• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Pfiew, mijn dokter heeft mij onderzocht en ik heb verder nergens opvallende blauwe plekken, dus ik kan gelukkig weer met zekerheid zeggen dat ik geen leukemie heb en dat het gewoon een gesprongen ader is, in een gebied waar het bindweefsel slapper is, waardoor er zo'n blauwe plek kan ontstaan. Hele opluchting dit c:


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Pfiew, mijn dokter heeft mij onderzocht en ik heb verder nergens opvallende blauwe plekken, dus ik kan gelukkig weer met zekerheid zeggen dat ik geen leukemie heb en dat het gewoon een gesprongen ader is, in een gebied waar het bindweefsel slapper is, waardoor er zo'n blauwe plek kan ontstaan. Hele opluchting dit c:


    Pff, dat is inderdaad een enorme opluchting!!

    // I think I look pretty cute now.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jup. :/
    Maar dr zijn vast nog wel meer fotografiecursussen, dus ik ga gewoon op zoek. :3

    Gewoon doen <3. Welke camera gebruik jij trouwens?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hamming schreef:
    (...)

    Hopelijk vind je er snel eentje die je wel kunt volgen ^^!


    O help. Als ik nog één pagina uit dit boek moet lezen, val ik in slaap.


    Dankje! c:

    RuPaul schreef:
    (...)
    Gewoon doen <3. Welke camera gebruik jij trouwens?


    Een Olympus. Stylus SZ-16 denk ik. Gewoon een simpel dingetje. tis geen super snelle camera, maar de foto's die ie maakt zijn prima. En het heeft ook veel met je manier van kijken te maken hoe je een foto maakt. ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 12:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK GA NAAR BRIDGET JONES' BABY OMDFKNASLDFNAKLSFNDKALSNDFKLANSKDFLANKLNGFKLASDF OMG.

    /notallcaps.

    En op socialdeal heb ik geregeld dat ik samen met die vriendin ook nog even voor 12,50 euro p.p. driegangen Italiaans kan eten. Whoop whooooppp.


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    IK GA NAAR BRIDGET JONES' BABY OMDFKNASLDFNAKLSFNDKALSNDFKLANSKDFLANKLNGFKLASDF OMG.

    /notallcaps.

    En op socialdeal heb ik geregeld dat ik samen met die vriendin ook nog even voor 12,50 euro p.p. driegangen Italiaans kan eten. Whoop whooooppp.


    Gaaf! Veel plezier! (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mobieeeeel , doe me dit niet aan. OHJA, ik heb nog een tablet:3

    God, wat heb jij een gruwelijk irritante lach. Hou alsjeblieft op.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 12:58 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Gaaf! Veel plezier! (:


    Dankje ;3
    Ik ben zeer benieuwd, want alle andere films van Bridget Jones heb ik ook gezien. Aangezien die zo leuk waren, ligt mijn verwachting wel hoog nu ;3


    26 - 02 - '16

    Waarom nodig je de familie uit bij ons, terwijl jij met ze wil praten? Anders doe je dat gewoon thuis ofzo. Ik hoef echt niet nog een keer je hele miskraam/doodgeboorte verhaal te horen voor een tiende keer.

    Ik wil tropenrooster. Geef ons tropenrooster! Het is veel te warm om te concentreren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Ik wil tropenrooster. Geef ons tropenrooster! Het is veel te warm om te concentreren.

    Wij hebben tropenrooster vandaag en morgen sowieso :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Wij hebben tropenrooster vandaag en morgen sowieso :3

    Jaloers... Bij ons vallen sommige lessen uit maar niet van de bovenbouw.. en ik kan niet tegen hitte dus dit wordt leuk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Never too young to have sex."
    Whaha, oké. Zeg dat maar tegen de ouders van een baby.

    // Patch duurt verdomde lang. Denk niet dat ik nog kan spelen vandaag.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 13:47 ]

    Mentys schreef:
    (...)
    Jaloers... Bij ons vallen sommige lessen uit maar niet van de bovenbouw.. en ik kan niet tegen hitte dus dit wordt leuk.

    N'ahw, succes!


    in love with the fictional characters, I'm sorry