• Met dit spelletje moet je een 'stel dat'-scenario uitschrijven. De persoon eronder moet dan beantwoorden en een nieuwe vraag stellen.

    Ik begin:
    Stel dat elk voorwerp gevoel zou hebben, waarmee zou je de meeste medelijden hebben?

    Naar diegene met teddybeer achtige wezens ;D

    Stel dat je een andere naam mocht kiezen, welke zou dat zijn?


    obsessive rage

    Mijn eigen naam. Ik vind mijn naam veel te leuk!

    Stel dat je een puppy mocht adopteren, hoe zou je deze noemen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het een meisje is Lily, dat vind ik wel mooi passen bij een schattig hondje en als jongetje Tiger, want dat vind ik juist weer stoer voor zo'n schattig hondje (;

    Stel je kon maar twee mensen verkering vragen, de populairste uit je klas en de minst populaire uit de klas, wie zou je kiezen? (En ze zijn allebei natuurlijk hot (; )

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 15:52 ]


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Geen van beiden, want waarom zou je op uiterlijk alleen afgaan?

    Stel dat je vast zit met je arm tussen de muur en een steen en er is niemand om te helpen. Wat zou je doen?

    Het heel erg niet leuk vinden en proberen zeep tussen die steen en mijn arm te doen zodat ik los kan komen.

    Stel dat je beroemd was, waardoor zou dat zijn?


    obsessive rage

    Hoe kom je aan zeep als je vast zit. XD

    Ik denk door komedie :)

    Stel je bent de laatste persoon op aarde, hoe zou je je leven leiden

    Ik zou uren gaan gamen (ervan uitgaande dat elektriciteit e.d. nog steeds werkt), zoveel mogelijk boeken lezen, series kijken & uiteindelijk, wanneer ik het helemaal zat ben, maak ik waarschijnlijk een einde aan mijn leven want zelfs een einzelgänger als ik houd het waarschijnlijk niet eeuwig vol.

    Stel je zou naar een plek naar keuze mogen verhuizen om daar de rest van je leven te wonen, waar zou je heen willen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet het niet, uhm... Niet bestaand? Neverland. Anders denk ik gewoon waar ik nu al woon, als ik echt moet verhuizen naar een mooi huisje in dezelfde omgeving ;D

    @DancingWolf: Zit in mijn tas haha, die heb ik altijd bij me dus...

    Stel dat je één docent mocht vervangen, welke zou dat zijn?


    obsessive rage

    Mijn communicatiedocent

    Stel dat je vast komt te zitten in een muur en alleen je hoofd steekt eruit, wat doe je dan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heel hard schreeuwen, denk ik.

    Stel je krijgt de kans om één ding uit je verleden opnieuw te doen, wat zou je kiezen?


    26 - 02 - '16

    Het niet verpesten met de jongen die ik leuk vond/vind.

    Stel dat je geen internet meer had, wat zou je dan doen?


    Love knows no limits.

    Boeken lezen en dansen

    Stel dat je beroemd zou zijn, hoe ben je dan bekend geworden?


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik hoop acteren maar waarschijnlijk zingen (alleen omdat iedereen die mij kent vind dat ik mooi kan zingen).

    Stel dat je iemand uit een film mocht zijn (maar dan echt), uit welke film zou jij dan willen zijn?

    Wendy Darling van Once Upon a Time.

    Stel dat je één ding aan jezelf zou kunnen veranderen, wat zou dat zijn?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 8:12 ]


    obsessive rage

    DarIing schreef:
    Wendy Darling van Once Upon a Time.

    Stel dat je één ding aan jezelf zou kunnen veranderen, wat zou dat zijn?


    Mooi kunnen zingen.

    Stel je moet drie jaar deleten uit je leven. Welke drie jaar zouden dat zijn?