• Zweinsteins hogeschool voor hekserij en hocus-pocus 2017. 19 jaar geleden was de slag om Zweinstein, daarna is Zweinstein weer opnieuw opgebouwd en het gewone leven is weer opgepakt. Nu zijn er misschien mensen nieuwsgierig hoe het daar aan toe gaat. Dus waar wacht je nog op? Laten we met z'n allen naar Zweinstein gaan en zie hoe het daar is. We volgen in deze RPG leerlingen in het 5e, 6e en 7e jaar
    ©GinnyWeasley8 & Ortuexsy

    Griffoendor

    gereserveerd voor Ortuexsy
    Layla Victoria Wilson —Choctaw




    gereserveerd voor HuffleFluf






    Ravenklauw

    Feline Sophie Potter — GinnyWeasley8
    Jess Quinty Malfidus — GinnyWeasley8
    Dawn Helia Dysis — Samanthablaze



    gereserveerd voor — DarkOne






    Huffelpuf














    Zwadderich

    gereserveerd voor Polovina
    Sophie Belle Lestrange — HuffleFluf
    Catherin Chrysanthe Riddle — DarkOne
    gereserveerd voor — JoSnape


    Cináed Maccabee — Necessity
    gereserveerd voor — Riggs





    • Topics

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 21:34 ]

    Necessity schreef:
    Wanneer kunnen we het speeltopic verwachten? (A)


    Ik denk wanneer alle rollen af zijn. Maar dat kan nog wel even duren dus wat vinden jullie?

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Ik denk wanneer alle rollen af zijn. Maar dat kan nog wel even duren dus wat vinden jullie?


    Komende zondag ofzo? Of misschien over een week?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    En een deadline voor het speeltopic maken? En dan gewoon de mensen die nog een rol moeten afmaken even pben dat dan het speeltopic komt met de vraag of ze hun rol af willen maken (en anders later inspringen als ze niet op tijd zijn?)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is er ook nog iets van een plot of komt dat alter pas?


    Do I look like Mother Teresa?

    Grimmlove schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze allebei wel goede vriendinnen kunnen zijn met haar, omdat ze een beetje op elkaar lijken en ze zitten in hetzelfde zwerkbal team.


    Dat vind ik goed.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Dat vind ik goed.


    Leuk (:

    Voel je vrij om bij Cin te gaan zitten :3


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Voel je vrij om bij Cin te gaan zitten :3


    Hij kan Feline en Jess misschien tegenkomen maar ik denk dat bij elkaar gaan zitten wat te ver gaat voor Jess.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Hij kan Feline en Jess misschien tegenkomen maar ik denk dat bij elkaar gaan zitten wat te ver gaat voor Jess.


    Cin zit inmiddels in een coupé dus misschien dat het een van de laatste zo goed als lege coupés is en dat Jess weinig keuze heeft?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Cin zit inmiddels in een coupé dus misschien dat het een van de laatste zo goed als lege coupés is en dat Jess weinig keuze heeft?


    Is goed ik probeer vanmiddag te posten.

    Jo? Zou het een goed idee zijn als jouw personage en Sophie beste vriendinnen zijn (niet op een kleffe manier, zoals 'meisje meisjes' maar ja dat ze veel tesamen doen enzo idk wat ik hier zit te typen eigenlijk)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 20:39 ]

    Hufflefluff schreef:
    Jo? Zou het een goed idee zijn als jouw personage en Sophie beste vriendinnen zijn (niet op een kleffe manier, zoals 'meisje meisjes' maar ja dat ze veel tesamen doen enzo idk wat ik hier zit te typen eigenlijk)


    Haha klinkt leuk ;)

    Al is Jo wel 2 jaar jonger maar dat is niet zo erg xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    @Necessity

    Is het goed als Jess er ook bij komt? En Feline later ook?