• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wow oké? Waarom is mijn moeder zo chagrijnig? Ik heb letterlijk nog geen woord gezegd en lig in bed wakker te worden...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had duidelijk gewoon thuis moeten blijven. Iedereen schreeuwt tegen me of negeert me totaal en ugh. Wat doe ik hier? Ik ben echt waardeloos en ik heb totaal geen talenten. Ik val volgens mij echt iedereen lastig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vrienden van mijn ouders gaan vandaag bevallen. De vrouw uiteraard , maar de man heeft er natuurlijk net zoveel emoties bij.
    Ben echt benieuwd hoe de kleine man gaat heten :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste coach, 'peptine' bestaat niet. Peptide en pepsine wel. Die laatste is degene die u bedoelt, die in de peeling zit.

    Hoe kunnen er zoveel fouten in de lesstof zitten???

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 9:43 ]

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja klopt inderdaad, maar het is het topic over Pro-Ana en ik denk dat het enkel meer discussie op zal leveren, omdat het geloof ik om die reden ook gesloten is, dus ik hou het wel voor me c:


    Volgens mij heb ik dat wel eens geprobeerd, een eeuwigheid geleden, maar mensen geven daar niks om, tho. Ach, de 'pro-ana' hype is ook alweer 8 jaar oud denk ik.


    Your make-up is terrible

    Windigo schreef:
    Vrienden van mijn ouders gaan vandaag bevallen. De vrouw uiteraard , maar de man heeft er natuurlijk net zoveel emoties bij.
    Ben echt benieuwd hoe de kleine man gaat heten :o


    Eerste kind?
    Dat lijkt me ook wel bijzonder om mee te maken eigenlijk. Ik heb lang stug volhouden dat ik geen kinderen wil, maar aan een kant lijkt het me toch wel heel mooi; een kind dat op je lijkt en waar je voor mag zorgen (:


    26 - 02 - '16

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik dat wel eens geprobeerd, een eeuwigheid geleden, maar mensen geven daar niks om, tho. Ach, de 'pro-ana' hype is ook alweer 8 jaar oud denk ik.

    True true, ik kwam er op omdat ik een topic wilde openen in "lifestyle" en ik heb een tijdje geleden heel veel onderzoek gedaan naar mentale ziektes voor mijn film, maar het heeft weinig zin om iets op te hoesten wat een discussie van jaren terug is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In tijden niet zo slecht geslapen...

    Lizor schreef:
    (...)
    True true, ik kwam er op omdat ik een topic wilde openen in "lifestyle" en ik heb een tijdje geleden heel veel onderzoek gedaan naar mentale ziektes voor mijn film, maar het heeft weinig zin om iets op te hoesten wat een discussie van jaren terug is.


    Ik zou het wel interessant vinden eigenlijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik zou het wel interessant vinden eigenlijk. 8D

    Ja ik vind het zelf ook een heel interessant onderwerp. Niet respectloos bedoelt trouwens. Ik heb ook het boek Wij Zijn Ons Brein gelezen wat daarop in gaat. Super interessant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit was een grote domper... ik voel me nu echt heel verdrietig en nutteloos en ugh... en ik heb hoofdpijn van het huilen :/

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 10:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben 16 en mag niet uitgaan van mijn ouders. Cri cri cri.

    / Nintendo Switch met Skyrim? Shut up and take my money!!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 10:38 ]

    Ik wil thuis op bed liggen, huilen en slapen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb helemaal geen zin om op straat te spelen met dit sombere weer. Meh. Want binnen verdien ik niks helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Steve schreef:
    Ik word een beetje schijtziek van die #watdoetdeco. Het is niet omdat jullie plotseling Geneeskunde studeren, jullie wel gewoon een vergoeding van de regering moeten krijgen. Ik wil verdomme ook een vergoeding als ik op stage ga. #ditdoetdestudent


    ugh ikr


    i put the fun in funeral