• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Volgens mij is mijn schoonmoeder een kind van Satan. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom waren alle mensen zo chagrijnig bij Ikea. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pannenkoeken of pizza...
    De pizza hoeft alleen in de oven, de pannenkoeken moet ik zelf maken... Ugh, halp.


    Ik weet het goed gemaakt. Ik eet pizza en morgen als ontbijt pannenkoeken, done.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 16:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom gaan bejaarden nou allemaal op hetzelfde moment boodschappen doen D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het leukste aan koekjes maken is het deeg eten, hahaha.


    Your make-up is terrible

    2 x 500 ml flesjes koolzuurhoudend water? Echt, is dat alles? En hier moet ik een week mee doen? Bedankt........ En ook fijn dat er voor mijn zusje 3 pakken ijsthee en 2 pakken chocomel in de kast staan. Ik waardeer het heel erg dat je alles voor haar doet en niets voor mij.

    // De Meltdown Sol skin is eindelijk van mij ^^ Al heb ik haar niet 'eerlijk' verkregen XD Vroeg of laat kwam ze toch uit een chest roll.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 17:16 ]

    Ik heb een stage en ik vind het zo leuk. Beetje jammer dat ik mijn studie momenteel drie keer niks vind..


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    No, dit is jammer. De kaarten voor RTL late night op 7 november zijn uitverkocht :c
    Shawn komt daar D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo'n treeeeek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JA!!! WEG MET DIE FUCKING TOETSWEEK!! VRIJHEIDDDD!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik baal er echt enorm van dat mijn ouders denken dat mijn vriend niet achter mijn keuze staat om de muziek in te gaan. Terwijl hij dat juist wél doet en mij blijft vertellen dat ik iets moet doen wat ik leuk vind, ongeacht hoeveel geld ik ermee verdienen zal. Maar dat begrijpen mijn ouders kennelijk niet, die denken dat ik mijn muziek moet opgeven zodra ik verder ga met deze gozer. En het lukt me maar niet om ze van gedachten te veranderen. Ugh. :c It makes me sad.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lasagne = buikpijn. Weet ik dat ook weer.

    me: *eet een zak chips*
    pap: waarom eet je chips het is bijna etenstijd
    me: ik eet geen chips
    me: *eet chips*
    pap: ik kan zien dat je chips eet
    me: no i'm not
    me: *eet chips*
    maar waarom ben ik zo'n kutkind


    i put the fun in funeral

    HET IS WEEEEKEEENDD :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    het is vakantieeee


    eindelijk van de mensen op school vanaf voor twee weken :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys