• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Door de weeks voor 8 uur boren of bomen zagen is nog tot daar aan toe, maar in het weekend? Flikker toch een eind op, jezus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Miall schreef:
    Ik zat het laatst even ut te rekenen, he. Die vrouw van 19 kids and counting heeft dus 19 kinderen.
    19 × 9 = 171 maanden
    171 ÷ 12 = 14,25 jaar
    Die vrouw is nu 50 jaar oud. Dus ze is afgerond 29% van haar leven zwanger geweest.
    Hoe? And most of all... why?!


    Echt heel veel maar heeft ze niet ook wat tweelingen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Google geeft nu nieuwsartikelen op de mobiele versie. Bedankt dat ik nu niet meer vanaf die pagina bij mijn bladwijzers kan.

    Hotmail wordt ook met de dag slechter. De site en mails laden al zo traag, en nu geven ze mails maar half weer.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 8:54 ]

    Meen je dat nu echt?
    Overdrijven is ook een kunst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bwebwibwuhhh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Boodschappen doen, koekjes bakken, lange wandeling met hubby en hond en vanavond feestje :3 allemaal leuke dingen :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou, dat mobiele internet dat ik na dat fiasco van vorige keer toch weer heb gekocht werkt dus gewoon niet??? Nu ben ik toch nog aangewezen op treinwifi. Ja, zo kan ik ook geld verdienen (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ok qing STA OP je hebt je wekker die oorspronkelijk om 8.40 stond, al te veel keer gesnoozed xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Faberge schreef:
    (...)

    Echt heel veel maar heeft ze niet ook wat tweelingen?

    Ze heeft twee tweelingen gehad maar er is ook een kindje doodgeboren met zes maanden geloof ik, dus dat is:

    17 x 9 + 6 = 159 maanden.
    159 : 12 = 13.25 jaar.
    Dat is 26.5% van haar leven, whoop.

    Het wordt nog leuker als je de zwangerschapsmaanden van Anna en Jill en Jessa erbij telt. :'D

    ok jip misschien is dit een teken dat je minder tlc moet kijken

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 9:24 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ze heeft twee tweelingen gehad maar er is ook een kindje doodgeboren met zes maanden geloof ik, dus dat is:

    17 x 9 + 6 = 159 maanden.
    159 : 12 = 13.25 jaar.
    Dat is 26.5% van haar leven, whoop.

    Het wordt nog leuker als je de zwangerschapsmaanden van Anna en Jill en Jessa erbij telt. :'D

    ok jip misschien is dit een teken dat je minder tlc moet kijken


    Oh ja. :')
    Maar toch. Fucking eenvierde van je leven zwanger zijn :')

    Same goes for Matty. Minder TLC.
    En Jinger is verloofd dus die zal ook wel snel een kind krijgen en Jessa is zwanger van de tweede. #Idomyresearch


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck me..

    Stress tm


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Me wants cookie. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigil schreef:
    Boodschappen doen, koekjes bakken, lange wandeling met hubby en hond en vanavond feestje :3 allemaal leuke dingen :3


    God, ik heb zoveel zin in vanavond, haha.


    Your make-up is terrible

    Pannenkoeken als ontbijt aan het maken. Yay :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.