zijn blote huid, waarbij toch wel een aantal harde kreunen mijn mond verlieten. Deels door het feit dat ik van beneden behoorlijk werd opgerekt en ook omdat Niels lichaam tegen mijn lid bleef schuren doordat hij maar bleef stoten en mij kusjes in mijn nek gunde.
    Ietwat zoekend bleven mijn handen over zijn boven lichaam gaan, terwijl mijn hoofd alweer zich dieper drukte in de kussen. De spanning was enorm hoog en zeker omdat Niels alles behalve een traag tempo aanhield.
    ‘Fuck… Niels.’ Bracht ik dan ook hijgend uit, waar mijn nagels zich weer boorden in zijn zijkanten.
    Moeizaam zocht ik zijn lippen, waar ik gulzig mijn lippen aan zijn bovenlip klemde. Algauw liet ik ze diezelfde behandeling aan zijn onderlip gunnen, waardoor Niels even trager moest stoten. Niet dat ik hierdoor op adem kon komen. Als mijn adem zojuist onregelmatig had geklonken, dan was dat niks bij wat je nu kon horen en voelen. ‘I don’t want to forget about this…ever.’ wist ik schor uit te brengen, waar mijn lippen gulzig verder gingen op zijn zachte, dunne lippen. Mijn nagels krabbelde nog aan zijn zijkanten, waarbij mijn heupen nog steeds in Niels ruwe handen gevangen zaten. Iets wat me enkel en alleen meer opgewonden maakte.
    ‘Please fuck me harder..’ vervolgde ik, waarbij de jongen direct meer tempo begon te zetten. Deels doordat ik hem weer vrij liet met mijn lippen en waarschijnlijk ook omdat ik als een van zijn vele wanhopige sletten nu overkwam. Damn. Ik snap wel waarom ze bij hem terug bleven komen; cause he is a God. Het idee dat ik vanaf nu in een grote doos van al zijn betekenisloze one night stands ging komen interesseerde me dan ook echt niks.
    Steeds harder voelde ik Niels in mij stoten en algauw hoorde ik niks anders meer dan mijn – veel – te hare gehijg en kreungeluidjes. Mijn ene hand liet Niels langzaam los, waar ik het niet kon laten om hem rond mijn eigen lid te zetten, waardoor ik dubbel gestimuleerd werd. Ruw en met een hoog tempo begon ik mijzelf af te trekken. Het duurde dan ook niet lang voordat een wit goedje uit mijn top kwam storten als een uitbarstend vulkaan en een deel tegen zowel mijn als Niels buik spoot. Kort en enorm bezweet keek ik naar mijn hand die mijn lege erectie nog na stimuleerde; voor ik mijn hoofd weer in de kussen liet vallen en uithijgde, wachtend tot Niels uiteindelijk zo goed was om ook zijn lid op of in mij leeg te lozen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 23:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR +16





