• Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn er uit. We hebben 11 nieuwe collega’s gekozen! Geef een warm applaus aan de volgende personen:

    Dysphoria
    Junns
    Virtues
    JamesPotter
    Inori
    Sempre
    Gilderoy
    Villainess
    HarleenQuinzel
    Tallata
    Founder

    Gefeliciteerd! Welkom bij de crew! Veel succes!

    Wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Je bent al tot in de 2e ronde geraakt en dat ik ook al een hele prestatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd allemaal, zoveel bekende gezichten! Beste verjaardagscadeau voor Femke ooit hahaha.:'D gastenboek berichten komen later nog.(:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 22:43 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    FIorian schreef:
    Gefeliciteerd allemaal!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gefeliciteerd nieuwe modjes! Moge jullie veel plezier beleven in het modereren :Y)!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Mooi rood is niet lelijk. Gefeliciteerd allemaal! *O*

    En aan degenen die het niet tot bij de laatste elf hebben gehaald: geef jezelf alsjeblieft al evengoed een schouderklopje en een knuffel. Het is ongetwijfeld rot om dit na maandenlang spanning te horen te krijgen, maar reken julliezelf er niet op af, want jullie kwamen al zo ver en dat is al een prestatie an sich. (flower) En daarnaast is mooi groen ook absoluut niet lelijk. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Wat leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Gefeliciteerd allemaal! *O*


    I am an idiot, I move.

    Metamorphoses schreef:
    Whaaa zoveel bekende gezichten (bloos) Ik ben "bere"trots op jullie! *O*

    En pssst, Maaike, IK ZEI HET TOCH OMG OMG OMG Zooo blij voor je!


    I'm gonna make you proud!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gefeliciteerd allemaal :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Werecoyote schreef:
    Heel erg voorspelbaar de meeste haha. Maar gefeliciteerd! ^^ Nu de columnisten verkiezing nog. :Y)


    Nu ben ik wel benieuwt naar de gedachte achter jouw voorspelling, waarom vind je het voorspelbaar? c:

    Villainess schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel benieuwt naar de gedachte achter jouw voorspelling, waarom vind je het voorspelbaar? c:

    Ik ben nu ook wel benieuwd :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    Gefeliciteerd allemaal, zoveel bekende gezichten! Beste verjaardagscadeau voor Femke ooit hahaha.:'D gastenboek berichten komen later nog.(:


    Hahaha echt wel! Maakt me echt blij. Ik had vannacht serieus gedroomd dat het vandaag bekend gemaakt zou worden. (Maar dan wat eerder op de dag terwijl de visite er was en ik nog niets kon doen). Ik ben een waarzegster


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RuPaul schreef:
    (...)
    Het klinkt misschien heel raar, maar ik zie je af en toe voorbij komen en ik denk echt dat jij een supermoderator gaat worden :3

    Dit is eerlijk waar één van de mooiste complimenten die ik al gehoord heb. Je hebt me zelfs stil gekregen, dus oprecht bedankt. ^^


    Take me to wonderland

    Villainess schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel benieuwt naar de gedachte achter jouw voorspelling, waarom vind je het voorspelbaar? c:


    Omdat de meeste van wie ik het verwacht had vanaf het moment dat ik wist dat ze zich hadden aangemeld (ook bij jou haha), dat ik al bijna zeker wist dat ze het zouden worden. Dus in mijn ogen is het voorspelbaar, aangezien ik het zo ongeveer had voorspeld. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Omdat de meeste van wie ik het verwacht had vanaf het moment dat ik wist dat ze zich hadden aangemeld (ook bij jou haha), dat ik al bijna zeker wist dat ze het zouden worden. Dus in mijn ogen is het voorspelbaar, aangezien ik het zo ongeveer had voorspeld. :'D


    Dat is aardig van je om te zeggen, bedankt c:
    Meld je de volgende keer nog eens aan! Ik bedoel, je hebt nu ervaring met wat je in moet vullen enzo, je hebt nu maaaanden de tijd om jezelf te ontwikkelen. Dan kan ik je volgende keer Crewbie gaan noemen haha (krul)

    I knew you could do it! Gefeliciteert Xantheeee!
    En de anderen ook ofc. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    I knew you could do it! Gefeliciteert Xantheeee!
    En de anderen ook ofc. :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque