• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Yup, maar daar zijn er ook 1001 die het beter kunnen en die functie harder verdienen dan ik.


    Dat ben ik niet met je eens. Ik ken je niet goed, maar het werk dat ik van je gelezen heb vind ik erg goed. En nee dit zeg ik nou niet alleen om je op te vrolijken. Promised.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 0:14 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Jarpad schreef:
    (...)

    Dat ben ik niet met je eens. Ik ken je niet goed, maar het werk dat ik van je gelezen heb vind ik erg goed. En nee dit zeg ik nou niet om je op te vrolijken. Promised.


    Dankje, maar ik heb mijn kans gehad


    26 - 02 - '16

    OpgeroldEten schreef:
    Dat ik het niet geworden ben is oké. Maar dat andere het niet geworden zijn terwijl mensen die niet eens van fatsoenlijk hoofdletter gebruik hebben gehoord het wel zijn geworden gaat er bij mij niet helemaal in. Maar hè, dat is mijn mening.


    Buiten mijn aanmelding om, kan ik me hier wel in vinden eigenlijk. But who am I to judge haha.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 0:31 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Nu heb ik dus niet meegedaan aan deze verkiezing (vanwege verschillende redenen) — maar ik begrijp je punt volledig.


    Ik heb mee gedaan en ben wonderbaarlijk verder gekomen dan de eerste ronde. Dat ik het niet geworden ben is jammer maar begrijpelijk. Maar er staan echt mensen tussen waarvan ik het niet kan begrijpen dat zij het zijn geworden terwijl ik weet dat andere het niet zijn geworden die zoveel beter waren geweest.
    Ik weet niet waar het mis ging maar van deze lijst moet ik gewoon lachen. En er staan er ook wel een paar tussen waarvan ik denk: "die zijn goed." Maar ook enkele waarbij ik vanaf het begin al had: 'als zij het worden neem ik het niet meer serieus.'

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 0:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik heb mee gedaan en ben wonderbaarlijk verder gekomen dan de eerste ronde. Dat ik het niet geworden ben is jammer. Maar er staan echt mensen tussen waarvan ik het niet kan begrijpen dat zij het zijn geworden terwijl ik weet dat andere het niet zijn geworden die zoveel beter waren geweest.
    Ik weet niet waar het mis ging maar van deze lijst moet ik gewoon lachen. En er staan er ook wel een paar tussen waarvan ik denk: "die zijn goed." Maar ook enkele waarbij ik vanaf het begin al had: 'als zij het worden neem ik het niet meer serieus.'


    Ik heb 2,5/1,5 jaar geleden een keer meegedaan — en ik begrijp volkomen waarom ik het niet geworden ben, want het formulier van de tweede ronde die ik inleverde was ook dramatisch maar ach. Daarnaast zit ik nu ook met tijd en actieve/inactieve periodes. Maar anyways, om even terug te komen op je punt.. Ik ben het met je eens, nu lachte ik niet toen ik de gekozen mensen zag - want ze zijn gekozen met een reden. Echter vraag ik mij wel af bij sommigen hoe ze gekozen zijn — anderen daarentegen vind ik weer wel goede keuzes.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 0:25 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ^ Ik denk dat de oude moderators een goede en weloverwogen beslissing hebben genomen. Het correcte hoofdlettergebruik (en/of de leeftijd) speelt niet altijd een rol op het nu eenmaal zijn van een goede, serieuze moderator. Moderator zijn is een vak op zich waar nog aan geschaafd moet worden (je bent sowieso nog niet een perfecte, volleerde moderator), maar degene die uitgekozen zijn, zullen zeker al enkele belangrijke basiscapaciteiten bezitten.
    Wie weet werden de moderators verbluft door zijn/haar aanmelding, ook al is zij/hij erg jong, of lijkt ze niet geschikt als moderator door het profiel oid. Heb vertrouwen in de moderators.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het niet een beetje oneerlijk om de nieuwe mods gelijk al te judgen terwijl ze nog niet eens een kans hebben gehad? Give people a chance, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    Is het niet een beetje oneerlijk om de nieuwe mods gelijk al te judgen terwijl ze nog niet eens een kans hebben gehad? Give people a chance, haha.


    Kan het eigenlijk niet anders verwoorden.
    Grammatica is belangrijk, maar ook niet de belangrijkste maatstaf. Kijk maar naar mij, toen ik net moderator werd, wist ik nauwelijks het verschil tussen een punt en een komma. Als je op andere vlakken uitblinkt en we zien dat de grammatica werkbaar is en verbeterd kan worden, wordt je ook gekozen.

    Succes nieuwe collega's! Eindelijk wat meer testosteron!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd allemaal! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteerd allemaal! ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kan het eigenlijk niet anders verwoorden.
    Grammatica is belangrijk, maar ook niet de belangrijkste maatstaf. Kijk maar naar mij, toen ik net moderator werd, wist ik nauwelijks het verschil tussen een punt en een komma. Als je op andere vlakken uitblinkt en we zien dat de grammatica werkbaar is en verbeterd kan worden, wordt je ook gekozen.

    Succes nieuwe collega's! Eindelijk wat meer testosteron!*O*

    Haha heel wat mannen nu!^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merlins pink soks, vergeet ik bijna de rest te feliciteren, haha

    Gefeliciteerd allemaaaaal! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik wil de mensen die door zijn even feliciteren. Vooral Lieke en Femke.

    Voor de andere 11 die niet door zijn, die krijgen van mij een super dikke knuffel want geloof me, dat kunnen ze wel gebruiken als ze dit heel graag wouden. (:

    Ik heb alle vertrouwen in de nieuwe moderators.


    Hugs.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 8:08 ]

    Wauw, ik werd net wakker en het eerste kwartier heb ik echt op mijn bed zitten stuiteren. Ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dankjewel allemaal! & gefeliciteerd naar de rest *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Om nog even terug te komen op de discussie: ik begrijp jullie punt. Van sommige mensen ben ik ook verbaasd dat ze het niet zijn geworden (als in, ik heb de lijst zes keer gelezen voor ik moest toegeven dat ze er ècht niet in stonden). Maar wat er al gezegd word, het is iets waar je in moet groeien. Probeer open te staan voor de nieuwe mods, al kan ik begrijpen dat dit met frustratie en teleurstelling lastig is. De oude mods hebben maanden gedaan over hun besluit, ik denk dat ze wel weten wat ze doen. (Dit zeg ik niet om mezelf credit te geven, maar omdat het niet helemaal eerlijk is dat we kritiek krijgen terwijl wij zelf geen vinger in de pap hadden met welke keuzes er werden gemaakt. Vierentwintig uur geleden waren wij ook gewoon deelnemers die van niets wisten, het is geen vriendjespolitiek pf zoiets. Denk niet te hard over ons alsjeblieft. :/)