    ‘Buhuuuut me wants your babies…’ fluisterde de jongen met een pruillipje wat me zachtjes had laten grinniken. Als dat zou kunnen dan hadden we vast en zeker geweldig uitziende kinderen. Jc was 'braaf' geweest en leek niet al te veel last te hebben zo bleek waardoor dit mij enkel maar stimuleerde om wat harder te gaan stootten. JC had zijn nagels in mijn rug gebeurd waarbij tijdens ons liefdesritueel behoorlijk wat diepe krasjes zich hadden gevormd al maakte me dit niet veel uit, het was een soort van souvenir van dit geweldige moment en ook een soort van terugbetaling gezien JC's onderkant wat uitgerekt zou zijn morgen -en geloof me dat was geen pretje- ‘Fuck… Niels.’ kwam er hijgend over de lippen van de krullebol terwijl ik zijn nagels nog wat dieper in me voelde steken wat automatisch ervoor zorgt dat een zacht kreuntje mijn lippen verliet, bovenop ons gehijg en gekreun die de kamer nu al een tijdje vulde. " Fack dit is zo goed." kreunde ik er ondertussen nog even door waarna mijn lippen gesmoord werden door die van hem. Onze tongen speelden lustig met elkaar en hoe passioneler ik hem zoende, hoe meer mijn gestoot verminderde gezien ik maar al te graag genoot van zijn zachte lippen, evenals zijn strakke kontje. Mijn handen hadden zich dan ook even verplaats naar zijn kaaklijn waar ik deze teder streelde. ‘I don’t want to forget about this…ever.’ kwam er schor over zijn zachte lippen wat me oprecht deed glimlachen al verdern mijn lippen alweer verhuurd door de jongen en weer plaatste ik mijn handen terug op zijn heupen zodat ik het tempo weer kon opbouwen."Me too, ik wil dit moment voor eeuwig koesteren." prevelde ik tegen zijn lippen aan , mijn duimen masseerden zijn heupen wat waardoor de jongen wat onderdaniger aan me werd ‘Please fuck me harder..’ smeekte hij waardoor ik zijn heupen wat steviger beet nam en kort plagend op zijn onderlip beet. "Don't need to say that twice." met deze woorden ging ik wat harder en ruwer in JC humpen waardoor hard gekreun over mijn lippen rolden. "Fuck J-JC je bent zo geweldig." kreunde ik half uitgeput terwijl ik mijn onderlichaam voelde tintelen wat voor mij het voorteken haf dat ik bijna aan mijn hoogtepunt kwam.
    Kort sloot ik mijn ogen en eens ik deze opende zag ik hoe de jongen zichzelf begon af te trekken wat me ook wat stimuleerde om dieper in de jongen te glijden. Het was pas toen het sperma uit Jc's lid spoot dat ik luid zijn naam kreunde en mijn zaad ook in hem leeg spoot of beter gezegd in het condoom. Helaas voor JC wilde ik het daar niet enkel bij laten en gleed dus uit hem, deed mijn condoom nogal ruw af en spoot na mezelf nog kort gestimuleerd te hebben een tweede lading over de jongens kontgaatje heen en nog en derde kleine straal over zijn torso tot ik zo goed als leeg was vanbinnen. Het condoom gleed uit mijn vingers waarna ik uitgeput naast Jc op het bed viel en mijn naakte lichaam tegen het zijne aandrukte zodat ik mijn lippen toch weer op de zijne kon planten. "Je bent de allerbeste JC." fluisterde ik in zijn oor en liet mijn hand nog even langs zijn lengte glijden waarna er haast onhoordbaar een 'I love you so much" over mijn lippen rolde.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘I'm severly allergic to stupidity – I become extremely sarcastic.’

    Als een kameel op rolschaaten probeer ik te functioneren op torenhoge pumps, terwijl ik een beetje in mijn uppie probeer het beste te maken van dit feestje; okay, dat klonk zieliger dan het in werkelijkheid is. Wat ik wel zielig vind zijn mijn voeten, die een pijnlijke, langzame dood sterven door deze moordwapens die ik heb aangetrokken. Ik vervloek diegene dan ook die me heeft weten te overtuigen ze aan te trekken. Het zult je waarschijnlijk nu niet meer zo verbazen als ik je vertel dat ik hakken niet zo gewend ben. Het liefst houd ik het bij platte zolen, maar ik heb me wijs laten maken dat ik er eens wat vrouwelijker uit zou mogen gaan zien. Nou hallelujah, als dit 'vrouwelijker' betekent, ben ik liever een man.
          Ik ben al in een slechte stemming, en deze wordt alleen maar erger als iemand besluit me onder de voet te lopen. Met de grootste moeite weet ik een enkele reis richting de vloer te voorkomen.
          ‘Kijk uit je doppen!’, roep ik geërgerd. Een beetje melodramatisch en gefrustreerd ruk ik de hakken van mijn voeten en gooi ze in de eerste de beste hoek van de kamer. Wat er verder met die ondingen gebeurt, zal me een worst wezen. Nu ik mijn frustratie heb afgericht op de dingen die je als je het mij vraagt geen schoenen meer kunt noemen, richt ik mijn aandacht op het meisje die nogal lomp tegen mij aan was gebotst. In eerste instantie wilde ik haar een Joelle-preek geven, maar toen ik haar gezichtsuitdrukking zag, beet ik wijselijk mijn tong eraf. Ze leek nogal van streek, en ik mag dan misschien wel een lompe trut zijn, een sister in nood kan wel op mijn goed bedoelde maar onhandige steun rekenen. Zuchtend pak ik zo subtiel mogelijk haar arm vast en neem haar mee naar een rustiger plekje, zodat we niet om de minuut half worden plat gewalst door de mensenmassa.
          ‘Gaat het wel?’ Ik houd mijn hoofd een tikkeltje scheef. ‘Ik ben Joelle.’


