• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is echt niet het fucking moment voor paniekaanval. Zet nu je Internet uit en get yourself together


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt trotser dan ik zou moeten zijn op mijn cover asdfghjkl


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat was totaal niet mijn bedoeling:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nja als ik ergens strand zal ik in ieder geval niet verhongeren? Maar het zou fijn zijn als NS meewerkt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik was al bang dat het afgezegd zou worden. Balen.

    Please tell me I'll be alright. :c
    Morgen in mijn eentje naar weetikveelwaar heen driekwartier verderop. Bwaah, I don't want to. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zahkriisos schreef:
    Holy fuck, ik heb zelf net gewoon mijn prikpil gezet. Fuck dat was eng.


    Ik laat hem altijd zetten, ik ben altijd bang van naalden en zelf zou ik het gewoon niet kunnen :/


    26 - 02 - '16

    Moeten we echt O'G3NE naar het Songfestival sturen in 2017? Er zijn zoveel betere artiesten..

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik laat hem altijd zetten, ik ben altijd bang van naalden en zelf zou ik het gewoon niet kunnen :/

    Ik wilde hem ook laten zetten, maar werd vandaag pas ongesteld, dus ik had niet veel keus. Het viel heel erg mee eigenlijk.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Ik wilde hem ook laten zetten, maar werd vandaag pas ongesteld, dus ik had niet veel keus. Het viel heel erg mee eigenlijk.


    Ah oke, ik maak gewoon iedere keer dat ik geweest ben een afspraak voor twaalf weken later ;3

    Ik gebruik het ook al behoorlijk lang, haha


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ah oke, ik maak gewoon iedere keer dat ik geweest ben een afspraak voor twaalf weken later ;3

    Ik gebruik het ook al behoorlijk lang, haha

    Dit was mijn eerste (:
    Kost het geld om het bij de doktersassistentes te laten zetten?


    // De gellak van sensationail werkt gewoon niet bij mij. Hoe goed ik het ook seal, de lak trekt zover terug dat ik een soort french manicure heb als ik mijn hand uit de lamp haal..

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Dit was mijn eerste (:
    Kost het geld om het bij de doktersassistentes te laten zetten?


    // De gellak van sensationail werkt gewoon niet bij mij. Hoe goed ik het ook seal, de lak trekt zover terug dat ik een soort french manicure heb als ik mijn hand uit de lamp haal..


    Geen idee. Ik moet wel iedere keer een rekeningetje betalen voor de spuit zelf. Dat is iets van 3 euro ofzo.


    26 - 02 - '16

    I ruined everything. I'm a terrible humanbeing. >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    New people are scaryyy (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Geen idee. Ik moet wel iedere keer een rekeningetje betalen voor de spuit zelf. Dat is iets van 3 euro ofzo.

    Ik zal het wel even navragen (:


    // Ik vind het zo vervelend als ik iets met je probeer af te spreken en je mijn appje leest, maar niet reageert. Zo weet ik nooit hoe laat je morgen wel tijd hebt of dat het helemaal niet doorgaat..