• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt allen! Ik ben zó blij dat ik deze kans krijg! En ooh, al die knopjes, hoe zal ik daar ooit gewend aan raken. :')

    Aan de users die het niet zijn geworden, volgende keer beter! Ik heb vorig jaar ook meegedaan en werd het toen niet. Ik merk dat ik heel hard veranderd ben tegenover een jaar geleden, mijn inzending zag er volgens mij echt totaal verschillend uit tegenover die van nu. En wees niet te getreurd, geef toe dat het fantastisch is om user te zijn op Quizlet, of je nu moderator bent of niet!


    I wanna be a wizard!

    Ik ben jullie helemaal vergeten te feliciteren, dames en heren. Dus bij deze; gefeliciteerd. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Nee, ik vond het helemaal niet creepy. ^^ Nogmaals bedankt, het is fijn om zulke berichtjes te lezen. Ik had ook nooit laten weten dat ik meedeed op het forum, dus het is normaal dat je dat niet wist. ^^

    Oke, haha. Geen dank. (bloos) En zulke berichtjes zijn altijd een soort van aanmoedigend, waarvoor het ook is. Dat heb ik zelf dan tenminste, dat is dat vertrouwen in je vermogen. Dan heb ik het nu vooral over in het algemeen, maar ik hoop dat je me snapt, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteeerd <3


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Oh, ik had dit topic nog niet gezien. Gefeliciteerd iedereen en veel succes! ^^


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Nu ik terug ben kan ik jullie ook eindelijk feliciteren! *O* Het ziet er heel raar uit om plots elf mensen extra in het rood te zien. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Melissa nu zijn er twee Melissa's in het team :Y)

    Volgens mij hadden we het daar nog over aan het begin van de verkiezingen :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    @Melissa nu zijn er twee Melissa's in het team :Y)

    Volgens mij hadden we het daar nog over aan het begin van de verkiezingen :')


    Dat klopt, ja. x)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteeerd!!!!!!!!!!!!!!


    How you doin'

    Gefeliciteerd moderators! Veel succes met jullie nieuwe baantje!

    Gefeliciteerd iedereen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you