    sorry, crappy af maar moest 'm weer opnieuw schrijven na hem perongeluk verwijderd te hebben #slim

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 22:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    Eerst raak ik Noor kwijt in de mensenmassa, daarna bots ik ook nog lomp tegen een willekeurig meisje op. Ze vervloekt me, en nogal dramatisch gooit ze haar hakken van haar voeten een stuk weg. Oké, en ik dacht dat ik een dramaqueen was?
    Plots trekt het meisje me mee naar een plek waar er niet zeventien mensen tegelijkertijd in mijn nek ademen, en kijkt ze me een stuk vriendelijker aan. Goed, ze gaat me in ieder geval niet in elkaar slaan zoals Robin van plan was.
    "Gaat het wel?" Ze leunt haar hoofd een tikkeltje naar rechts. "Ik ben Joelle."
    "Eh," ik ben nog steeds een beetje in de war van wat er plotseling allemaal gebeurt en moet eerst even het meisje in me opnemen. Oké, ik ken haar niet. Denk ik, ten minste. Voor hetzelfde geldt ken ik haar wel, maar ik kan nu nergens op komen. "Ja. Nee, een beetje."
    Ik schud mijn hoofd en kan het niet laten om te lachen. Hoe leg je dit nou in een paar woorden uit? Niet, natuurlijk. Het is onmogelijk samen te vatten zonder als een complete gek te klinken.
    "Eerst vocht ik met de beste vriendin van mijn ex, en toen kwam ik mijn ex tegen. Het is allemaal nogal.. hectisch." Ik haal een hand door mijn haar om een lok voor mijn ogen weg te halen en moet even ademhalen. Wat een drukte, voel ik ineens. Dat leek me eerst niet op te vallen. "We zijn nog niet zo lang uit elkaar, en hij ging vreemd, denk ik. Onder andere met die vriendin, en dat wreef ze er even in. En ik ben gewoon een beetje een wrak, nu, maar ik ben toch naar dit stomme feestje gegaan."
    Je ratelt weer, je gaat dit meisje afschrikken. Zo houd je echt geen vrienden over. "Ik ben Suzannah, trouwens, maar zeg alsjeblieft Suus."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘I'm severly allergic to stupidity – I become extremely sarcastic.’

    Een simpele ‘nee’ was voldoende geweest, maar in plaats daarvan krijg ik het halve levensverhaal van het meisje op me afgevuurd. Daar niet van doe ik wel mijn best om te luisteren en ik knik af en toe. Pfoe, wat een drama allemaal. And this, kids, is why I don't do relationships.
          ‘Wat een bitchmove.’ Is het eerste wat ik zeg en frons. ‘En wie is die tuthola beste vriendin dan wel niet?’ Persoonlijk heb ik niet zoveel ervaring met relaties, hier en daar een fling, maar echt iets serieus heb ik nooit gedeeld met iemand. Niet met een jongen, en ook niet met een meisje. Daar niet van weet ik dat vreemdgaan verschrikkelijk is, en ongelofelijk disrespectvol. Bovendien, als mede vrouw moet je er toch voor je 'soortgenoten zijn'? Chicks before dicks. Lipbijtend kijk ik het meisje aan en knik als ze zich voorstelt.
          ‘Aangenaam kennis te maken-’ Ik laat een stilte vallen. ‘...-Suus.’ Vervolgens kijk ik haar lichtjes glimlachend aan. ‘Ik heb nog niet echt een leuke bijnaam, maar als je er eentje weet, laat het me weten.’ Probeer ik een beetje grappig te zijn en mijn oog valt op een jongen, waarvan zijn indigoblauwe polo onder de drank zit. Zo te zien probeert hij te vergeefs het plakkerige spul eraf te krijgen met een vieze theedoek. Hij komt langs ons gelopen, maar struikelt over mijn been, die ik nogal onhandig heb uitgestoken. Ik hoor hem van allerlei woorden uitroepen, die we maar beter niet kunnen herhalen. Hem nakijkend kan ik het niet laten om te lachen – noem me een sadist, maar soms kan ik gewoon genieten van andermans leed.
          ‘Een wilde gok, maar is dat hem?‘

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 23:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    shout out to my ex, you're really quite the man, you made my heart break then made me who i am



    "Yup," ik kan het niet laten om licht te glimlachen. "That's the one."
    Wat een waardeloze loser is het toch ook. Een stomme, waardeloze loser, die ook nog eens slecht is in bed, en blijkbaar ook nog eens onhandig.
    Ik steek nogmaals mijn middelvinger uit terwijl hij wegstormt, waarschijnlijk om zijn veel te dure, lelijke polo uit te wassen in de badkamer. Misschien kan een van zijn sloeries hem helpen.
    "En die enorme drankvlek was mijn werk." Ik bijt op mijn lip, nog nagenietend. "Ik heb een hekel aan dramatische exen, maar dan had hij maar niet alles dat los en vast zat moeten neuken. Hij kon er niks van, dus het verbaast me nog dat hij dat voor elkaar heeft gekregen." Dat hij me gedumpt heeft omdat hij me veeleisend vond voeg ik er maar even niet aan toe, ik zit nu te erg in mijn 'ik ben beter dan jij' fase. Naar Toby toe, dan. Naar heel veel anderen zat ik al lang in die fase.
    "En om terug te komen op je vraag, die beste vriendin is.. niet echt een leuk persoon. Waarschijnlijk ook de reden dat hij het uitgemaakt heeft. Ze heeft me nooit gemogen."
    Even grabbel ik in mijn tas, die wonder boven wonder nog steeds om mijn schouder hangt. Dan houd ik het meisje de fles wodka voor. "Wil je ook? Gekocht met Toby's creditcard, evenals ongeveer alles dat ik momenteel aanheb. Scratch that, echt álles dat ik aanheb. Victoria's Secret Lingerie op de kosten van mijn ex, wat vind je daar van?" Ik lach en zet de fles aan mijn lippen, waarna ik hem aan haar overhandig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘I'm severly allergic to stupidity – I become extremely sarcastic.’

    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Die gast heb ik wel vaker gezien, hij vond zichzelf heel wat. Zijn ego past amper in deze kamer, maar als je het mij vraagt is hij zeker niet moeder's mooiste. Bovendien is hij totaal niet mijn type.
          ‘Die vlek gaat hij er van zijn lang zal hij leven niet uit krijgen.’ Ik lach zachtjes en kijk om me heen, voordat ik Suus weer aankijk.
          ‘Ik heb hem wel vaker voorbij zien komen, en ook wat verhalen over hem gehoord. Volgens een aantal bimbo's is hij ontzettend goed, maar ik geloof jou eerder. Niet dat ik ooit van plan was het bed met hem te delen.’ Een zowaar meisjesachtige giechel rolt over mijn lippen. ‘Dit zal ongelofelijk cliché klinken en ik ken je ook pas net, maar je verdient beter.’ Ik steek mijn duim op en knik enthousiast als ze de wodka fles aan me overhandigt.
          'Yes please.’ Ik neem een aantal grote slokken en geef de drankfles weer terug. ‘Op zijn kosten? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Leer mij dat.’ Plotseling hoor ik mijn favoriete nummer door de boxen heen dreunen en ik pak Suus' arm vast.
          ‘Of jer zin in hebt of niet, maar wij gaan nu dansen.’ Ik sleur het meisje half mee terug richting de menigte en begin te dansen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 0:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    shout out to my ex, you're really quite the man, you made my heart break then made me who i am



