• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    TLC kijken. Waarom wil elke vrouw een freaking princess zijn voor hun bruiloft

    Meisjes in mijn klas zitten TWD te spoilen. Fijn. Ik hoef niet meer te kijken dus.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 11:09 ]

    Idc dat mensen mij aan zitten te kijken dat ik een Quarter pounder en een McFlurry zit te eten. They don't know how I feel right now.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    TLC kijken. Waarom wil elke vrouw een freaking princess zijn voor hun bruiloft


    Echt he. Ik weet al wel wat ik niet wil als ik ooit ga trouwen. Ik vind baljurken zo lelijk lol


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    Idc dat mensen mij aan zitten te kijken dat ik een Quarter pounder en een McFlurry zit te eten. They don't know how I feel right now.


    Ik wil ook McDonald's D:


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik wil ook McDonald's D:


    Wat let je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Wat let je?


    Het feit dat ik geen fiets heb en de dichtstbijzijnde McDonald's een kilometer of 10 verderop zit D:
    Ik ben bij mijn vriend thuis en hij is naar werk :/


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Het feit dat ik geen fiets heb en de dichtstbijzijnde McDonald's een kilometer of 10 verderop zit D:
    Ik ben bij mijn vriend thuis en hij is naar werk :/


    Damn, had Mac maar een bezorgdienst D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Damn, had Mac maar een bezorgdienst D:


    Uhu en deed m'n mond maar niet zo achterlijk veel pijn ):

    /Ik ga m'n mond maar weer spoelen.


    26 - 02 - '16

    Shit ik schrik veels te laat wakker. Nu meteen hoofdpijn natuurlijk. Gelukkig ben je rond een uur of 7 nog buiten geweest.


    Jezus hond kun je me nog meer uit bed duwen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    :S

    me: *honger* mam waarvoor is die kip die in de koelkast staat
    mam: die zijn voor de pasteitjes dus niet aankomen

    me: hello world i'd like to inform you that from now on i identify as a pasteitje


    i put the fun in funeral

    Mijn leven is momenteel grotendeels wel oké. Manische depressie onder controle zonder medicatie, voor zo ver dat gaat.

    Toch duikt ineens die depressie weer op. En niet zo maar één; één die ik al zo'n twee jaar niet meer heb zien verschijnen. Neigingen, twijfels, intens verdriet. Zo veel verdriet dat ik vroegtijdig mijn lesdag beëindigde. Dit is zo hatelijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Keano. Dat is echt een leuke naam ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word hier echt laaiend van.


    Caution first, always.