• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!!!

    Nou, nou, nou. Gaat weer lekker met de positieve reacties. Dat mensen gekozen zijn, ook al is hun spelling nog niet optimaal, betekent niet dat ze gelijk de functie niet aankunnen? Logisch dat er gekeken wordt naar de jongere users, want de kans is veel groter dat zij blijven hangen op Quizlet en de ouderen sneller zullen afhaken. Niet zo snel oordelen over keuzes. Er is zeker weten goed over nagedacht.


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd guys. Ben benieuwd. (:


    The truth is out there.

    Dan ben ik wel benieuwd wie er hier zo slecht is met grammatica, want ik heb niemand voorbij zien komen in de beginpost waarvan hun schrijftaal op breezertaal lijkt. Het overdrijven is ook een vak op zich.

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Dit is eerlijk waar één van de mooiste complimenten die ik al gehoord heb. Je hebt me zelfs stil gekregen, dus oprecht bedankt. ^^

    Aww, ik vond mezelf juist zo creepy klinken! But no problemo, It's true tho. Ik wist eigenlijk niet dat je meedeed (hield het ook niet actief in de gaten), dus het was een verrassing dat je ertussen stond hehe.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 11:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd allemaal!! c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RuPaul schreef:

    (...)
    Aww, ik vond mezelf juist zo creepy klinken! But no problemo, It's true tho. Ik wist eigenlijk niet dat je meedeed (hield het ook niet actief in de gaten), dus het was een verrassing dat je ertussen stond hehe.

    Nee, ik vond het helemaal niet creepy. ^^ Nogmaals bedankt, het is fijn om zulke berichtjes te lezen. Ik had ook nooit laten weten dat ik meedeed op het forum, dus het is normaal dat je dat niet wist. ^^

    Ik ga nog even van de gelegenheid gebruik maken om alle anderen die door zijn te feliciteren, ik geloof dat jullie goede moderators zullen worden. Diegenen die het net niet geworden zijn, ik hoop dat jullie de moed nog niet opgegeven hebben, want jullie kunnen uiteindelijk nog altijd potentie hebben.


    Take me to wonderland

    Gefeliciteerd, iedereen! Jullie verdienen het allemaal! :"D
    Het boeit mij trouwens niets als een mod niet zogenaamd 'perfect' typt. Het zijn tenslotte mods en geen bèta's en ze zijn gekozen voor heel andere kwaliteiten. Ik heb het volste vertrouwen in de keuze van de oude, hoogbejaarde modjes. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd allemaal! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nu ben ik ook alle anderen vergeten te feliciteren :') Nou ja, jullie hebben het zeker verdiend en ik zie er naar uit om met jullie te werken! *O*

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 12:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Brynjolf schreef:
    Gefeliciteerd, iedereen! Jullie verdienen het allemaal! :"D
    Het boeit mij trouwens niets als een mod niet zogenaamd 'perfect' typt. Het zijn tenslotte mods en geen bèta's en ze zijn gekozen voor heel andere kwaliteiten. Ik heb het volste vertrouwen in de keuze van de oude, hoogbejaarde modjes. (:

    Hela, ik ben pas net twintig, hè! En in mijn hoofd ben ik 17. Dus hoogbejaard mag je wel weglaten ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Charbonneau schreef:
    Nou, nou, nou. Gaat weer lekker met de positieve reacties. Dat mensen gekozen zijn, ook al is hun spelling nog niet optimaal, betekent niet dat ze gelijk de functie niet aankunnen? Logisch dat er gekeken wordt naar de jongere users, want de kans is veel groter dat zij blijven hangen op Quizlet en de ouderen sneller zullen afhaken. Niet zo snel oordelen over keuzes. Er is zeker weten goed over nagedacht.


    Wat ik uit dit bericht opmaak is dat jongere users over oudere users gekozen worden omdat er een grotere kans is dat ze langer blijven plakken? Dit terwijl oudere users soms al 6+ jaar op Q kunnen zitten. Is dit echt zo?


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Wat ik uit dit bericht opmaak is dat jongere users over oudere users gekozen worden omdat er een grotere kans is dat ze langer blijven plakken? Dit terwijl oudere users soms al 6+ jaar op Q kunnen zitten. Is dit echt zo?

    Precies dat dus. Als je hier al 6+ jaar zit, dan is de kans groot dat je op een gegeven moment gaat denken ''joh, ik word hier te oud voor''.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Precies dat dus. Als je hier al 6+ jaar zit, dan is de kans groot dat je op een gegeven moment gaat denken ''joh, ik word hier te oud voor''.


    De jongere mensen kunnen echter ook al 4/5 jaar of langer op deze site zitten. Ik denk ook dat de oudere users die zich hebben aangemeld niet van plan zijn om binnenkort te stoppen toch? Of zie ik dat nu verkeerd?


    That is a perfect copy of reality.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Precies dat dus. Als je hier al 6+ jaar zit, dan is de kans groot dat je op een gegeven moment gaat denken ''joh, ik word hier te oud voor''.


    Ergens snap ik die redenering, maar tegelijkertijd vind ik het ook jammer om er maar van uit te gaan dat oudere users ‘toch wel weggaan’ en daardoor niets meer voor de site zouden kunnen betekenen. :/

    Ik hoop niet dat dat de (hoofd)reden was dat ik geen mod ben geworden, want ik ben echt niet van plan om binnenkort weg te gaan. Dan hadden ze beter leeftijdsgrenzen kunnen aangeven. :'P

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Precies dat dus. Als je hier al 6+ jaar zit, dan is de kans groot dat je op een gegeven moment gaat denken ''joh, ik word hier te oud voor''.


    Nu ga ik hier, als "oude user", toch even op inhaken want ik stoor me de hele morgen al aan het feit er gezegd is dat oudere Users daarom geen kans zouden maken op het moderatorschap ( alsof jongere er niet ineens voor kunnen kiezen af te haken??).
    Ik zit al 6 jaar op Q en hoewel ik een korte fase heb gehad dat ik dacht "te oud" te zijn, ben ik er nog steeds. Ik kom hier nog altijd met plezier en was eveneens niet van plan weg te gaan op korte termijn; een punt waar ik goed over heb nagedacht toen ik besloot mezelf aan te melden. Als je het mij vraagt vind ik die reden dan ook zwaar belachelijk, mocht dit werkelijk zo zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'