• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    trasecolare schreef:
    Ik zoek voor Sebastian Nelson (page 3) nog naar
    - best male friend
    - best female friend
    - fwb/crush/iets in deze stijl
    - iemand waar de totaal niet mee door 1 deur kan
    - iemand die hij kent van vroeger
    - vriend/vriendin van jefferson high: Cas -> kennen elkaar door restaurant

    iemand ideeën? (:


    Levi voor best male friend?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    trasecolare schreef:
    Ik zoek voor Sebastian Nelson (page 3) nog naar
    - best male friend
    - best female friend
    - fwb/crush/iets in deze stijl
    - iemand waar de totaal niet mee door 1 deur kan
    - iemand die hij kent van vroeger
    - vriend/vriendin van jefferson high: Cas -> kennen elkaar door restaurant

    iemand ideeën? (:


    Oh misschien dat er seksuele spanning tussen hem en Sarah is? Dat ze eigenlijk al meteen in het begin weten dat ze totaal niet bij elkaar passen maar op een of andere manier toch tekens naar elkaar toetrekken. En dat ze veel bekvechten maar elkaar toch wel interessant vinden en het resulteert tot wat geflirt of iets in die richting?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    trasecolare schreef:
    Ik zoek voor Sebastian Nelson (page 3) nog naar
    - best male friend
    - best female friend
    - fwb/crush/iets in deze stijl
    - iemand waar de totaal niet mee door 1 deur kan
    - iemand die hij kent van vroeger

    - vriend/vriendin van jefferson high: Cas -> kennen elkaar door restaurant

    iemand ideeën? (:


    Misschien deze gecombineerd? c:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sigil: Jaa, Levi en Sebas zie ik zeker wel voor me als erg goede vrienden, dus bestfriend is goed :Y) idee hoe ze elkaar hebben leren kennen?

    Sempre: Goed idee! Dat het bijvoorbeeld in school lijkt alsof ze elkaar niet kunnen luchten of zien, mede omdat Sebastian het niet zo heeft op de leerlingen van Jefferson, maar dat het uiteindelijk best meevalt. Dat ze elkaar in een discotheek hebben leren kennen ofzo?


    take risks

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Wacht heb ik echt er over heen gelezen dat jij ja zei tegen best friends zijn het is nog steeds goed hoor maar ik had het niet gezien hahaha


    Nee, heb je niet gedaan haha. Ik had geen ja gezegt omdat ik het net pas las en toen dacht ik 'oh ja vind ik wel leuk, zet ik het er meteen bij en kunnen we bedenken hoe en wat'. Maar als het niet uitkomt kan het ook veranderd worden (:

    @Trasecolare; Jaa precies! Dat ze op school wel elkaar lastig vallen en elkaar irriteren maar dat dat eigenlijk vooral is omdat ze elkaars aandacht wel leuk vinden?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 18:04 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Misschien deze gecombineerd? c:

    Sebastian en .. ? :')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 18:01 ]


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    Sebastian en .. ? :')


    Owen!

    Pagina 2 als het goed is.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 18:01 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    trasecolare schreef:
    Sigil: Jaa, Levi en Sebas zie ik zeker wel voor me als erg goede vrienden, dus bestfriend is goed :Y) idee hoe ze elkaar hebben leren kennen?


    Is goed! Ehm. Van kleins af aan of van de school hiervoor?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 18:42 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is er trouwens ook nog iemand van Wilson Creek high die christelijk is opgevoed? Ik zat te denken en het lijkt me wel leuk dat Elijah iemand kent van de kerk (Toen hij nog naar de kerk ging)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee, heb je niet gedaan haha. Ik had geen ja gezegt omdat ik het net pas las en toen dacht ik 'oh ja vind ik wel leuk, zet ik het er meteen bij en kunnen we bedenken hoe en wat'. Maar als het niet uitkomt kan het ook veranderd worden (:

    @Trasecolare; Jaa precies! Dat ze op school wel elkaar lastig vallen en elkaar irriteren maar dat dat eigenlijk vooral is omdat ze elkaars aandacht wel leuk vinden?


    Oh nee het komt we uit, anders had ik het niet gevraagd in de eerste instantie ;-) maar ja ik dacht inderdaad dat heb ik nooit eerder gelezen dat jij het ook wou.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee, heb je niet gedaan haha. Ik had geen ja gezegt omdat ik het net pas las en toen dacht ik 'oh ja vind ik wel leuk, zet ik het er meteen bij en kunnen we bedenken hoe en wat'. Maar als het niet uitkomt kan het ook veranderd worden (:

    @Trasecolare; Jaa precies! Dat ze op school wel elkaar lastig vallen en elkaar irriteren maar dat dat eigenlijk vooral is omdat ze elkaars aandacht wel leuk vinden?


    Ik zie een Jaloerse Cas voor me, noooooh


    We've lived in the shadows for far too long.

    Owen Bell
    Tyler Jay Santiago
    Owen kijkt nogal op tegen deze jongen, hij is twee jaar ouder en een van zijn beste vrienden. Hij gaat nog niet heel lang met hem om maar dat wil hij zeker wel.

    Xavier Alexander Fitzgerald
    Hij heeft een bloedhekel aan deze jongeman en kan niet begrijpen hoe mensen hem uit kunnen staan.

    Elijah Joseph Merkey
    • Owen en deze heer zijn vrienden, ze gaan wel eens met elkaar om maar Owen doet niet vreselijk veel moeite voor de vriendschap; al vindt hij het gewoon leuk om met hem naar een feestje te gaan.

    Evelyn Autumn Walker
    Exen. Wordt nog uitgebreid.

    Tallulah ‘Cas’ Fowler
    Komt.

    Levi Oliver Jackson
    Levi is de neef van Owen, ze hebben niet bepaald een geweldige relatie en zaten beide op andere scholen waar het makkelijk was voor Owen hem te vermijden; hij schaamt zich dood voor hem en doet altijd net of hij hem niet kent.

    Isabelle Eleana Thomassen
    Zij en Owen hebben een erg goede relatie met elkaar, ze zijn beste vrienden maar daar blijft het niet bij, er is ongelofelijk veel spanningen. Goede seksuele spanningen, waarom er nog niemand aan toegegeven heeft is de vraag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik zie een Jaloerse Cas voor me, noooooh


    Oh well, Sarah is ook niet heel erg blij met Cas haar fwb relatie hoor (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh well, Sarah is ook niet heel erg blij met Cas haar fwb relatie hoor (;


    And that's exactly why their relationship is awesome, dit wordt zo geweldig om te spelen


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    And that's exactly why their relationship is awesome, dit wordt zo geweldig om te spelen


    Ik zie ze al elkaar ook de hele tijd weg houden bij hun andere love interest hahaha

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 19:01 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.