• You stumbled upon an app called "Mystic Messenger" and downloaded it. Once you opened it up the app is connected to a mystic group chat with attractive guys. You are asked to join their secret party planning association called and the story begins...

    Mystic Messenger is een spel waarbij je tegen fictionele karakters kan praten. Zodoende krijg je op den duur een route voor één van de jongens of de chick. Basically een soort Mijn Zoete Liefde maar dan in chatroom vorm.

    Op aanraden van een vriendin heb ik dit spel een aantal weken terug gedownload, en ik moet zeggen; het heeft een erg verslavende werking. But who cares anyways :')

    De beschikbare karakters zijn:
    Zen - fuckboy
    Seven - memelord
    Jumin - een kattenvrouwtje, basically
    Yoosung - game geek
    Jaehee - oververmoeide personal assistant van Jumin

    Dus, wie zit er ook in de MM hel? :')

    x Naam - Favoriete karakter:
    Xantha - Seven
    Erieka - Jumin
    Xanthe - Seven
    Wendy - Jumin


    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 17:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dancingwolf schreef:
    (...)
    Ja die eerste chat ben ik doorheen, maar niemand reageert nu meer in die andere chatrooms en zelf kan ik ook niet meer reageren :(


    Ah, het wachten is begonnen :Y)
    Als je geen zandlopers wil uitbesteden dan zul je moeten wachten tot je een melding krijgt dat er een nieuwe chatroom beschikbaar is, vrees ik..


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh gosh dit gaat echt een nieuwe tijdelijke verslaving worden hahaha. Jumin is tot nu toe denk wel m'n favoriet haha, al zijn Seven en Yoosung ook nice ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hierzoooo. Seven is bae *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik
    Kanra-jumin

    Ik heb het nu zo vaak voorbij zien komen, ik ga hem denk ik ook zo downloaden. :3

    Ozawa schreef:
    Ik heb het nu zo vaak voorbij zien komen, ik ga hem denk ik ook zo downloaden. :3


    Doe dat hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik speel het ook al een tijdje en het is erg leuk, dus ik kan het zeker aanraden. Ik heb al yoosung route, zen route en nu probeer ik jumin route te krijgen. ^^ Mijn favoriete zijn zen en jumin. :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik download 'm nu ook :3


    26 - 02 - '16

    Misschien is het handig om de linkjes naar de app store en play store in de begin post te zetten? :)

    Damn dit spel is apart haha


    26 - 02 - '16

    I'm also in.

    Erieka - Jumin (because cats)


    26 - 02 - '16

    Oh, ik zie nu dat ik hier nooit meer heb gereageerd. Ik heb een tijd geleden Jeahee's route gespeeld, en het einde was tegelijk zo suggestief lesbisch en extreem no homo dat ik niet zeker weet of het nou hilarisch of deprimerend was. :W

    Ik had daarna niet meer heel veel motivatie om het hele ding opnieuw te doen voor andere personages, want het kost me toch iets te veel tijd dagelijks, maar mijn zusje stuurt me regelmatig updates. Eerst over Yoosung en nu over Zen, dus ik blijf op de hoogte. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klinkt leuk. Ik heb er niet eerder van gehoord, dus ik ga even kijken.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik heb net Yoosung's route uitgespeeld. Het voelt zo raar allemaal mwehhh.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het spel wel maar doe er weinig wat mee heb ook eigenlijk geen idee hoe het werkt etc :p


    Heavy lies te crown!