• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey Dwemi, you're awesome, don't forget that and don't let the muggles get you down, okay? Psychos forever *wiggles eyebrows*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als ik iemand zou moeten bedanken, was het denk ik Froukje, die me een beetje wegwijs heeft gemaakt toen ik nog een newbie was op Q ^^
    Natuurlijk iedereen van de Quizlet Games chat, want jullie zijn serieus de besten <3
    Tot slot de Mods, omdat ze genoeg vertrouwen in mij hebben om mij als Mod te verkiezen. Ik had dit serieus niet verwacht (ik had zelfs gedacht de eerste ronde af te vallen) en het heeft mijn dag zoveel beter gemaakt!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 23:38 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Sauropoda schreef:
    Even een berichtje aan Qing: Ik ben heel blij dat ik je heb mogen leren kennen, want je bent een super toffe persoon en een goede vriendin! c:


    Oooh dit is echt zoooo lief <3 Dat is echt ab-so-luut wederzijds! Ik vind onze (nacht)gesprekjes echt mega top (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Akutagawa schreef:
    Even een shoutout bij deze naar Xantha en Xanthe, want ik mag me waarschijnlijk echt tot een van de meest gelukkige mensen hier in Nederland prijzen gewoonweg omdat ik het genoegen heb kunnen hebben jullie te ontmoeten, want jullie zijn beiden fantastische mensen c: Waarschijnlijk zal ik later nog wel wat meer mensen aanspreken, maar dit wou ik even van mijn hart c:

    Awhh, wat leuk om met zo'n bericht mijn shift weg te spoelen. Je bent geweldig meid ^^ <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    All happiness to Anna, want ik vind dat je dat wel verdient. Je bent een topmod, ben reuze blij om jou als vriendin te kunnen beschouwen en je doet het allemaal fantastisch ondanks dat het allemaal niet altijd mee zit. Je weet toch weer overal bovenop te komen en er gewoon volop tegenaan te gaan. You rock, Anna. You really rock. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil even beginnen met Famke,
    Fam, you're such a lovely girl. Met jou kan ik praten. Jij steunt me door dik en dun. Ik hou echt super veel van je. De dingen die wij denken zijn gewoon 10/10. Het is een mening uiten en de ander begint al gelijk van "JAAAA DAT IS IDD ZO"
    Haha! Ik hoef jou bijna niks uit te leggen. Jij hebt me geholpen door mijn zwakste tijden. Door tijden heen dat ik niet meer op mijn eigen benen kon staan. Jij hebt mij een stevige steun gegeven dat ik toch door de zware storm rechtop kon staan. Je begrijpt mij wanneer ik mijn keuzes neem, en je staat achter mij. Altijd. Ik weet dat ik op jou kan rekenen zonder enige moeite. Weet dat alles wederzijds is sweet. Jij bent een geweldig lief persoon en ik ben er voor jou om jou te helpen, no matter when, what or why.
    Ik ben er voor jou, freaking altijd.

    Ik hou ontiegelijk veel van jou.

    Hugs.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 11:53 ]

    Shoutout naar al mijn Quizlet vriendjes c:. Zonder jullie zou ik de persoon die ik vandaag ben niet zijn <3.

    Wat een leuk topic dit !


    soul made of stardust and chaos.

    Jo, je bent echt een superlieve Quizlet- Friend!
    Je geeft mij heel goed advies, en je hebt me een beetje wegwijs gemaakt op Quizlet.
    (K)
    LoveYou! (H)


    Never grow up, it's a trap.

    FantasyQueen schreef:
    Jo, je bent echt een superlieve Quizlet- Friend!
    Je geeft mij heel goed advies, en je hebt me een beetje wegwijs gemaakt op Quizlet.
    (K)
    LoveYou! (H)

    Dat is zo lief! (H)
    Dankje!
    Jij bent ook een hele goede Quizlet - friend
    (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wat een lieve berichtjes allemaal (bloos) ze zijn niet eens aan mij gericht en ik word er al helemaal blij van, dus bij deze:

    Iedereen die iets liefs tegen een ander heeft gezegd in dit topic: wat zijn jullie toch een schatjes^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nikki,

    We hebben wel onenigheden gehad, maar dat verandert niet hoe ik altijd al naar je keek; creatief, ruimdenkend, je bekijkt vanuit realistisch oogpunt en je hebt een goed gevoel voor humor. Ook ben ik van mening dat je gewoon altijd ontzettend leuke meeting ideeën hebt. Je bent goed in rpg'en, van een gehele rpg bedenken tot een personage uitwerken (en damn, wat ben ik daar nog wel eens jaloers op) en dat bewonder ik. Ook vond ik het heel leuk hoe je dat hardlopen hier ruimte hebt gegeven. Zelf ben ik totaal niet van sporten, maar het idee om een blog op te zetten en delen hoe je dingen ervaart en doet, vind ik een gigantisch goed idee.

    Verder blijf ik erbij dat ik je een goede mod had gevonden. Jou had ik het heel erg gegund. Anyway, I just wanna let you know; je bent een toppertje! Ik zie wel eens berichten voorbij komen in het ljh-topic waarin je het moeilijk hebt en het niet altijd even goed meer weet, maar toch ben je er nog en geef je het niet op. Dat bewonder ik ontzettend!


    26 - 02 - '16

    Even een MT. (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 11:53 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wat een leuk initiatief! Jeetje, er zijn zo veel mensen op deze site die veel voor mij betekenen dat ik echt niet weet bij wie ik moet beginnen. Ontzettend veel mensen zorgen ervoor dat ik mij hier thuis voel en bijna elk uur naar deze website blijf gaan. Thank you all. <3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 12:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awwh wat een schattig topic!


    Ik wilde even zeggen tegen iedereen dat ik het heel leuk vind om te zien dat jullie allemaal zo close met elkaar zijn!

    Opperbibbsie je bent een top meid!!!


    NETFLIXER 4 LIFE