    "Op zijn kosten? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Leer mij dat." Ik grijns en trek de kaart uit mijn tas, hij ligt er gewoon los in, zo voor het grijpen. Als iemand mijn tas jat heeft diegene meteen al zijn geld. Lekker puh. "Hij heeft het ding nooit teruggevraagd.. en ik ben het simpelweg vergeten." Zeg ik, met een grote glimlach om mijn lippen.
    "Of je er zin in hebt of niet, maar wij gaan nu dansen," zegt het meisje dan ineens, en ze trekt me mee richting de dansvloer. Of nou ja, overal is het dansvloer, maar we gaan richting de menigte. Een heftige beat vult de ruimte en iedereen om me heen danst. Ik haat dansen, maar laat me meeslepen door het tempo en de bewegingen om me heen.
    Ik voel lichamen overal, maar ben gefocust op het meisje tegenover me. Met een glimlach leg ik een van de vrolijk gekleurde pilletjes uit mijn bh op mijn tong - ze zaten in een plastic zakje, zó vies ben ik nou ook weer niet - en slik ik het ding door. Dan overhandig ik het meisje er eentje. "De enige manier waarop ik kan dansen," lach ik, terwijl ik mijn tong uitsteek om te laten zien dat het ding weg is.
    Tegen mijn achterzijde voel ik de billen van een willekeurige jongen, rechts van me staat een meisje overdreven met haar kont te schudden, en aan mijn linkerkant likt een jongen een meisje zo ongeveer af, maar het kan me eventjes helemaal niks schelen. Iets verderop staat Toby, zie ik ineens, nu met een wit shirt. Waarschijnlijk van iemand geleend, want het is minstens twee maten te klein en je ziet alles er doorheen. Hij kijkt boos in mijn richting, zijn blik non-stop op mijn gezicht. "We hebben publiek," vertel ik Joelle, en ik knik in Tobias' richting.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘I'm severly allergic to stupidity – I become extremely sarcastic.’

    Voor ik het goed en wel door heb, krijg ik een fel gekleurd pilletje in mijn handen gedrukt, en ik kijk Suus lachend aan bij haar opmerking.
          'Nou, vooruit dan maar weer.' Ik slik zelf ook het pilletje door en voel hoe de menigte steeds dichter op elkaar lijkt te dansen. Tegen mij aan voel ik de gespierde rug van een jongen en aan weerszijde word ik haast gesandwiched door twee meisjes. Ook Suus is ingeklemd door een hele groep mensen. Ik gooi spontaan mijn armen in de luchti en slaak een enthousiast kreetje uit.
          'We hebben publiek,' vertelt Suus me dan opeens, out of the blue en verbaasd kijk ik haar aan. Vervolgens volg ik de richting waarin ze knikt met mijn ogen, en laat mijn ogen vallen op de jongen van toenet. Nu alleen in een veel te strak, wit t-shirt. Sommige meisjes zouden hem nu bestempelen met 'onweerstaanbaar' of 'ongelofelijk sexy', ik kan alleen maar zeggen dat hij er ongelofelijk lachwekkend uitziet. Al helemaal gezien hij met een moordende blik richting Suus kijkt.
          'Wat heeft hij in godsnaam aangetrokken?' Ik lach weer en laat Suus een pirouette draaien. 'Als hij het zo leuk vindt om naar ons te kijken, laten we hem dan iets interessants geven om te zien.' Ik knipoog naar Suus. Ik weet niet of het door de alcohol komt, of door het pilletje – of allebei – maar Suus ziet er opeens bijzonder aantrekkelijk uit. Zodoende trek ik het meisje wat dichter naar me toe, en begin wat minder stuiterbal-achtig te dansen, en wat meer sensueler met mijn heupen te bewegen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 0:25 ]


    I just caught the wave in your eyes