• You stumbled upon an app called "Mystic Messenger" and downloaded it. Once you opened it up the app is connected to a mystic group chat with attractive guys. You are asked to join their secret party planning association called and the story begins...

    Mystic Messenger is een spel waarbij je tegen fictionele karakters kan praten. Zodoende krijg je op den duur een route voor één van de jongens of de chick. Basically een soort Mijn Zoete Liefde maar dan in chatroom vorm.

    Op aanraden van een vriendin heb ik dit spel een aantal weken terug gedownload, en ik moet zeggen; het heeft een erg verslavende werking. But who cares anyways :')

    De beschikbare karakters zijn:
    Zen - fuckboy
    Seven - memelord
    Jumin - een kattenvrouwtje, basically
    Yoosung - game geek
    Jaehee - oververmoeide personal assistant van Jumin

    Dus, wie zit er ook in de MM hel? :')

    x Naam - Favoriete karakter:
    Xantha - Seven
    Erieka - Jumin
    Xanthe - Seven
    Wendy - Jumin


    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 17:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zen it is. :Y)

    Ik ben dit gisteren beginnen spelen en het is verslavend. Ik haat dat wachten steeds.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik ben dit gisteren beginnen spelen en het is verslavend. Ik haat dat wachten steeds.

    Same.

    Ik snap er niet veel van? En het laad heel langzaam bij mij.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Bij mij is het overgegaan van verslaving naar irritatie. Ik ben al twee keer opnieuw moeten beginnen door een bad ending. Ik heb er nu echt geen zin meer in. Vraag me zelfs af wat ik fout gedaan heb.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Bij mij is het overgegaan van verslaving naar irritatie. Ik ben al twee keer opnieuw moeten beginnen door een bad ending. Ik heb er nu echt geen zin meer in. Vraag me zelfs af wat ik fout gedaan heb.


    De bad ending van dag 4? Die heb ik ook al twee keer gehad, ben vandaag na een lange pauze weer opnieuw begonnen.

    Die ene waarin Yoosung wordt ontvoerd toch?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Manami schreef:
    (...)

    De bad ending van dag 4? Die heb ik ook al twee keer gehad, ben vandaag na een lange pauze weer opnieuw begonnen.

    Die ene waarin Yoosung wordt ontvoerd toch?


    Jep, maar ik heb haat aan al die herhalingen, dus ik heb de app verwijderd. Kent iemand misschien soortgelijke apps?


    16 - 09 - '17

    Ik heb het gedownload maar is het normaal dat het zo lang duurt om de data op te halen? Het is nl. strontvervelend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Ik heb het gedownload maar is het normaal dat het zo lang duurt om de data op te halen? Het is nl. strontvervelend.


    Bij mij valt het over het algemeen wel mee.

    - Het enige waar ik me momenteel aan erger, is het feit dat ik geen notificaties meer krijg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    (...)
    Bij mij valt het over het algemeen wel mee.

    - Het enige waar ik me momenteel aan erger, is het feit dat ik geen notificaties meer krijg.

    Ah, got it. Ik moest wat erbij downloaden.

    Klopt het dat je op het begin naar een onbekend adres moet van iemand?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)
    Ah, got it. Ik moest wat erbij downloaden.

    Klopt het dat je op het begin naar een onbekend adres moet van iemand?

    Mag ik vragen wat je erbij hebt gedownload? Misschien helpt dat ook bij mij, want die app wil helemaal niet starten op mijn telefoon. Het is echt strontvervelend dat ik daar elke keer op moet wachten.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Yezi schreef:
    (...)
    Ah, got it. Ik moest wat erbij downloaden.

    Klopt het dat je op het begin naar een onbekend adres moet van iemand?


    Ja, dat klopt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ursula schreef:
    (...)
    Mag ik vragen wat je erbij hebt gedownload? Misschien helpt dat ook bij mij, want die app wil helemaal niet starten op mijn telefoon. Het is echt strontvervelend dat ik daar elke keer op moet wachten.

    Er stond alleen dat ik de app moest updaten, dus ik zou het nogmaals even proberen. Opeens deed ie het bij mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Die Jumin Story is sooo messed up ughh


    26 - 02 - '16

    Is dit een soort RPG-app of iets?


    Don't walk. Run, you sheep, run.