• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Sigil schreef:
    (...)

    Ik zou best, best buddys willen doen want dat zoek ik nog voor Levi, maar volgens mij zijn hij en xavier echt totaal het tegenover gestelde ^^'


    Hm, misschien dat ze elkaar al van kleins af aan kennen? ^^

    @Zusak, sounds good!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quake schreef:
    (...)

    Hm, misschien dat ze elkaar al van kleins af aan kennen? ^^

    @Zusak, sounds good!


    Ja dat kan wel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik ben nog opzoek naar het meeste van bovenstaande. Sarah heeft momenteel al best wel wat vrienden maar nog niet echt een interessant love life en ook niet echt mensen waarmee ze problemen heeft haha. So let me know if you're interested!

    AFGESPROKEN RELATIES:
    Tyler — Sarah heeft Tyler ontmoet toen ze voor het eerst wiet kocht. Ze kan het goed met de jongen vinden en ze vindt het altijd wel chill om met hem rond te hangen. Ze rekent hem tot een van haar goede vrienden en is ook een van de personen waarmee ze school opstelten zet.
    Elijah — Best friend. -> even uitwerken
    Ruby — Sarah en Ruby gaan way back. Ze hebben elkaar ooit ontmoet in een speeltuintje en konden het altijd prima met elkaar vinden. Het contact is een beetje verwaterd doordat Sarah naar een pleeggezin werd verplaatst. Sarah zal bij het weerzien van Ruby wat gemixte gevoelens hebben aangezien ze nogal veranderd is en niet helemaal weet of ze die vriendschap wel weer kan oppakken.
    Cas — Cas en Sarah zijn als twee handen op een buik. Sarah heeft een hele hechte band met de blondine en samen hebben ze altijd de grootste lol maar ook de grootste problemen. Ze zijn allebei ontzettende losbollen maar hebben veel aan elkaar. Sarah heeft wat gevoelens voor haar partner in crime en zit daar een beetje mee in de knoop want ze wil de vriendschap niet verpesten.
    Levi — Levi heeft bijna alle karaktereigenschappen in zich waar Sarah een enorme hekel aan heeft. Ze kan het écht niet met hem vinden en is daar ook heel uitgesproken over. Wanneer mogelijk probeert ze hem in de problemen te krijgen en ze houdt zich ook niet in bij een ruzie.




    Wacht heb ik echt er over heen gelezen dat jij ja zei tegen best friends zijn het is nog steeds goed hoor maar ik had het niet gezien hahaha


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik ben nog opzoek naar het meeste van bovenstaande. Sarah heeft momenteel al best wel wat vrienden maar nog niet echt een interessant love life en ook niet echt mensen waarmee ze problemen heeft haha. So let me know if you're interested!

    AFGESPROKEN RELATIES:
    Tyler — Sarah heeft Tyler ontmoet toen ze voor het eerst wiet kocht. Ze kan het goed met de jongen vinden en ze vindt het altijd wel chill om met hem rond te hangen. Ze rekent hem tot een van haar goede vrienden en is ook een van de personen waarmee ze school opstelten zet.
    Elijah — Best friend. -> even uitwerken
    Ruby — Sarah en Ruby gaan way back. Ze hebben elkaar ooit ontmoet in een speeltuintje en konden het altijd prima met elkaar vinden. Het contact is een beetje verwaterd doordat Sarah naar een pleeggezin werd verplaatst. Sarah zal bij het weerzien van Ruby wat gemixte gevoelens hebben aangezien ze nogal veranderd is en niet helemaal weet of ze die vriendschap wel weer kan oppakken.
    Cas — Cas en Sarah zijn als twee handen op een buik. Sarah heeft een hele hechte band met de blondine en samen hebben ze altijd de grootste lol maar ook de grootste problemen. Ze zijn allebei ontzettende losbollen maar hebben veel aan elkaar. Sarah heeft wat gevoelens voor haar partner in crime en zit daar een beetje mee in de knoop want ze wil de vriendschap niet verpesten.
    Levi — Levi heeft bijna alle karaktereigenschappen in zich waar Sarah een enorme hekel aan heeft. Ze kan het écht niet met hem vinden en is daar ook heel uitgesproken over. Wanneer mogelijk probeert ze hem in de problemen te krijgen en ze houdt zich ook niet in bij een ruzie.




