• Heb jij iets liefs te melden naar een mede Quizletter, maar heb je nog niet de kans gehad om dit te doen?
    Dan is híér het topic waar je op zat te wachten! In dit topic kun je een lief berichtje delen met de persoon (personen) van wie jij vindt dat deze het verdient. Kom maar op met de complimenten, opbeurende berichten en positiviteit!


    Ik heb toestemming van Devinsport om dit topic te openen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een superleuk topic!

    Milou, Mare, Amina,

    Jullie zijn echt de beste Quizlet vrienden die ik heb en het is altijd supergezellig en leuk met jullie ^^
    We moeten nog wel een keertje aan de Quibbler schrijven, maar ik heb er heel veel zin in, vooral omdat het met jullie is en omdat jullie alledrie geweldig zijn (H) Als je je een keertje niet lekker voelt of als je iets te vertellen hebt wordt er altijd naar je geluisterd en jullie staan altijd klaar. Ook hebben we het altijd heel gezellig en ik kan met jullie lachen ^^
    Mare, wij hebben al gemeet, maar Amina en Milou, ik wil jullie ook echt supergraag een keer meeten en dat komt er ooit echt nog wel van! :')

    Voor de rest van de users, julllie maken echt dat ik me hier thuis voel. Jullie voelen allemaal als een soort grote familie en iedereen staat altijd voor je klaar. Jullie zijn allemaal vreselijk getalenteerd en aardig. Ik zou niet weten hoe het zou zijn op Quizlet zonder jullie. (H)


    How you doin'

    geluk komt allemaal tegelijk, jeetje! Eerst los school het klassenprobleem vandaag op waar ze mijn hele weekend mee hebben verpest, daarna krijg ik te horen dat het handbalprobleem is opgelost en nu dit topic met allemaal leukje berichtjes! (:

    BUT THAAANKS FROUKE ALLE LOVE BACK <3

    En natuurlijk zijn jullie super, aangezien ik de eerste paar maand dat ik op quizlet zat een en al noob was, en ik door jullie steeds beter snapte hoe quizlet werkte, en zonder dat was ik waarschijnlijk al lang gestopt aangezien ik me aan mezelf irriteer als ik iets niet snap en er dan mee kap HAHAAH (flower)

    Maar lets don't forget de beste en puikste kill Camiloi en tevens mijn hoofdsponsor voor goede faceclaims, die ervoor heeft gezorgd dat ik nog steeds aan RPG doe, mijn engelse woordenschat heeft uitbereid en geweldig is om tegen te praten, dus ook lots of love for u beste kill (cool)


    take risks

    Een bedankt aan iedereen waarmee ik contact heb op deze geweldige site.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Sofie, dank je wel voor het organiseren van de Efteling meeting waar ik een paar van de meest geweldigste mensen van Quizlet heb mogen ontmoeten. (:

    Meteorites schreef:
    Ik wil even beginnen met Famke,
    Fam, you're such a lovely girl. Met jou kan ik praten. Jij steunt me door dik en dun. Ik hou echt super veel van je. De dingen die wij denken zijn gewoon 10/10. Het is een mening uiten en de ander begint al gelijk van "JAAAA DAT IS IDD ZO"
    Haha! Ik hoef jou bijna niks uit te leggen. Jij hebt me geholpen door mijn zwakste tijden. Door tijden heen dat ik niet meer op mijn eigen benen kon staan. Jij hebt mij een stevige steun gegeven dat ik toch door de zware storm rechtop kon staan. Je begrijpt mij wanneer ik mijn keuzes neem, en je staat achter mij. Altijd. Ik weet dat ik op jou kan rekenen zonder enige moeite. Weet dat alles wederzijds is sweet. Jij bent een geweldig lief persoon en ik ben er voor jou om jou te helpen, no matter when, what or why.
    Ik ben er voor jou, freaking altijd.

    Ik hou ontiegelijk veel van jou.

    Hugs.

    AHHHHH DIT IS ZO LIEF!!!!!
    mehri, echt precies hetzelfde, ik kan echt altijd bij jou terecht. Jij kan me zo geod helpen en weet me altijd gerust te stellen. En ik zweer het helpt echt om te ranten bij jou. En ik weet gewoon dat je dat niet erg vindt, je bent echt een geweldige vriendin! En al mijn fangirl moments kan ook gewoon samen met jou want echt wij be like "OMG JA ECHT HE" en dan liggen we helemaal dubbel. Sweetie, ik ben er ook altijd voor jou zoals jij er voor mij bent.
    I LOVEE YOU TOOOO <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Villainess schreef:
    Sofie, dank je wel voor het organiseren van de Efteling meeting waar ik een paar van de meest geweldigste mensen van Quizlet heb mogen ontmoeten. (:


    Dit! *O*


    What would Emma do?

