• You stumbled upon an app called "Mystic Messenger" and downloaded it. Once you opened it up the app is connected to a mystic group chat with attractive guys. You are asked to join their secret party planning association called and the story begins...

    Mystic Messenger is een spel waarbij je tegen fictionele karakters kan praten. Zodoende krijg je op den duur een route voor één van de jongens of de chick. Basically een soort Mijn Zoete Liefde maar dan in chatroom vorm.

    Op aanraden van een vriendin heb ik dit spel een aantal weken terug gedownload, en ik moet zeggen; het heeft een erg verslavende werking. But who cares anyways :')

    De beschikbare karakters zijn:
    Zen - fuckboy
    Seven - memelord
    Jumin - een kattenvrouwtje, basically
    Yoosung - game geek
    Jaehee - oververmoeide personal assistant van Jumin

    Dus, wie zit er ook in de MM hel? :')

    x Naam - Favoriete karakter:
    Xantha - Seven
    Erieka - Jumin
    Xanthe - Seven
    Wendy - Jumin


    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 17:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yezi schreef:
    (...)
    Er stond alleen dat ik de app moest updaten, dus ik zou het nogmaals even proberen. Opeens deed ie het bij mij.

    Dank je wel ^_^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Yonghwa schreef:
    Is dit een soort RPG-app of iets?


    Het is een visual novel, of nja, daar komt het dicht in de buurt


    26 - 02 - '16

    Het is zo irritant dat je soms niet altijd op die berichten kan beantwoorden. Ik zou ook vaak anders antwoorden dan de opties die er worden gegeven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Het is zo irritant dat je soms niet altijd op die berichten kan beantwoorden. Ik zou ook vaak anders antwoorden dan de opties die er worden gegeven.


    De smsjes bedoel je? Dat ben ik met je eens. Soms vind ik gewoon al die figuren gek en dan staat die optie er niet bij haha


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Het is een visual novel, of nja, daar komt het dicht in de buurt

    Ik heb het dus net gedownload en nu heb ik net per ongeluk op afwijzen geklikt bij een foto instellen en kan ik geen eigen foto uit mijn galerij kiezen. Ik weet niet hoe ik dat kan veranderen....


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Ik heb het dus net gedownload en nu heb ik net per ongeluk op afwijzen geklikt bij een foto instellen en kan ik geen eigen foto uit mijn galerij kiezen. Ik weet niet hoe ik dat kan veranderen....


    App afsluiten en opnieuw openen? Ik weet het ook niet eigenlijk


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    App afsluiten en opnieuw openen? Ik weet het ook niet eigenlijk

    Nee, het lag aan de 'machtigingen'. Ik heb het al bijgewerkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yoosung schreef:
    (...)
    De smsjes bedoel je? Dat ben ik met je eens. Soms vind ik gewoon al die figuren gek en dan staat die optie er niet bij haha

    Maar ook gewoon de antwoorden die er staan. Ik wilde soms echt ergens wat op zeggen en dat kon dan niet, omdat het geen optie was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Nee, het lag aan de 'machtigingen'. Ik heb het al bijgewerkt.


    Aha dat kan ook ja. Ik koos een standaard plaatje uit het spel :3


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Aha dat kan ook ja. Ik koos een standaard plaatje uit het spel :3

    Hehe, oke. Dat wilde ik niet, dus ik was best wel gefrustreerd dat het niet lukte. Hoe ver ben jij? :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even wat anders, hoe zit dat met die hourglasses en hartjes?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Even wat anders, hoe zit dat met die hourglasses en hartjes?


    Met 100 hartjes kan je 1 hourglass kopen. Hourglasses kunnen gebruikt worden om sneller door het spel te gaan, gemiste chats te herhalen en oproepen terug te doen (:

    @Yongwha ik heb alle good endings, Deep endings en secretaris endings gehad. Alleen de Jaehee route moet ik nog ^^


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Met 100 hartjes kan je 1 hourglass kopen. Hourglasses kunnen gebruikt worden om sneller door het spel te gaan, gemiste chats te herhalen en oproepen terug te doen (:

    @Yongwha ik heb alle good endings, Deep endings en secretaris endings gehad. Alleen de Jaehee route moet ik nog ^^

    Oke. Het is goed dat je dat uitlegt. Ik snapte die hourglasses en hartjes ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Oke. Het is goed dat je dat uitlegt. Ik snapte die hourglasses en hartjes ook niet.


    Ik had ook even nodig voor ik dat snapte haha. Tbh vind ik 100 hartjes voor één hourglass best duur :x


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik had ook even nodig voor ik dat snapte haha. Tbh vind ik 100 hartjes voor één hourglass best duur :x

    100? Dat is het ook! Een zo'n soort hoofdstuk is toch iets van 25 hourglasses?


    Don't walk. Run, you sheep, run.