• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Precies dat dus. Als je hier al 6+ jaar zit, dan is de kans groot dat je op een gegeven moment gaat denken ''joh, ik word hier te oud voor''.


    Ik zou hier toch even tegenin willen gaan eigenlijk. Zowel een jonge user die hier nog niet extreem lang zit als een wat oudere user die meer ervaring heeft zowel met Q als levenservaring heeft voor en nadelen. Het is dus niet waar dat een oudere user geen kans maakt of per se minder kans maakt. Er zijn de afgelopen keer voornamelijk wat oudere users aangenomen. Het hele mod team is aan de oude kant, dus nogmaals, oudere users die langer lid zijn maken zeker niet minder kans. Ik vind dat we nu toch een heel divers team hebben qua leeftijden en ook bij deze verkiezingen zijn er weer gewoon nieuwe mods bij van in de 20 c: Er zit natuurlijk wel een verschil in wat je met een hele jonge user kan en met een hele oude. Beide hebben zoals ik al zei grote voordelen.

    Edit: Dus nogmaals voor de duidelijkheid: Niemand is afgekeurd of goedgekeurd enkel om zijn of haar leeftijd. Dat zou ik ronduit schandalig vinden persoonlijk.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:17 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zeg niet dat oudere users geen kans hebben, maar ik zeg alleen maar dat de jongere users die nog wat minder met de spelling zijn ook een kans maken.


    Pretty is just a pretty word.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    De jongere mensen kunnen echter ook al 4/5 jaar of langer op deze site zitten. Ik denk ook dat de oudere users die zich hebben aangemeld niet van plan zijn om binnenkort te stoppen toch? Of zie ik dat nu verkeerd?

    Wat Annemarije bedoelt te zeggen is dat wij de laatste paar jaren een trend hebben gezien van mensen die zich aanmelden en aangenomen worden en vervolgens gaan studeren en ervoor kiezen om te stoppen omdat het te druk wordt. Of ze beginnen net en denken dat het te combineren valt, maar dat valt in de praktijk vaak vies tegen.
    Dan is het goed om je blik te verruimen naar jongere mods. In vergelijking met een 18-jarige is een een vijftien jarige nog in ontwikkeling en kan nog veel leren. Ook valt dan de drukte qua schoolwerk nog heel erg mee op de middelbare school in vergelijking met een studie op het hoger onderwijs.

    Ik zeg overigens niet dat wij hier ons op hebben gefocust, in tegendeel. We hebben een heleboel verschillende mensen in de tweede ronde gehad.
    En wat Anna zegt, kan ik alleen maar beamen: niemand is afgekeurd vanwege zijn leeftijd. Dat zou echt belachelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol, tig pagina's en dus dacht ik dat ik veeeeeeeelste laat zou zijn met feliciteren! Gelukkig blijkt het wel mee te vallen als ik de datum van het topic zo bekijk.
    Anyways, GEFELICITEERD! Er zitten echt nieuwe mods tussen waarvan ik hoopte dat ze het zouden worden. Anderen ken ik weer niet zo goed maar ik denk dat er goed nagedacht is over deze beslissing en ben reuze benieuwd hoe de nieuwe mods hun taken vinden zullen! Proficiat! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Recherche schreef:
    (...)
    Wat Annemarije bedoelt te zeggen is dat wij de laatste paar jaren een trend hebben gezien van mensen die zich aanmelden en aangenomen worden en vervolgens gaan studeren en ervoor kiezen om te stoppen omdat het te druk wordt. Of ze beginnen net en denken dat het te combineren valt, maar dat valt in de praktijk vaak vies tegen.
    Dan is het goed om je blik te verruimen naar jongere mods. In vergelijking met een 18-jarige is een een vijftien jarige nog in ontwikkeling en kan nog veel leren. Ook valt dan de drukte qua schoolwerk nog heel erg mee op de middelbare school in vergelijking met een studie op het hoger onderwijs.

    Ik zeg overigens niet dat wij hier ons op hebben gefocust, in tegendeel. We hebben een heleboel verschillende mensen in de tweede ronde gehad.
    En wat Anna zegt, kan ik alleen maar beamen: niemand is afgekeurd vanwege zijn leeftijd. Dat zou echt belachelijk zijn.