    Wat een superleuk idee!


    Ik wil graag Paardenvriend bedanken, voor alle gesprekken hier op Quizlet. En alle liefde die ze me geeft.

    Lieve Lente,
    Je bent het beste wat mij hier is overkomen op Quizlet. Je weet dat je altijd bij me mag aankloppen als er iets is (en ook als er niks is).

    Dankjewel voor alles!

    Xx

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 22:13 ]


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Tomlinsbear zelfs nu, om 00:31 sta je voor me klaar. Dankjewel. (K)


    Treat People With Kindness

    Ik ga een aantal mensen in een berichtje tegelijk bedanken, maar eerst wil ik iedereen van Q even bedanken om er gewoon te zijn en om een geweldige community te zijn ^^

    Macarons, Mentys & Shack
    You guys are the best. Ik ben zo blij dat ik jullie kleuters... nah kidding, jullie geweldige persoonlijkheden heb mogen leren kennen en dat we samen een mini squad vormen om Discord en Whatsapp. Ik word altijd blij van jullie berichtjes en een beetje droef als het even slecht loopt, maar weet dat ik jullie graag heb en dat ik altijd voor jullie klaarsta!
    HUHK

    Ilvermorny & Frisk
    Ik wilde jullie eerst apart doen, maar ik vond dat jullie samen wel een compliment verdienden als twee geweldige schrijfsters en vriendinnen. Liesje, ik wil ook even tegen jou zeggen dat ik zo zo zo zozozoooo blij ben dat ik je een vriendin mag noemen en dat ik je nu regelmatig zie. Ik kan ook echt alles kwijt bij jou en je staat altijd voor me klaar, my boo, I love you.
    En dan Marthie, my little munchkin, jou moet ik nog meeten, maar ook bij jou kan ik steeds terecht met alles en over de vreemdste onderwerpen. Als we samen iets leuk vinden, kunnen we er een heus debat over houden wie wie leuker vindt en whatnot. Stay awesome as always <3

    Manami
    Lieve lieve Tesla. Ik ben zo blij dat ik jou heb mogen meeten, je bent echt nog leuker om een hele dag mee op te trekken dan maar in een chat. Ik wil je ook bedanken om me mee op sleeptouw te nemen op mijn eerste con en hem zo geweldig leuk te maken. Ik kan je er niet genoeg voor bedanken. Jij bent mijn Bakao/Takao, mijn medeplichtige als het over anime gaat (meestal dan sport) dus ik wil je van de eerste nog niet kwijt, lovies ^-^

    Laleah, Kojima & Akutagawa
    Mijn Marvel squad bijeen zeg ik! Jullie wil ik ook even kort eren en bedanken om geweldige vriendinnen te zijn die er voor me zijn om me van de gekste convo's te voorzien als ik ze even nodig heb.
    Wendo, het was me ook een hele eer jou te meeten op Abunai, en als ik nu terugdenk aan de con ( en de depressie die er achteraf aan te pas kwam), word ik nog steeds even triest dat het maar één dagje mocht duren, maar we'll meet again en vergeet me niet je cosplans en costests te sturen ^^

    Aan degenen die ik even vergeten ben: Blijf 100% amazeballs as always ^^ <3

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 1:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xanthe^
    Aahhhwww that's sooo sweet <3
    Jongee in schrok me dood van jouw pb HAHA dat rode kleurtje cry. En dan ook nog als titel "melding" hahahahahaha. Thank you so much for being there!
    Het is altijd gezellig als jij online bent, weet ook dat ik ook altijd voor jou klaarsta. Lovee yaaa
    HUHK


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Inori schreef:
    (...)

    Macarons, Mentys & Shack
    You guys are the best. Ik ben zo blij dat ik jullie kleuters... nah kidding, jullie geweldige persoonlijkheden heb mogen leren kennen en dat we samen een mini squad vormen om Discord en Whatsapp. Ik word altijd blij van jullie berichtjes en een beetje droef als het even slecht loopt, maar weet dat ik jullie graag heb en dat ik altijd voor jullie klaarsta!
    HUHK
    (...)

    AH IK SCHROK ME ROT!! Hahahaa, maar toen las ik dit en ik- aaawwwwhhh <3 You're too sweet! Dit allemaal geldt ook voor jou!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lieve Marleen,
    Kop op, het komt goed. Alles komt gewoon goed. Zo ook met jou. <3
    Het zit dan wel niet altijd mee, maar dat weerhoudt je niet om gewoon door te gaan. En dat bewonder ik aan je. Je strijdt door. Je bent geweldig, wist je dat? Je zit vol humor, bent slim, een goed luisterend oor en hebt altijd goed advies. En JA, je bent heus wel knap! <3
    Ik ben super blij dat wij vriendinnen zijn geworden. Weet dat je altijd bij me terecht kan als er iets is en natuurlijk ook als er niets is. You're wonderful. <3



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    trasecolare schreef:
    geluk komt allemaal tegelijk, jeetje! Eerst los school het klassenprobleem vandaag op waar ze mijn hele weekend mee hebben verpest, daarna krijg ik te horen dat het handbalprobleem is opgelost en nu dit topic met allemaal leukje berichtjes! (:

    BUT THAAANKS FROUKE ALLE LOVE BACK <3

    En natuurlijk zijn jullie super, aangezien ik de eerste paar maand dat ik op quizlet zat een en al noob was, en ik door jullie steeds beter snapte hoe quizlet werkte, en zonder dat was ik waarschijnlijk al lang gestopt aangezien ik me aan mezelf irriteer als ik iets niet snap en er dan mee kap HAHAAH (flower)

    Maar lets don't forget de beste en puikste kill Camiloi en tevens mijn hoofdsponsor voor goede faceclaims, die ervoor heeft gezorgd dat ik nog steeds aan RPG doe, mijn engelse woordenschat heeft uitbereid en geweldig is om tegen te praten, dus ook lots of love for u beste kill (cool)


    I LOVE YOU SO MUCH MIJN KILL (H)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik moet als eerste zeggen dat ik dit een heel lief en positief topic vind, die heb ik de laatste tijd wel nodig! Spread the love guys (flower)

    Archeron
    Dear Nichelle,
    Als een van mijn oudste vriendinnen op Quizlet begin ik met jou. Ik kan altijd met je lachen, je laat een soort positieve energie op mij achter. Ook bij het praten over knappe jongens die tekenen in de trein kunnen we erom lachen. Onze gesprekken zijn geweldig en ik wil even zeggen dat ik áltijd voor je klaarsta. I love you loads <3



    trasecolare
    Een feest is geen feest als Miloitje er niet is geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat je een van de gekste mensen bent die ik ken van Q, en daarom vind ik je über-geweldig. Daarnaast ben ik écht blij dat je niet bent gestopt met Q en met RPG'en, want het is altijd fijn om met je te schrijven. You are my bestest killetje & I luf joe. + Mijn sponsership van jouw faceclaims is altijd aan (nerd)



    Duval
    Floor, darling! Onze twee meet-ups waren episch (jaja tumblr coderen en Utrecht onveilig maken) en je bent echt een topmeid. Het is altijd heel erg leuk en gezellig met je, en ik ben echt super trots op onze Tumblr. 84 volgers alweer! Binnenkort weer iets gezelligs doen? :Y)



    Ruelle
    Hi fam! I just wanna say that I love your crazy ass. Je karakters zijn amazing & so are you. Helaas nog nooit kunnen meeten want Grunn is wel erg ver! Maar je bent echt een super goede vriendin <3



    Niet te vergeten zijn natuurlijk Naomi (aka Philip) en Saar (aka Raccoon)

    me @ y'all:



    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb geen idee of je hier af en toe kijkt, maar hi Erieka c: Ik wil je even bedanken voor alle geweldige foto's van Olaf die altijd mijn dag helemaal goed maken. En eigenlijk wil ik ook even heel stiekem zeggen dat ik je echt heel knap vind. (fish) Ik zie op Facebook dan foto's voorbij komen en ben ik af en toe een beetje jaloers op je, je bent echt prachtig (: Vooral op de foto's van de shoots, omdat je daar helemaal gelukkig bent en stevig in je schoenen staat. Blijf dat soort dingen doen, je verdient wel wat geluk en aandacht.