• You stumbled upon an app called "Mystic Messenger" and downloaded it. Once you opened it up the app is connected to a mystic group chat with attractive guys. You are asked to join their secret party planning association called and the story begins...

    Mystic Messenger is een spel waarbij je tegen fictionele karakters kan praten. Zodoende krijg je op den duur een route voor één van de jongens of de chick. Basically een soort Mijn Zoete Liefde maar dan in chatroom vorm.

    Op aanraden van een vriendin heb ik dit spel een aantal weken terug gedownload, en ik moet zeggen; het heeft een erg verslavende werking. But who cares anyways :')

    De beschikbare karakters zijn:
    Zen - fuckboy
    Seven - memelord
    Jumin - een kattenvrouwtje, basically
    Yoosung - game geek
    Jaehee - oververmoeide personal assistant van Jumin

    Dus, wie zit er ook in de MM hel? :')

    x Naam - Favoriete karakter:
    Xantha - Seven
    Erieka - Jumin
    Xanthe - Seven
    Wendy - Jumin


    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 17:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kim - Zen, Jumin, Yoosung :3

    Addie - Zen

    ja hoor zelfs blackbeard bezwijkt onder de oneindige charmes van zen


    Heaven is a place that we all have

    Ooooooh zit echt midden in MysMes hel op het moment. Ik ben gestopt met de app (want mn slaapritme ging er aan kapot xD Chats om 01:00 en 03:00 's nachts?). Maar weet zowat alles van het verhaal en doe ook mee in een MysMes cospay groepje. Sooo excited haha.

    In ben Tess en mijn favoriete karakter is Zen~ ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb nu Yooshung, Jumin en Zen al gehad. Nu op dag 4 van 707 ^^ Maar tot nu toe vind ik Zen toch stiekem het leukste hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oke ik heb dag 1 net gespeeld dit is echt leuk lol

    Zen is zo'n narcist lol.

    ~ Yoosung is zo'n dorky puppy en 707 heeft een goede vorm van humor. Qua gek zijn op katten ben ik gewoon de female version van Jumin.

    ~ Die kat is zo assdfgghjkl.


    26 - 02 - '16

    Wat kun je met die hartjes doen dan?

    Krolock schreef:
    Wat kun je met die hartjes doen dan?


    100 hartjes kun je inwisselen voor 1 zandloper. Dan klik je op het plusje naast de zandloper en daar kun je het inwisselen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    (...)

    100 hartjes kun je inwisselen voor 1 zandloper. Dan klik je op het plusje naast de zandloper en daar kun je het inwisselen.

    Wauw eentje maar. Dat gaat langzaam dan haha

    Hahahaha ik vind het zo grappig dat ik overal ineens de namen Jumin, Yoosung en 707 tegenkom op Quizlet :') But where is bae Zen? xD

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 12:27 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hahahaha ik vind het zo grappig dat ik overal ineens de namen Jumin, Yoosung en 707 tegenkom op Quizlet :') But where is bae Zen? xD


    Het kattengehalte is te hoog hier op Q (cat)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Even downloaden, Seven is nu al mn fav. :')


    wat was dit ookalweer

    Asdfghjkl. Ik ben erachter gekomen dat het LOLOL want Yoosung speelt eigenlijk gewoon een parodie is op LoL (mijn favoriete game) asdfghhjklkdkajeosjhashjd.


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    (...)
    Wauw eentje maar. Dat gaat langzaam dan haha


    Valt wel mee. Bij de meeste updates worden ook nog zandlopers toegevoegd. Zo ben ik aan 220 zandlopers gekomen haha.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik word echt half desperate door dit spel hahaha