• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Holy moly I'm exciteedddd *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Junns schreef:
    (...)

    Daar hebben ze gewoon speciaal op gewacht (:


    Hahaha stiekem wel! Gefeliciteerd en alle andere Qrewbies ook!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    toch jammer dat ik nu eigenlijk al hoor te slapen xD nu kan ik t mn ouders noet vertellen! Maar ik vind al die nieuwe knopjes wel leuk! En mn rode kleurthe natuurlijk xD


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wow, superveel crewbies! Wat leuk! *O*
    Gefeliciteerd allemaal!!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    DoII schreef:
    Please don't ban me by accident! Gefeliciteerd, haha en succes of course.



    Shit man, dit gaat me misschien ook nog echt gebeuren :') Manmanman ik klik steeds bijna op hele andere dingen waarvan ik nog geen idee heb wat ze zijn.

    Papiliones schreef:
    OMG MELISSA! GEFELICITEERD! Ik ben zo blij voor je!
    En natuurlijk ook aan de andere gefeliciteerd! Moge jullie geweldige mods worden! (:

    DANKJE FILIZ ^^ Ik sta echt te springen, en dat met het moeie gevoel van vind minuten geleden :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dat wordt nog eens wat als een mod op de mobiel zit. Respect :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Villainess schreef:
    (...)


    Shit man, dit gaat me misschien ook nog echt gebeuren :') Manmanman ik klik steeds bijna op hele andere dingen waarvan ik nog geen idee heb wat ze zijn.


    Precies dit. Ik ben helemaal in de war hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Whaaa zoveel bekende gezichten (bloos) Ik ben "bere"trots op jullie! *O*

    En pssst, Maaike, IK ZEI HET TOCH OMG OMG OMG Zooo blij voor je!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jaaaa, leuk!! Gefeliciteerd en welkom bij de club! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteerd allemaal! (:

    Virtues schreef:
    (...)
    DANKJE FILIZ ^^ Ik sta echt te springen, en dat met het moeie gevoel van vind minuten geleden :')


    Haha awh. Kan ik me voorstellen, maar nu geniet van je moment! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh Jesus, take the wheel. Dit had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen en ik tril wel een beetje van opwinding. Heel erg bedankt voor deze kans en ik hoop dat Quizlet kan verder helpen op deze manier. (:


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Oh Jesus, take the wheel. Dit had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen en ik tril wel een beetje van opwinding. Heel erg bedankt voor deze kans en ik hoop dat Quizlet kan verder helpen op deze manier. (:

    Het klinkt misschien heel raar, maar ik zie je af en toe voorbij komen en ik denk echt dat jij een supermoderator gaat worden :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heel erg voorspelbaar de meeste haha. Maar gefeliciteerd! ^^ Nu de columnisten verkiezing nog. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 22:39 ]


    The sun will rise and we will try again.