• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    YAAAAS, ik kan naar het favoriete feest van het jaar *O*
    Alleen eventjes kijken hoe/wat/waar. BUT I WANT SO BADLY D:


    Deep inside, I've never felt alive

    En nu, maanden later, ben ik nog steeds gefrustreerd om het feit dat jij van mij kaarten en een cadeau van 45 euro kreeg, en dat je bij mijn verjaardag niet eens de gedachte aan een cadeau en een kaart hebt gehad. Ja, eigenlijk is dat gewoon ronduit lullig.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 23:04 ]

    You can't win at life. That is so depressing.


    She's imperfect but she tries

    Toch wel een beetje jammer dat die leuke man van Ikea gestopt is met daar werken. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    that's a nice one track mind you've got there sicko


    i put the fun in funeral

    x: "eeh wa kunnen we doen voor de leiding als cadeau"
    y: "ja kwni gwn mercikes ofz"
    me: "een linnenzak met hun totem erop?"
    z: "denk ni da da zo leuk is eig"
    x: "gwn mercikes en een foto in een kader"
    y: "jaaa cv goe idee"

    ahja ok koop anders maar gewoon standaard pralines because dat is echt origineeeeeeeeeeeeel

    luie ketten


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    x: "eeh wa kunnen we doen voor de leiding als cadeau"
    y: "ja kwni gwn mercikes ofz"
    me: "een linnenzak met hun totem erop?"
    z: "denk ni da da zo leuk is eig"
    x: "gwn mercikes en een foto in een kader"
    y: "jaaa cv goe idee"

    ahja ok koop anders maar gewoon standaard pralines because dat is echt origineeeeeeeeeeeeel

    luie ketten


    Oké, sorry, ik weet dat dit niet het punt was, maar dat klinkt allemaal zO BELGISCH. (fish) De voorleesstem in mijn hoofd is altijd voor alles op Q super Nederlands, maar hier is hij toch echt een keer omgeslagen, wow.

    Anyway. Het is wel balen dat ze er blijkbaar niet echt moeite in willen stoppen. Beetje jammer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, sorry, ik weet dat dit niet het punt was, maar dat klinkt allemaal zO BELGISCH. (fish) De voorleesstem in mijn hoofd is altijd voor alles op Q super Nederlands, maar hier is hij toch echt een keer omgeslagen, wow.

    Anyway. Het is wel balen dat ze er blijkbaar niet echt moeite in willen stoppen. Beetje jammer.


    VLAAMS INGE

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 23:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, ik begrijp je niet eens. En dan zeik je over anderen? Jij bent echt een hypocriet monster.

    Ja ik kan goed merch verkopen en ja ik vind het erg vervelend dat ik over zes uur al op moet staan en vervolgens ruim acht uur op school moet zitten


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Square schreef:
    (...)

    Oké, sorry, ik weet dat dit niet het punt was, maar dat klinkt allemaal zO BELGISCH. (fish) De voorleesstem in mijn hoofd is altijd voor alles op Q super Nederlands, maar hier is hij toch echt een keer omgeslagen, wow.

    Anyway. Het is wel balen dat ze er blijkbaar niet echt moeite in willen stoppen. Beetje jammer.


    Hahahaha zo praten mensen in mijn omgeving standaard via Messenger tho ik vond het eens leuk om ze te imiteren (nerd) Ik erger me er echt aan! Of zoals zij het zouden zeggen: "kerger mer egt an"

    Tot nu toe hebben we: bier, pralines en een foto en ik denk dat er niet echt iets bij zal komen :') ik vind het gewoon zo kut dat iedereen zit in te stemmen want het zijn echt standaard dingen en uuuhgguhghghghg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dierentuin was leuk vandaag. Ook leuk dat ik mijn webdocent heb gespot, dat is ook niet iets wat je iedere dag in het wild ziet.
    Mensen die me op instagram hebben; sorry, de kans bestaat dat ik veel dierenfoto's ga spammen.

    Dit deed me wel even goed.. maar dit kan echt niet langer zo..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mignon schreef:
    You can't win at life. That is so depressing.


    26 - 02 - '16

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    VLAAMS INGE


    Het klinkt alsof het uit België komt, dus het klinkt Belgisch. :Y) Maar oké, Vlaams zou wel correcter zijn, daar heb je gelijk in.



    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Hahahaha zo praten mensen in mijn omgeving standaard via Messenger tho ik vond het eens leuk om ze te imiteren (nerd) Ik erger me er echt aan! Of zoals zij het zouden zeggen: "kerger mer egt an"

    Tot nu toe hebben we: bier, pralines en een foto en ik denk dat er niet echt iets bij zal komen :') ik vind het gewoon zo kut dat iedereen zit in te stemmen want het zijn echt standaard dingen en uuuhgguhghghghg


    Ik geloof het meteen, want er zijn hier ook wel mensen die zo typen, maar het zit vooral in die "wa" en "mercikes". Zo Vlaams, aww. (bloos)

    En bier, wow. Niets toont zo mooi je waardering voor iemand als supermarktchocolade en een fles bier cadeau doen. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan