• Met dit spelletje moet je een 'stel dat'-scenario uitschrijven. De persoon eronder moet dan beantwoorden en een nieuwe vraag stellen.

    Ik begin:
    Stel dat elk voorwerp gevoel zou hebben, waarmee zou je de meeste medelijden hebben?

    Wakker worden.

    Stel dat je vandaag 10 euro op straat zou vinden, wat zou je doen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Veel ijs kopen

    Stel je zou een kasteel compleet gemaakt van zoetigheden vinden, wat zou je dan doen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Opeten en proberen niet misselijk te worden.

    Stel dat je heel veel geld had, wat zou je dan als eerste kopen?


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    een eigen huis !!

    stel dat je een vlinder bent ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dan zou ik heel ver weg vliegen.

    Stel dat je opeens 10 jaar ouder bent, wat zou je doen?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 22:53 ]


    chaos makes the muse

    Oh shit. Ik zou alles opgeven, want ik wil niet 30 zijn :(

    Stel dat je elk baantje kon krijgen, wat zou je gaan doen?

    Neurologe (:

    Stel dat je ieder personage (zowel uit je eigen verhalen, als uit boeken, films, series, ect.) kon zijn, welke zou het dan zijn?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zo'n soortgelijke vraag is al geweest, maar nu ik ook mijn eigen personages mag zijn, ga ik hem toch beantwoorden. (: Ik zei de vorige keer Jon uit Jo Nesbo's Middernachtzon, maar mijn eigen personage Risa Stankic is toch ook wel heel intrigerend. Een koele, eenzame seriemoordenaar die als een parasiet overal zijn gang kan gaan zonder dat iemand hem doorheeft.

    Stel dat je de hele supermarkt gratis kan leegkopen, welk artikel zou als eerste in je mandje belanden?


    oi, suzy

    Chocolade (,:

    Stel je wordt wakker en er worden alleen nog maar talen gesproken waar je geen woord van kent, wat zou je doen?


    chaos makes the muse

    Proberen met handgebaren uit te zoeken waar ik ben. Als dat niet lukt waarschijnlijk gillen.

    Stel dat je een levende baby draak in de wasmachine vind, wat zou jouw reactie zijn?


    obsessive rage

    Ik zou hem een knuffel geven.

    Stel dat iedereen in je omgeving met zijn/haar hoofd knikte zoals een leguaan, wat doe je dan?


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Iedereen onthoofden. Probleem opgelost. :Y)

    Stel dat er duizend schalen met heerlijke brownies voor je zouden staan, wat zou je doen?


    oi, suzy

    weglopen, omdat Ik weet dat Ik niet zo van brownies Ben en anders verleid ga worden.

    Stel Je zou kunnen tijdreizen, waar zou Je Dan heen gaan (welke tijd/era als voorbeeld)?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou naar de toekomst gaan, zeg ongeveer 100 jaar verder, om te kijken hoe de wereld dan is.

    Stel dat je vast komt te zitten in een geluidsdichte kamer voor 2 dagen. Hoe zal jij je tijd verdoen?

    Slapen denk ik :)

    Stel dat Anakin/Luke Skywalker je komt halen welke planeet zou je dan heen willen?


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT