• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Macarons schreef:
    Dat wordt nog eens wat als een mod op de mobiel zit. Respect :')

    Ik kan het inderdaad niet aanraden als je net aangesteld bent. Na twee jaar leer je het eigenlijk nog steeds niet ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    That's it. Ik ga niet meer meedoen aan dit soort dingen. Succes nieuwe mods.


    26 - 02 - '16

    Recherche schreef:
    (...)
    Ik kan het inderdaad niet aanraden als je net aangesteld bent. Na twee jaar leer je het eigenlijk nog steeds niet ;D


    Snap je nu waarom ik dacht dat mijn mobiel flipte :W

    Villainess schreef:
    (...)

    Snap je nu waarom ik dacht dat mijn mobiel flipte :W

    Nee, want ik ben erachter gekomen voordat ik op het forum ging ;D
    Maar ik heb sindsdien nog steeds hartverzakking momentjes als ik soms eens misklik op het forum.


    Deep inside, I've never felt alive

    Villainess schreef:
    (...)

    Dat is aardig van je om te zeggen, bedankt c:
    Meld je de volgende keer nog eens aan! Ik bedoel, je hebt nu ervaring met wat je in moet vullen enzo, je hebt nu maaaanden de tijd om jezelf te ontwikkelen. Dan kan ik je volgende keer Crewbie gaan noemen haha (krul)


    Haha super lief! Ik weet niet of ik me nog eens ga aanmelden maar dankje! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Erlebnis schreef:
    That's it. Ik ga niet meer meedoen aan dit soort dingen. Succes nieuwe mods.

    Het is uiteraard jammer dat je niet uit werd gekozen, maar dat is life (: Wees anders gewoon blij voor de nieuwe mods, zonder te moppen? (niet gemeen bedoeld, maar ik vind het altijd gewoon zo rot als men niet gewoon blij kan zijn voor anderen, zonder meteen mee te delen dat ze het kut vinden dat ze zelf niet uitgekozen zijn.)


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Het is uiteraard jammer dat je niet uit werd gekozen, maar dat is life (: Wees anders gewoon blij voor de nieuwe mods, zonder te moppen? (niet gemeen bedoeld, maar ik vind het altijd gewoon zo rot als men niet gewoon blij kan zijn voor anderen, zonder meteen mee te delen dat ze het kut vinden dat ze zelf niet uitgekozen zijn.)


    Ik ben blij voor de mods. Echt. Alleen vind ik het jammer dat ik moeite steek in een aanmelding, ik zolang wacht en dan deze teleurstelling krijg. Daarbij zit ik niet lekker in mijn vel waardoor dit gewoon niet fijn binnenkomt. Sorry als ik over laat komen dat ik het niet gun. Vind het verdomd lastig om deze teleurstelling te moeten verwerken. That's it.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik ben blij voor de mods. Echt. Alleen vind ik het jammer dat ik moeite steek in een aanmelding, ik zolang wacht en dan deze teleurstelling krijg. Daarbij zit ik niet lekker in mijn vel waardoor dit gewoon niet fijn binnenkomt. Sorry als ik over laat komen dat ik het niet gun. Vind het verdomd lastig om deze teleurstelling te moeten verwerken. That's it.

    Dat lijkt me inderdaad ook best lastig, als je ook al niet lekker in je vel zit! Misschien moet je er gewoon even een nachtje over slapen? Ik zou gewoon even lekker de boel de boel hier laten en dan kan je morgen wel weer kijken naar de vertrouwenspersonen. ^^
    De ene functie is de andere niet (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Dat lijkt me inderdaad ook best lastig, als je ook al niet lekker in je vel zit! Misschien moet je er gewoon even een nachtje over slapen? Ik zou gewoon even lekker de boel de boel hier laten en dan kan je morgen wel weer kijken naar de vertrouwenspersonen. ^^
    De ene functie is de andere niet (;


    Ik heb aan zoveel verschillende dingen meegedaan en niets heb ik daadwerkelijk gehaald. Wat betekent mijn inzet dan nog?


    26 - 02 - '16

    Recherche schreef:
    (...)
    Dat lijkt me inderdaad ook best lastig, als je ook al niet lekker in je vel zit! Misschien moet je er gewoon even een nachtje over slapen? Ik zou gewoon even lekker de boel de boel hier laten en dan kan je morgen wel weer kijken naar de vertrouwenspersonen. ^^
    De ene functie is de andere niet (;

    Ja, precies wat Sofie net zei ^^ (: Slaap gewoon een nachtje over. <3


    -

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik heb aan zoveel verschillende dingen meegedaan en niets heb ik daadwerkelijk gehaald. Wat betekent mijn inzet dan nog?


    He, ik herinner me nog dat je columnist bent geworden (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    He, ik herinner me nog dat je columnist bent geworden (;


    Yup, maar daar zijn er ook 1001 die het beter kunnen en die functie harder verdienen dan ik.


    26 - 02 - '16

    Dat ik het niet geworden ben is oké. Maar dat andere het niet geworden zijn terwijl mensen die niet eens van fatsoenlijk hoofdletter gebruik hebben gehoord het wel zijn geworden gaat er bij mij niet helemaal in. Maar hè, dat is mijn mening.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Van harte gefeliciteerd!! Er zitten echt een paar mensen tussen die ik het echt heel hard gun en ik hoop dat iedereen gauw zijn draai zal vinden binnen de crew!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    OpgeroldEten schreef:
    Dat ik het niet geworden ben is oké. Maar dat andere het niet geworden zijn terwijl mensen die niet eens van fatsoenlijk hoofdletter gebruik hebben gehoord het wel zijn geworden gaat er bij mij niet helemaal in. Maar hè, dat is mijn mening.


    Nu heb ik dus niet meegedaan aan deze verkiezing (vanwege verschillende redenen) — maar ik begrijp je punt volledig.


    That is a perfect copy of reality.