    Dit verduidelijkt het al heel wat meer! Bedankt!


    That is a perfect copy of reality.

    Recherche schreef:
    (...)
    Wat Annemarije bedoelt te zeggen is dat wij de laatste paar jaren een trend hebben gezien van mensen die zich aanmelden en aangenomen worden en vervolgens gaan studeren en ervoor kiezen om te stoppen omdat het te druk wordt. Of ze beginnen net en denken dat het te combineren valt, maar dat valt in de praktijk vaak vies tegen.
    Dan is het goed om je blik te verruimen naar jongere mods. In vergelijking met een 18-jarige is een een vijftien jarige nog in ontwikkeling en kan nog veel leren. Ook valt dan de drukte qua schoolwerk nog heel erg mee op de middelbare school in vergelijking met een studie op het hoger onderwijs.

    Ik zeg overigens niet dat wij hier ons op hebben gefocust, in tegendeel. We hebben een heleboel verschillende mensen in de tweede ronde gehad.
    En wat Anna zegt, kan ik alleen maar beamen: niemand is afgekeurd vanwege zijn leeftijd. Dat zou echt belachelijk zijn.

    Yas, dit bedoelde ik. Dankuzeer, Sofie! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Recherche schreef:
    (...)
    Hela, ik ben pas net twintig, hè! En in mijn hoofd ben ik 17. Dus hoogbejaard mag je wel weglaten ;D


    Jongbejaard dan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Dit verduidelijkt het al heel wat meer! Bedankt!


    Charbonneau schreef:
    (...)
    Yas, dit bedoelde ik. Dankuzeer, Sofie! :'D

    Graag gedaan. ^^

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!
    Maar sorry dat ik het zeg, ik vind sommige écht veel te jong.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heel erg gefeliciteerd, iedereen! Er zitten er een paar bij van wie ik zéker weet dat ze het zeer goed gaan doen (toch op het eerste zicht al een zevental van wie ik het honderd procent zeker ben) en er zitten er ook bij die ik eigenlijk nog niet heel veel op het forum gezien heb, maar jullie ook heel veel succes!
    Zoals anderen zieden ben ik bij sommigen wel héél erg verbaasd dat ze er niet tussen zitten (Nikki, Natas en Mehri for example), maar ik ben er ook van overtuigd dat jullie daar een reden voor zullen hebben. Heel veel succes aan de nieuwe mods!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En aan iedereen die mensen te jong vinden: hé, guys, ik was dertien en vier maand toen ik bèta-reader werd. Honestly was ik er toen te jong voor, maar ik heb er heel veel uit geleerd en ik ben er sneller volwassen door geworden. Dus voor we met vooroordelen gaan rond gooien, geef ze eens een kans.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    Heel erg gefeliciteerd, iedereen! Er zitten er een paar bij van wie ik zéker weet dat ze het zeer goed gaan doen (toch op het eerste zicht al een zevental van wie ik het honderd procent zeker ben) en er zitten er ook bij die ik eigenlijk nog niet heel veel op het forum gezien heb, maar jullie ook heel veel succes!
    Zoals anderen zieden ben ik bij sommigen wel héél erg verbaasd dat ze er niet tussen zitten (Nikki, Natas en Mehri for example), maar ik ben er ook van overtuigd dat jullie daar een reden voor zullen hebben. Heel veel succes aan de nieuwe mods!


    Ha. That's cute <3

    Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat de baan zal bevallen en dat jullie nog lang moderator zullen blijven.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd nieuwe mods! (: Heel veel succes en plezier met het vervullen van de modtaken!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben speciaal heel even teruggekomen om aan de nieuwe mods te zeggen: Ayyyy, congratulations!
    Er zijn wel enkele mensen waarvan ik serieus had verwacht dat zij het gingen worden dus dat is kind of sad. Anyways, ik ben hier weer weg en veel succes nog met jullie modcarriere. (schrijf je dat zo?)


    Heaven is a place that we all have