• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rode kleding staat mij goed, maar ik heb een hekel aan rood... Maar als ik wat meer kleur in de kast wil hebben, en een kleur die mij staat, moet ik toch beginnen met rood ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan hier echt niet meer tegen.

    Oh kijk, grijs ;3

    Omg, deze laarzen... Klik. Maar ze gaan maar tot 42. Ik kan het altijd bestellen en als het niet past terugsturen, maar, maar... Ik ben bang dat ik heel teleurgesteld ga zijn als ze niet passen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 23:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Oh kijk, grijs ;3

    Omg, deze laarzen... Klik. Maar ze gaan maar tot 42. Ik kan het altijd bestellen en als het niet past terugsturen, maar, maar... Ik ben bang dat ik heel teleurgesteld ga zijn als ze niet passen.


    Een vriendin van me heeft deze exacte en ze vallen heel klein zei ze ): zij heeft ze ook moeten ruilen toen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 23:13 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Een vriendin van me heeft deze exacte en ze vallen heel klein zei ze ): zij heeft ze ook moeten ruilen toen.


    Nooo... Dus 42 zal veel te klein zijn?
    Ik ga even in een hoekje zitten huilen om het feit dat ik zulke helse voeten heb. (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Nooo... Dus 42 zal veel te klein zijn?
    Ik ga even in een hoekje zitten huilen om het feit dat ik zulke helse voeten heb. (huil)


    nou ja, zij heeft juist heel kleine voeten maar de kleinste maat was te klein voor haar, which is rare. dus ik weet het niet, misschien is dat alleen zo bij de kleine maten, ik heb geen idee.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    nou ja, zij heeft juist heel kleine voeten maar de kleinste maat was te klein voor haar, which is rare. dus ik weet het niet, misschien is dat alleen zo bij de kleine maten, ik heb geen idee.


    Ik denk het niet, want meestal is het ook zo met shirt dat als ze klein vallen, elke maat dit heeft. Ik ga het gewoon niet doen, want anders moet ik het terugsturen en bleh. En 42 is mijn limiet, want ik heb eigenlijk 42,5/43, dus ik kan voor 80% zeggen dat het te klein is xd
    Ik wil een voetverkleining.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 23:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zat het laatst even ut te rekenen, he. Die vrouw van 19 kids and counting heeft dus 19 kinderen.
    19 × 9 = 171 maanden
    171 ÷ 12 = 14,25 jaar
    Die vrouw is nu 50 jaar oud. Dus ze is afgerond 29% van haar leven zwanger geweest.
    Hoe? And most of all... why?!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet wat het betekent dat ik nu opeens na vier jaar weer Nightwish aan het luisteren ben maar ik moet zeggen dat sommige nummers ook zonder grumpy net-puber woede in mijn gehele systeem nog best wel nice zijn. Dertienjarige ik was nog niet eens zo afschuwelijk slecht, dan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yay, morgen zie ik je weer. You better not disappoint me.


    Take me to wonderland

    Ik ga morgen en zondag niet meer afwachten. Ik wil het zeker weten.

    oke het is vooral niet shockerend dat ik zonet ben ontvoerd en vastgetapet door een gummarusleiding en dat het gelukt is


    idk als dit echt was, dan yk ik schat mezelf echt te sterk in of zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou heb ik echt zin om die film te kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb echt als een idioot zitten lachen maar kom op die scene was geweldig :')

    I cannot play my self again
    I should just be my own best friend
    Not fuck my self in the head with stupid men

    He walks away
    The sun goes down
    He takes the day, but I'm grown
    And in your way
    In this blue shade
    My tears dry on their own


    i put the fun in funeral