• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thunderfvck schreef:
    Het leukste aan koekjes maken is het deeg eten, hahaha.


    Deeg is goddelijk


    26 - 02 - '16

    En we gaan er voor! Ik hoop zo erg dat dit goed gaat, haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Pfff ik heb helemaal geen zin in die infomarkt met vooropleidingen, ik wil überhaupt nog niet na hoeven denken over wat ik over 3,5 jaar ga studeren. Of wat ik ga doen na mijn examen. En al dat gezeur zovan; jaa daar moet je nu over nadenken want je moet over een half jaar profiel kiezen... UGH :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Yoosung schreef:
    (...)

    Deeg is goddelijk


    Yesssss.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yesssss.


    Ik heb een keer met koekjes bakken een kwart van de deegbal opgegeten. Hahaha


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik heb een keer met koekjes bakken een kwart van de deegbal opgegeten. Hahaha


    Dat klinkt als wat ik zo van plan ben. ;x


    Your make-up is terrible

    "Hou je niet van pony's?"
    "Geen idee, nog nooit echt in het echt gezien"

    wtF mike ga uit je huis


    i put the fun in funeral

    Zucht. Please be my husband.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ze klinken allemaal als een stel kinderen. Het is een beetje overdreven naar mijn smaak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Anatomy schreef:
    Zucht. Please be my husband.


    / Dat wordt geen 4 km lopen vanavond. Balen.

    Yes! Sinds een week eindelijk weer mijn laptop in gebruik! Take that, stom virus :Y)

    Cirque du Freak, a Vampire Assistent kijken. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het had misschien wel wat reëler geweest als ze een echte transgender zouden gebruiken in Spangas. Haar stem is namelijk te hoog om eerst een 'jongen' te zijn geweest, gezien het makkelijker is om je stem te verlagen, dan te verhogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat klinkt als wat ik zo van plan ben. ;x


    Damn nu wil ik ook deeg maken T_T


    26 - 02 - '16

    Haha, dat had ik totaal niet verwacht!


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.