• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, ik denk dat Sarah zeker in hem geïnteresseerd zal zijn. Ik denk dat ze sowieso wel naar hem toetrekt omdat hij zo rustig is en ze dat zelf wel een beetje nodig heeft. Misschien dat hij haar heeft rondgeleidt op de eerste dag? Ik weet alleen niet zo goed wat Xavier van haar vindt aangezien ze nogal anders is dan hij. Maar ja, Sarah zal denk ik erg direct naar hem zijn en hem een beetje — op een plagende manier — uit zijn tent proberen te lokken.


    Klink interessant, ik denk dat ze op den duur wel goede vrienden kunnen worden?


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Elijah's relaties
    Ik ben te lui om van die stukjes er bij te schrijven, op sommigen na die iets meer uitleg nodig hebben, dus als je die wilt zien die staan vast wel bij andere mensen ;-)

    Eleanor Louise Alison Devereaux - One night stand

    Tyler Jay Santiago - Enemie's, Elijah is zo'n twee jaar geleden met Tyler zijn zusje geweest, die dacht dat Elijah haar echt leuk vond. Dat vond hij niet en daardoor heeft hij haar hart gebroken en is Tyler boos op Elijah. (Correct me if i'm wrong) Elijah zelf probeert normaal tegen over Tyler te doen.

    Sarah Archer - Best friends

    Tallulah Cassidy Fowler -Best friends, net iets minder close dan Elijah met Sarah is. ;3

    Evelyn Autumn Walker - Colleagues (Baan nog onbekend), ze flikflooien wel eens op het werk.

    Owen Bell - Friends

    Isabella Eleana Thomassen - His tutor


    Als iemand nog wat zoekt ik sta voor best veel open.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 21:16 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Oh nee het komt we uit, anders had ik het niet gevraagd in de eerste instantie ;-) maar ja ik dacht inderdaad dat heb ik nooit eerder gelezen dat jij het ook wou.

    Hm, even bedenken hoe het dan tot stand is gekomen.. Misschien dat Sarah al vanaf de basisschool bij hem in de klas zit en toen vaak als ze problemen in het kindertehuis had bij hem mocht langskomen. Dat ze gewoon basically alles van elkaar weten en eigenlijk een soort broer-zus relatie hebben?

    Quake schreef:
    (...)

    Klink interessant, ik denk dat ze op den duur wel goede vrienden kunnen worden?


    Ja lijkt me leuk!


    When time and life shook hands and said goodbye.



    Levi's Relaties


    Family
    xJames Nicolas Jackson-Dad
    xElysa olivia Jackson-Mom
    xOwen Bell - Cousin, Het contact is niet bepaald goed, door het verschil van de twee werelden waar ze in leven.
    Friends
    xSebastian Nelson- Levi en Sebastian zijn beste vrienden al van kleins af aan, gezien ze buren zijn
    xJulian Dawson
    xEleanor Devereaux- Eleanor en Levi zijn goede vrienden, ze is een van de weinige vrouwen die hij respecteert.
    xHailey Ambrose - Zijn vrienden who made out once or twice
    xTallulah Cassidy Fowler - Nog niet echt vrienden maar hebben enorm geflirt met elkaar, en dit zal hoogst waarschijnlijk van in ieder geval zijn kant door gaan.
    xSarah Archer - Levi en Sarah kunnen echt niet door een deur. Sarah heeft een gruwelijke hekel aan Levi, en dat steekt ze niet onder stoelen of banken. Vanzelfsprekend laat Levi dit ook niet over een leien dakje gaan. Hij weet van haar pogingen om hem in de problemen te brengen en doet dit net zo hard terug als het hem niet lukt haar te pareren. Tevens kan hij het niet laten om haar af en toe een pootje te lichten, duwtje te geven of andere kleine pesterijen toe te stoppen
    xIsabella Thomassen- Isabella en Levi zijn Fwb, maar gezien Levi op de hoogte is van Isabella haar gevoelens jegens mannen en dergelijke zorgt hij ervoor dat hij haar niet bewust op die manier provoceert of pest, gezien hij deze relatie wel als 'nuttig' beschouwt. Hij zal haar dan ook met enigszins respect behandelen. Hij verwacht ook niks van haar, en gaat er van uit dat zij dat ook niet doet.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 12:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, even bedenken hoe het dan tot stand is gekomen.. Misschien dat Sarah al vanaf de basisschool bij hem in de klas zit en toen vaak als ze problemen in het kindertehuis had bij hem mocht langskomen. Dat ze gewoon basically alles van elkaar weten en eigenlijk een soort broer-zus relatie hebben?


    Ik vind het goed klinken. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    XAVIER ALEXANDER FITZGERALD'S RELATIONS AND IMPRESSIONS


    Hailey Diana Ambrose •
    ''My pepperoni to my pizza.''
    Best friends. De twee kennen elkaar sinds kleuterschool en kunnen het goed met elkaar vinden sindsdien. Voor Xavier is Hailey meer een anchor, iemand waarvoor hij wel sober zou willen blijven om haar uit de penarie te helpen.

    Sarah Archer •
    ''Eh, yeah Sarah. She captivates me.''
    De twee zijn vrienden, soort van. Xavier zelf probeert zo af en toe heel subtiel met haar te flirten, maar dan gaat het miserabel mis en daarbij wilt hij het graag op vrienden houden.

    Owen Bell •
    ''I didn't think I could literally hate-hate someone. Well, he's an exception.''
    Enemies ••

    Jake Nathaniel Colfer •
    ''He's trash. I love him though.''
    Besties and partners in crime.

    FIRST IMPRESSIONS

    Ruby Dawson •
    ''She looks alright, I guess?''

    Tyler Jay Santiago •
    ''He looks like a predator who's looking for a prey every minute. I'd rather stay away, thanks.''

    Eleanor Louise Alison Devereaux •
    ''Nope.''

    Sebastian Ambroise Nelson


    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 13:11 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|



    A F G E S P R O K E N • R E L A T I E S
    • Tyler; I'd like to get fucked up with you, in more ways yeah
    Tyler betekend super veel voor Cas, omdat ze hem vertrouwd en als een echte vriend ziet - al heeft ze zelfs hem nooit verteld dat haar echte eerste naam eigenlijk Tallulah is. Ook ongeveer een jaar geleden op een feestje gebeurde er iets wat Cas niet geanticipeerd had. Na flink wat drank werd Tyler toch net iets te aantrekkelijk naar Cas haar mening en begon een spel waarin beide keken hoe ver ze konden gaan bij elkaar. Dit ging gelukkig niet ten koste van de diepe nachtelijke gesprekken, het film kijken of het samen in de problemen komen, maar maakte het soms in grote groepen wel onhandig al er over seksuele relaties werd gsproken. Cas is doordat Tyler de jongen is die ze belt als ze zich verdrietig en de jongen is die ze belt als ze opzoek is naar een beetje 'fun', soms best confused over haar eigen gevoelens.
    •Evelyn; I'll safe my spareroom for ya
    Cas is dol op Evelyn, en beschouwd haar ook als een hele goede vriendin. De extra kamer in het appartement van Cas is dan ook altijd gereserveerd voor Evelyn. Ook gaat ze maar al te graag uit met dit meisje.
    •Levi; I don't think I really know you, but you certainly don't really know me.
    Hem heeft ze één keer eerder ontmoet op een feestje dat ze ge-party-crashed heeft. Er is flink gelfirt, maar Cas heeft hem nooit gezegd dat ze niet op het feestje was uitgenodigd en uit de achterbuurt kwam.
    •Elijah; Een hele goede vriend van Cas, bijna even goed als Ty, maar met Elijah is ze iets minder close. Dit vindt ze vaak wel fijn, omdat Elijah hierdoor wat verder van haar afstaat en ze niet nog een persoon nodig heeft waar dingen confusing mee kunnen raken.
    •Isabella; I know I messed up, but I miss you
    Cas en Isa waren vroeger nog best goede vriendinnen en konden het echt met elkaar vinden. Dit was echter tot Isa erachter kwam dat Cas niet alleen FBW is begonnen met Tyler na hun relatie, maar er ook wel is iets gebeurd is in de breaks die Tyler en Isa hadden. Cas heeft enorm veel spijt tegenover Isa en probeert het nog steeds goed te maken.
    •Sebastian; I saw you sitting there, and I had to talk to you
    Sebastian kent Cas van het restaurant waar ze werkt. Ze werden vrienden nadat Cas iets te lang bleef hangen bij zijn tafel.
    •Sarah; Partner in Crime, Only person who I would ever allow to know my first name and my casual flirt, casual right? Baby you don't have to rush, you can leave a toothbrush at my place
    Cas heeft ondanks alles maar één persoon die ze zou bellen als ze een lijk moet verbergen. Ook maar één persoon waarvoor ze de eerste de beste one night stand de deur uit zou schoppen en één iemand waarmee ze het liefst in de problemen zou raken; deze persoon is Sarah. De twee zijn echte partners in crime en op school weten ze ook goed hoe ze samen dingen op stelten moeten zetten, iets wat ook op feestjes geld. Ze zijn alle twee ook enorme flirts, wat eerst geen probleem leek te zijn, samen een beetje met alles en iedereen flirten; tot ze ook met elkaar gingen flirten. Cas begon langszaam te merken dat ze het wel erg fijn voelde als Sarah iets liefs zei, waardoor Cas ook vaak spelletjes zoals Spin the Bottle en Truth or Dare met Sarah probeert te vermijden. Cas is namelijk super bang dat ze echte gevoelens voor Sarah zal krijgen als het ooit verder gaat dan onschuldig flirten en wil de vrienschap niet in gevaar brengen en omdat ze er nog niet helemaal uit is wat ze voor Tyler voelt.

    Nog andere relaties zijn altijd welkom :3

    Naam:Jake Nathaniel Colfer.


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |



    • Ex girlfriend he still sleeps with cause he secretly still has feelings for her.
    •Best friend (F/M)
    •Partner in Crime
    • Maybe a boy he once kissed when he was drunk
    • Flirt
    • You can always propose something else

    A F G E S P R O K E N • R E L A T I E S
    Eleanor • You can be my queen B
    Jake en Eleanor is dan weer een item, dan weer niet, maar een hottopic al de time. Hoe kunnen de It-boy en Queen B nou geen ding zijn? De langdurige knipperlicht relatie is een gevolg van een hoge aantrekkingskracht en het feit dat ze stiekem hele andere dingen willen en kwa karakter uiteenlopen. Jake voelt zich enorm schuldig tegenover Eleanor, omdat hij haar niet verteld heeft dat toen het in de vakantie uit was, hij een ander meisje heeft gedate, maar ook al begon de relatie als echte verliefdheid van beide kanten, is het nu iets dat Jake meer doet omdat het van hem verwacht wordt.
    Isabella Is it weird that I hear Trumpets everytime that you turn me on?
    Isabella was in principe niks meer dan een summer fling, die het net had uitgemaakt met haar vriendje, maar zodra Jake erachter kwam dat ze nieuw bij hem op school was kon hij zichzelf wel verrot schelden dat hij het aan het einde van de vakantie had uitgemaakt. Zijn knipperlicht relatie met Eleanor maakt zijn situatie er niet makkelijker op, omdat hij er zeker van is dat hij Isabella eigenlijk wel terug wil winnen - wat nu alleen maar moeilijker wordt, aangezien hij weet dat zijn vader hem ook nooit een meisje met een scholarship zou laten daten.
    Xavier So I got a bad Idea, you in...?
    Xavier is sebastian partner in crime, wat betekend dat elk slecht idee persé met deze jongen moet worden uitgevoerd Jake weet dan ook precies wie hij moet bellen als hij van plan is een feestje te gaan plannen. Samen weten de jongens alles te verpesten, maar ze weten ook hoe ze zich samen overal weer uit moeten lullen.
    Sebastian You are absolutely everything for me and I wouldn't even mind if people called me gay for you
    Ondanks dat Jake absoluut niet gay is, vindt hij in Sebastian een soulmate. Toen hij op zijn veertiende naar Amerika verhuisde was de eerste vriend die hij maakte Sebastian. Wat ook hielp is dat Jake gezelschap in Sebastian kon vinden als hij zich echt alleen voelde. Jake heeft altijd gezegd dat als hij op jongens viel hij op Sebastian zou vallen... maar hij valt natuurlijk niet op jongens, nee, no way. Hij verteld Sebas alles en bespreekt ook alles met de jongen.

    [/qoute]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 11:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Bellona, Xavier voor best friend/partners in crime?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quake schreef:
    @Bellona, Xavier voor best friend/partners in crime?


    Ja! Dat past denk ik ook echt wel goed, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ooh ik zoek eigenlijk ook nog een persoon die Elijah bijles zou kunnen geven, maar dat dan waarschijnlijk nadat ze ook op Willow Creek komen te zitten. Dan zou het te maken hebben met zijn achterstanden enzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Ooh ik zoek eigenlijk ook nog een persoon die Elijah bijles zou kunnen geven, maar dat dan waarschijnlijk nadat ze ook op Willow Creek komen te zitten. Dan zou het te maken hebben met zijn achterstanden enzo.


    Ik heb Isa?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik heb Isa?


    Hmmm ja dat kan wel, zij zat eerst toch ook op jefferson high?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ^ Yap c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    ^ Yap c:


    Dan kennen ze elkaar waarschijnlijk van te voren ook al, sinds ze ook wel een klein beetje dezelfde contacten hebben.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    IrreplaceabIe schreef:
    Bonjour allemaal!

    Anyone die vrienden/vriendje/vijand van Eleanor wilt zijn?


    Hoe zou je de vriendschap tussen Eleanor en Levi beschrijven? Just friends,close, flirty,fwb?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]