• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kojima schreef:
    Ik twijfel of ik een Mystic Messenger topic ga openen want tja, het spel is gewoon geweldig maar meh.






    DOE DOE DOE DAT SPEL IS GEWELDIG


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oké nu race tegen de klok om al m'n opdrachten voor de opkomende werkcolleges te gaan maken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga later echt een geluidsdicht huis kopen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weer een gaatje vullen. In de twee maanden dat ik hier woon heb ik op de supermarkt na niets zo vaak bezocht. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo slecht geslapen, ugh. Een lege maag heeft ook zo zijn nadelen.


    Your make-up is terrible

    Ik stress me echt kapot om dat Exchange gedoe D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weet je, dat je me vervangt en 20 jaar vriendschap weggooit vind ik één ding. Dat je - je ziek voelt en daardoor niet mee kan naar een lang geplande Ladies Only, is ook begrijpelijk. Als ik echter 'nee' zeg op het verzoek om bij te praten, doordat ik me ziek voel (wat ook echt zo is door het eten gister), en ik als antwoord krijg dat je hoopt dat ik beter ben voor zaterdag zodat ik mee kan met jurken passen. Nee. Ik ben geen wegwerpvriendin. Ook wil ik niet dat ik daar een beetje ongemakkelijk bij zit, doordat je mij hebt vervangen en de vervanger er gewoon bij zit. Nee sorry. Ik vind dit gewoon niet oké. Volgens mij weet die beste vriendin van jou goed genoeg wat jou mooi staat, want aan jullie posts op Facebook te zien zijn jullie echt twee handen op één buik. Ik ga mijn zaterdag hiervoor niet opgeven.


    26 - 02 - '16

    Half 12. En ik lig nog in bed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil eigenlijk best wel dat het half 3 is en ik uit ben en ik gewoon naar het winkelcentrum kan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mehh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Idk man, Idk.


    26 - 02 - '16

    Hoi een vriendin heeft nu Quizlet, begroet haar ff of zo hahaSausageroll


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn docent vertelt weer eens onzin.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Damn eigenlijk wil ik echt graag eten.


    Your make-up is terrible

    Lekker dan. De rok die ik had besteld past ook totaal niet. Wtf. Ik had nog wel de allergrootste maat besteld, en die zou ruim moeten passen! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •