• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik ben blij dat er ook wat onbekendere users tussen zitten. Dan is het toch wel een goede representatie van de rest van Q (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Virtues schreef:
    Nu ben ik ook alle anderen vergeten te feliciteren :') Nou ja, jullie hebben het zeker verdiend en ik zie er naar uit om met jullie te werken! *O*


    Sheize nu moet ik ook al op gaan passen bij jou wat ik ga zeggen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gefeliciteerd, allemaal :3


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Philip schreef:
    (...)

    Sheize nu moet ik ook al op gaan passen bij jou wat ik ga zeggen :'D

    Je moet pas oppassen dat ik je niet per ongeluk ban ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Je moet pas oppassen dat ik je niet per ongeluk ban ^^


    Sws dat je dat doet en dat je me dan appt like; You got pranked, Bitch and me be like ?? *tries to logg in* realize I got banned. #forever alone :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hierbij meld ik dat de users die gemeen tegen mij zijn geen ban zullen krijgen, maar dat ik voortaan al hun posts, verhalen en andere teksten in het geel zal zetten, opdat iedereen gek word van die kleur en nooit meer een post van je zal lezen (wbw)

    Villainess schreef:
    Hierbij meld ik dat de users die gemeen tegen mij zijn geen ban zullen krijgen, maar dat ik voortaan al hun posts, verhalen en andere teksten in het geel zal zetten, opdat iedereen gek word van die kleur en nooit meer een post van je zal lezen (wbw)



    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Villainess schreef:
    Hierbij meld ik dat de users die gemeen tegen mij zijn geen ban zullen krijgen, maar dat ik voortaan al hun posts, verhalen en andere teksten in het geel zal zetten, opdat iedereen gek word van die kleur en nooit meer een post van je zal lezen (wbw)


    Thats so evil. :'o you are such a cruel animal to me. I bet i'm going to be the first. Gdmnt :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Villainess schreef:
    Hierbij meld ik dat de users die gemeen tegen mij zijn geen ban zullen krijgen, maar dat ik voortaan al hun posts, verhalen en andere teksten in het geel zal zetten, opdat iedereen gek word van die kleur en nooit meer een post van je zal lezen (wbw)

    Ghehe

    Hmmm, wat zei je? Xxx, je grote liefde Lieke.

    Pff, zomaar mijn berichten binnenlopen! Kun je wel! Ik meld je hoor! (cat)

    Pas maar op, ik verban je en maak ondertussen AL je berichten geel zodat iedereen je zal haten als je weg bent omdat je nooit iets nuttigs in een normale kleur hebt toegevoegd aan deze site. Xxx, nog steeds de jouwe, Lieke.

    Ik kan hier echt niet tegen, mijn ogen protesteren :')

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 20:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 sep 2016 - 20:22 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh no... a mod war :'D lmfao


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Oh no... a mod war :'D lmfao

    Wees maar blij dat je buitenstaander bent :') Straks gaan er nog doden vallen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefeliciteeeerd! *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip schreef:
    (...)

    Sws dat je dat doet en dat je me dan appt like; You got pranked, Bitch and me be like ?? *tries to logg in* realize I got banned. #forever alone :c

    HAha Je brengt me op ideeen :Y)

    Ik excuseer me alvast voor het gebrek aan puntjes op de e, maar deze laptop haat me aka kan dat niet

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 20:44 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    HAha Je brengt me op ideeen :Y)


    Pech gehad. Ik ga morgen snel mijn nummer veranderen door jou :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Augurey schreef:
    En aan iedereen die mensen te jong vinden: hé, guys, ik was dertien en vier maand toen ik bèta-reader werd. Honestly was ik er toen te jong voor, maar ik heb er heel veel uit geleerd en ik ben er sneller volwassen door geworden. Dus voor we met vooroordelen gaan rond gooien, geef ze eens een kans.


    Maar jij was bèta, dat is wat anders dan moderator. 8D Die moeten probleemoplossend kunnen werken, maar het is een feit dat dat gedeelte van je brein pas later echt ontwikkeld. Dat is voor mij eigenlijk het enige obstakel dat jongere mods hebben (en dat ze vaak nog niet zo lang van Q lid zijn en zich niet zo wegwijs kunnen maken, maar dat kunnen oudere leden die niet zo lang lid zijn ook, tbh).

    Awh, maar thanks dat je mij mod wilde zien worden! Eigenlijk was ik nog niet eens goed genoeg voor de tweede ronde. 8D


    Your make-up is terrible