• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jongens, CETA is echt het minst interessante onderwerp OOIT.


    What would Emma do?

    Ik heb echt nergens meer motivatie voor. Stuur me maar gewoon van school af en zet me het huis uit oke? Ik weet dat iedereen mij zat is em raad eens: ik ben mezelf ook zat. Ugh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Werd gebeld door werk. Ik dacht dat ze gingen vragen of ik extra wilde werken. Gelukkig, ze draaide het verkeerde nummer :Y)!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik hou echt van dit personage, ook al heb ik hem zelf gemaakt. I love this awkward piece of candy.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    this is hopelesss


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan ik even een volledige persoonlijkheidsreset krijgen svp ja vriendelijk bedankt


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Welke boeken heb ik nog meer zogenaamd gelezen, mh...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    LAAT ME EVEN BLIJ ZIJN morgen studiedag yeaa


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hele dag niets gedaan, maar ben eigenlijk nog best tevreden. Weird :'D
    Maar vanavond bobotiiiii :Y) Yes please gimme


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kan echt niet tegen dat gehuil.

    hoe is het mogelijk dat biefstuk naar kaascheetos ruikt


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Stupid people, stupid people everywhere. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfoe, iedere keer denk ik "ja, een dutje, goed plan, daar krijg je meer energie van" om vervolgens anderhalf uur later wakker te worden en het idee te hebben dat ik ben overreden door een vrachtwagen. Top dit.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zo moe...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sempre schreef:
    Pfoe, iedere keer denk ik "ja, een dutje, goed plan, daar krijg je meer energie van" om vervolgens anderhalf uur later wakker te worden en het idee te hebben dat ik ben overreden door een vrachtwagen. Top dit.

    Oeh, ja, dat ken ik! Powernaps werken het beste als je die max een half uur doet ^^
    Misschien een wekker zetten de volgende keer?


    Deep inside, I've never felt alive