• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    15 mensen verwijderd. Nog lang niet genoeg.
    Wat een naar gevoel om mensen voor altijd uit je leven te gooien terwijl je zulke mooie herinneringen met ze hebt. Helaas zijn ze bijna allemaal backstabbers geworden.

    HmmmMMMMmmmmmMm
    Weer die buien dat je iedereen wilt helpen, maar dat dat niet lukt en zo gefrustreerd raakt dat je boos op jezelf word en bijna jankend een paragraaf wilt schrijven over hoe kut het is en of jij nou zo'n mislukkeling als vriend bent of dat je teveel op je schouders neemt. Well, that escalated quickly.

    Ik ben deze ochtend opgestaan om 4u...Waarom ben ik niet moe? Morgen moet ik weer om 4u opstaan, dus doe het jezelf alsjeblieft niet aan om 8u lang dood op je werk te staan...


    Take me to wonderland

    ik zit niet lekker in mijn vel en op dit punt is mijn brein zo gaargekookt en zijn mijn emoties zo afgestompt en ben ik zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo fucking moe dat ik gewoon niet kan articuleren voor mezelf waarom ik me eigenlijk rot voel

    ik wil schrijven maar ik kan niet schrijven en ik wil slapen maar ik kan niet slapen en ik wil gewoon eventjes lekker tot rust komen aub


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin's Creed ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "jongens die meisjes slaan zijn echt fucktards, je doet dat niet"

    ewww somehow klinkt dat echt zooo idk seksistisch tbh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    "jongens die meisjes slaan zijn echt fucktards, je doet dat niet"

    ewww somehow klinkt dat echt zooo idk seksistisch tbh


    Mijn probleem met dat soort zinnen is altijd dat het een beetje zo is van, ja, duh, technisch gezien ben ik het ermee eens, want natuurlijk moet je vrouwen niet slaan, maar dat is omdat vrouwen mensen zijn en je gewoon helemaal geen andere mensen zou moeten slaan. Het is niet heel relevant welk geslacht slager en geslagene hebben, voor mijn gevoel. (krul)

    ---

    Ik kan dit wel. Hoppeldepop.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Koud koud koud hier in het hoge noorden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Getting drunk would be nice rn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Mijn probleem met dat soort zinnen is altijd dat het een beetje zo is van, ja, duh, technisch gezien ben ik het ermee eens, want natuurlijk moet je vrouwen niet slaan, maar dat is omdat vrouwen mensen zijn en je gewoon helemaal geen andere mensen zou moeten slaan. Het is niet heel relevant welk geslacht slager en geslagene hebben, voor mijn gevoel. (krul)

    ---

    Ik kan dit wel. Hoppeldepop.


    denkwijze maatschappij:
    vrouw slaat vrouw -> ok
    vrouw slaat man -> ok
    man slaat man -> ok
    man slaat vrouw -> niet ok

    => slaan in het algemeen is niet ok, zoals je zegt, maar helaas is dat zo bij veel dingen en dan bedoel ik ook het positief seksisme

    oke qing, waarom begin je daarover ineens te filosoferen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    opeens hyperbewust van het feit dat ik op mijn achttiende nog lang niet in staat zou moeten zijn om alcohol te kunnen kopen want de kans dat ik het voor verkeerde doeleinden ga gebruiken is met deze gemoedstoestand ongeveer 90%


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De won'dren zijn de wereld nog niet uit: Matty heeft een hoesje voor d'r telefoon.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy I'm poppy

    Hey! Down here... It's Poppy!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Hey! Down here... It's Poppy!

    Japan? What if I told you, i was in Japan? Would you still love me? Japan?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt