• You stumbled upon an app called "Mystic Messenger" and downloaded it. Once you opened it up the app is connected to a mystic group chat with attractive guys. You are asked to join their secret party planning association called and the story begins...

    Mystic Messenger is een spel waarbij je tegen fictionele karakters kan praten. Zodoende krijg je op den duur een route voor één van de jongens of de chick. Basically een soort Mijn Zoete Liefde maar dan in chatroom vorm.

    Op aanraden van een vriendin heb ik dit spel een aantal weken terug gedownload, en ik moet zeggen; het heeft een erg verslavende werking. But who cares anyways :')

    De beschikbare karakters zijn:
    Zen - fuckboy
    Seven - memelord
    Jumin - een kattenvrouwtje, basically
    Yoosung - game geek
    Jaehee - oververmoeide personal assistant van Jumin

    Dus, wie zit er ook in de MM hel? :')

    x Naam - Favoriete karakter:
    Xantha - Seven
    Erieka - Jumin
    Xanthe - Seven
    Wendy - Jumin


    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 17:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Me definitely wants to try that heheh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Downloading it!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zie het vaak voorbij komen en mijn enige vraag is of er veel in-app purchases in zitten. Dat je bijvoorbeeld net als bij Mijn Zoete Liefde dingen moet sparen/kopen om acties uit te voeren en zo. Zo niet, dan download ik het graag. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vitriol schreef:
    Ik zie het vaak voorbij komen en mijn enige vraag is of er veel in-app purchases in zitten. Dat je bijvoorbeeld net als bij Mijn Zoete Liefde dingen moet sparen/kopen om acties uit te voeren en zo. Zo niet, dan download ik het graag. :Y)

    This


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik bevind mij (nog) niet in die hel, maar ik heb er inmiddels wel een hoop over gezien op Tumblr en ik moet zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben geworden. Waarschijnlijk wint die nieuwsgierigheid het wel van de rest van me een dezer dagen. (krul)

    Wat ik mij wel afvraag: heb je net als in MZL een bepaald aantal acties dat je kunt uitvoeren per dag? Want dat is wat mij daar vooral erg dwars zat, omdat je zo vreselijk traag vooruit kwam daardoor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vitriol schreef:
    Ik zie het vaak voorbij komen en mijn enige vraag is of er veel in-app purchases in zitten. Dat je bijvoorbeeld net als bij Mijn Zoete Liefde dingen moet sparen/kopen om acties uit te voeren en zo. Zo niet, dan download ik het graag. :Y)


    Als je geen geduld hebt kan het nogal duur worden. Je hebt zandlopers waarmee je de volgende 24 uur kan kopen, of als je een chatroom gemist hebt kun je ze kopen voor 5 zandlopers. Zandlopers kun je ook in chats verdienen, of door middel van het sparen van hartjes kan je er meer kopen. Maar met 80 zandlopers kun je de deep story unlocken waarmee je dus alle personages tot je beschikking hebt (in casual story heb je drie van de vijf personages). Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb, haha ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben het aan het downloaden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh de game data binnen halen duurt wel.echt eeuwig.. Hij loopt steeds vasg bij 60,67% ofzo....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ugh de game data binnen halen duurt wel.echt eeuwig.. Hij loopt steeds vasg bij 60,67% ofzo....


    Das vervelend :c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik kan niets meer sturen :O

    -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 22:37 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dancingwolf schreef:
    Ik kan niets meer sturen :O


    Waar bedoel je? In de text messages? Want als je een keer antwoord hebt gegeven kan je geen antwoord terug geven :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kojima schreef:
    (...)

    Waar bedoel je? In de text messages? Want als je een keer antwoord hebt gegeven kan je geen antwoord terug geven :'D


    Maar ik kan ook niet antwoorden op hun antwoorden die ik krijg. En waarom kunnen zij wel meerdere berichten sturen dan? :(

    Dancingwolf schreef:
    (...)

    Maar ik kan ook niet antwoorden op hun antwoorden die ik krijg. En waarom kunnen zij wel meerdere berichten sturen dan? :(


    De eerste chat is sowieso langer dan de andere, vooral omdat het de introductie is. In andere chatrooms kan je juist veel meer praten ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kojima schreef:
    (...)

    De eerste chat is sowieso langer dan de andere, vooral omdat het de introductie is. In andere chatrooms kan je juist veel meer praten ^^

    Ja die eerste chat ben ik doorheen, maar niemand reageert nu meer in die andere chatrooms en zelf kan ik ook niet meer reageren :(