    omg ik houd van de beschrijving van Levi xD Challange accepted wbw


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zoek voor Elijah trouwens nog wat mannelijke vrienden, want nu heeft hij er alleen vrouwelijke.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Zusak, hoe lang is Isabella al weg? Want ik heb Cas wel voor vriendin die pissg is dat ze erg ging, al weet ik niet hoe lang het al uit is tussen Isa en Tyler - ik las ergens iets over een relatie-, want als het minder lang dan een jaar uit is kan Isa ook boos zijn op Cas, aangezien Tyler en Cas al een jaar FWB hebben


    We've lived in the shadows for far too long.

    oke misschien domme vraag maar wat is fwb?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    oke misschien domme vraag maar wat is fwb?


    Friends with benefits, fuckbuddy, vrienden die iets te vriendelijk zijn, idk hoe je het ook wil noemen eigenlijk, haha


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    @Zusak, hoe lang is Isabella al weg? Want ik heb Cas wel voor vriendin die pissg is dat ze erg ging, al weet ik niet hoe lang het al uit is tussen Isa en Tyler - ik las ergens iets over een relatie-, want als het minder lang dan een jaar uit is kan Isa ook boos zijn op Cas, aangezien Tyler en Cas al een jaar FWB hebben


    Ze gaat dit jaar voor het eerst naar Willow Creek, dus ze zit er dan al een tijdje voordat de school afbrandt. En het is nog niet heel lang uit tussen Tyler en Isa, ergens sinds het begin/midden zomervakantie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Ze gaat dit jaar voor het eerst naar Willow Creek, dus ze zit er dan al een tijdje voordat de school afbrandt. En het is nog niet heel lang uit tussen Tyler en Isa, ergens sinds het begin/midden zomervakantie.


    Dan kan ik me voorstellen dat Isa ook pittig boos is op Cas?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Friends with benefits, fuckbuddy, vrienden die iets te vriendelijk zijn, idk hoe je het ook wil noemen eigenlijk, haha



    ah zo, friends with benefits snap ik haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BelIona schreef:
    (...)

    Dan kan ik me voorstellen dat Isa ook pittig boos is op Cas?


    Ik denk dat Isa dan geen woord meer zou willen zeggen tegen haar. Ze is niet erg vergevingsgezind :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik denk dat Isa dan geen woord meer zou willen zeggen tegen haar. Ze is niet erg vergevingsgezind :')


    Misschien dat ze daarvoor heel erg goede vrienden waren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quake schreef:
    Gezocht voor Xavier:
          • Male best buddy
          • Flirt
          • Enemies (+ frenemies)
          • Andere suggesties always welcome!


    Hm, ik denk dat Sarah zeker in hem geïnteresseerd zal zijn. Ik denk dat ze sowieso wel naar hem toetrekt omdat hij zo rustig is en ze dat zelf wel een beetje nodig heeft. Misschien dat hij haar heeft rondgeleidt op de eerste dag? Ik weet alleen niet zo goed wat Xavier van haar vindt aangezien ze nogal anders is dan hij. Maar ja, Sarah zal denk ik erg direct naar hem zijn en hem een beetje — op een plagende manier — uit zijn tent proberen te lokken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 17:40 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zoek voor Sebastian Nelson (page 3) nog naar
    - best male friend
    - best female friend
    - fwb/crush/iets in deze stijl
    - iemand waar de totaal niet mee door 1 deur kan
    - iemand die hij kent van vroeger
    - vriend/vriendin van jefferson high: Cas -> kennen elkaar door restaurant

    iemand ideeën? (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 17:40 ]


    take risks