• Geen Papiliones meer! Maar aangezien die username me op het lijf is geschreven, zal ik hem wel weer een keer terug nemen. (:


    Nympha











    She wakes in a puddle of sunlight.
    Her hands asleep beside her.
    Her hair draped on the lawn
    like a mantle of cloth.

    Het is Latijns voor nimf, waarom ik deze username heb gekozen is. Ik schrijf op dit moment een boek en mijn hoofdpersonage is een nimf. Dus als eerbetoon en omdat ik haar karakter zo leuk vind heb ik dus Nympha gekozen (en het is nog steeds van de Griekse Mythologie, hehe). (: Dus wat vinden jullie van mijn nieuwe username?? ^^ Of hadden jullie liever Papiliones nog gezien. :p
    En hebben jullie laatst weer een nieuwe username genomen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Me gusta! Het gaat alleen wel even duren voor ik je weer ga herkennen.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Leuke naam! Ik heb gisteren een nieuwe genomen en dit topic herinnert me eraan dat ik vergeten ben om een topic aan te maken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leukk <3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Haha, dank jullie wel! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Leuke naam!

    Ik heb een tijdje geleden deze genomen, omdat ik Suicide Squad net gezien had ^^


    obsessive rage

    Leuke username! Ik heb laatst ook een nieuwe genomen. Feyre Archeron is een personage uit A Court of Thorns and Roses van Sarah J. Maas. Ik ben helemaal dol op haar boeken, dus de keuze was al snel gemaakt. c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat een leuke naam, maar nu gaat het wel weer wennen worden :o En ik wilde graag een andere username nemen, maar heb beslist dit nog even niet te doen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dank jullie wel. :3

    @Harlekijn: Leuk! De film was ook heel gaaf. ^^
    @Archeron: En jij hebt ook een leuk username. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Why, o why? Your username makes me cry!
    Nee, zo ernstig is het nog net niet. Maar je raakt daar een enorm gevoelige snaar! Mijn paard had bijna dezelfde naam, namelijk Nymphra. Helaas en tot mijn allergrootste verdriet is zij enkele jaren geleden overleden. :c


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Leuke nieuwe username, en Nympha klinkt zo leuk :P

    Ik heb nog een nieuwe username sinds gister.
    MyDearDiary (mijn liefste dagboek*Engels) > Cachot (gevangenis*Frans)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 15:07 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ik zie nu pas dat er ook een vraag was. Ik heb gisteren mijn username gewijzigd. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Dreadful schreef:
    Why, o why? Your username makes me cry!
    Nee, zo ernstig is het nog net niet. Maar je raakt daar een enorm gevoelige snaar! Mijn paard had bijna dezelfde naam, namelijk Nymphra. Helaas en tot mijn allergrootste verdriet is zij enkele jaren geleden overleden. :c


    N'aaaw. :c Het is nooit leuk om een geliefd dier te verliezen. :/ Denk aan de mooie momenten met je paard. (:

    En dank jullie wel!

    @Hamming: Wat was jouw vorige username dan, want ik zit echt te denken van wie ben jij dan? :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Nympha schreef:
    (...)

    N'aaaw. :c Het is nooit leuk om een geliefd dier te verliezen. :/ Denk aan de mooie momenten met je paard. (:

    En dank jullie wel!

    @Hamming: Wat was jouw vorige username dan, want ik zit echt te denken van wie ben jij dan? :')


    Ik was Jarpad ^^. en daarvoor was ik Hamily


    I don't understand that reference. - Castiel

    Dat vind ik een heel mooie naam!


    What would Emma do?

    Echt een mooie naam! Past bij je. ^^


    Ik wil een tuin vol egels